Brzinska manikura! #3 Avon + Essence

U zadnje vrijeme imam vremena samo za ovakve brzinske manikurice pa evo da vam pokažem noktiće od prije par dana. 🙂

Koristila sam 2 laka, prvo sam nalakirala AVON Speeddry+ Red Wine (jedan sloj), a na njega sam stavila Essence Metal Glam gold topper 01 Steel-ing The Scene.

Nekako mi je ovo više božićna manikura, ali nema veze sviđa mi se i za ovo jesensko vrijeme. 😀

IMG_2221

IMG_2223

IMG_2235

IMG_2233Vidjela sam u Mulleru da su došli neki novi Essence lakići i mislim da ću udomiti par komada iako sam sama sebi rekla da je dosta s kupovanjem lakova za nokte. Ahh… Što se mora nije teško jel tak? 😛

Što se tiče Avonovog laka koji sam koristila za ovu manikuru – prezadovoljna sam. Definitivno moram uzeti par komada, samo što u katalogu koji je trenutno ‘na snazi’ nema u ponudi tih Speeddry+ lakića. 😦 Nadam se da će u nekoj sljedećoj kampanji ponovo biti u ponudi da se počastim sa par novih ‘ljubimaca’.

Sutra namjeravam, napokon, napraviti neku ljepšu manikuru, vrlo vjerojatno neku jesensku malo za promjenu.

 

Pa vas pozdravljam do idućeg posta…

I da, recite mi sviđa li vam se ova brzinska ‘božićna’ manikura?

 

xoxo

iveee

 

Oglasi

3 thoughts on “Brzinska manikura! #3 Avon + Essence

Komentiraj

