Moja kozmetička torbica

Bome je dugo prošlo od zadnjeg posta zahvaljujući silnim obavezama koje su me stisnule u zadnja dva tjedna. 😦

U zadnje vrijeme stalno sa sobom nosim malu kozmetičku torbicu u kojoj se nalaze osnovne stvari koje mi tokom dana, kada sam izvan kuće, mogu zatrebati. Odlučila sam s vama podijeliti što se sve nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici. 😀

Iva iPhone4 263

Pa evo, počnimo…

Kao prvo, u zadnjoj kampanji Avona (15/2013) sam kupila preslatku plavu/tirkiznu kozmetičku torbicu u setu sa još dva Avon proizvoda.

avon*scan iz Avon kataloga 15/2013

Torbica je mala preslatka, ali je dovoljno velika za sve što mi treba stati u nju. Dimenzije su 15x10x5 cm.

Iva iPhone4 260

Iva iPhone4 244

Ovako to izgleda kada otvorim torbicu…

Iva iPhone4 247

LICE

FM Group Advanced Foundation Alabaster – Iako sam se već dosta puta uvjerila da je FM Group kozmetika vrhunske kvalitete nekako me bilo strah probati i novi puder. Kada nađem puder koji mi odgovara bojim se mijenjati ga jer ne znam hoće li biti dobar, a žao mi je izdvojiti iznad 100 kn za njega, pogotovo ako mi na kraju ne odgovara. ALI s ovim puderom nisam fulala! 🙂 Uzela sam najsvjetliju moguću nijansu jer sam stvarno svijetle puti i pogodila sam. Puder nije pretežak, ne smeta mi na licu, ne ‘gruda’ se niti mi se ne stvaraju ljuskice na koži, traje dugo na licu bez da se mora popravljati. U svakom slučaju sam prezadovoljna. (30 ml, 118 kn)

FM Group Silicone Base – Nisam prije baš koristila baze, ali kada je ovo došlo u ponudu odlučila sam isprobati što je to. Nisam požalila niti jedne potrošene kune za ovo. Oduševljena sam! Zaglađuje i pokriva male borice i proširene pore, matira i sprječava pretjerani sjaj kože. Naravno, produžuje trajnost make up-a, a još jedan plus je to što je obogaćena vitaminom E. (15 ml, 75 kn)

FM Gruop Multicolour Highlighter Precious Pink – O ovome sam već pisala ovdje https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/06/20/fm-group-multicolour-highlighter-p018-precious-pink/ (moj prvi post). Iako je ovo više highlighter ja ga koristim kao rumenilo. Sve je već rečeno u recenziji koju sam napisala, no ponoviti ću ono najvažnije – lagana formula, uklapa se u svaki ten (provjereno!), daje učinak prirodnog sjaja kože (ali ne onaj masni sjaj), osvježava umorno lice…Plusevi su to što sadrži mineralne UV filtere, njegova formula obogaćena je vitaminom E, a osim toga bogato je mineralina i elementima u tragovima, kao što su silicij, aluminij, željezo, magnezij, cink i kalcij. Ovo preporučam svakome jer je proizvod zaista divan i vrijedan svake kune. I da, s unutarnje strane poklopca ima ogledalce. 🙂 (8 g, 80 kn)

Real Techniques by Samantha Chapman buffing brush – Ovo mi je najbolja četka za nanošenje tekućeg pudera i nosim ju uvijek sa sobom. Prije sam koristila plosnatu četku/kist za tekući puder, ali ovo mi je ipak puno bolje rješenje. (cijeli set četki je cca. 100 kn na iHerb.com-u)

Body&Soul četka za rumenilo – Najdraža četka za nanošenje rumenila. Otkriće iz Mullera i namjeravam uskoro otići po još jednu, za slučaj da ova netragom nestane (čitaj: seka se posluži…). (Muller, 29.90 kn)

Iva iPhone4 250

Iva iPhone4 251

USNE

Bourjois Shine Edition 27 Oh My Doll! – Recenzija je ovdje https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/08/18/bourjois-shine-edition-lipstick-27-oh-my-doll/. Uglavnom sam sve napisala u recenziji što je važno i što bi vas moglo zanimati. Znači, ovaj ruž uvijek imam uz sebe jer mi je super i za faks i kada idem van s dečkom ili s društvom. Lijepo paše uz dnevne kombinacije, a okej je i za večernje izlaske. (3 g, 86.90)

NUXE Reve de Miel Lip Moisturizing Stick – Uvijek uz mene, pogotovo sada kada lagano dolazi hladnije vrijeme. Usnice su mi užasno osjetljive kada je vani hladno i odmah se isuše i počnu pucati. Ovaj stick mi je savršen jer osim što radi svoj posao, a to je hidratacija usana, prekrasno miriši i nema gadan okus, kao npr. neka Labella ili Rosalovi stickovi za usne. (4 g, cca. 55 kn u ljekarnama)

Lancome L’Absolu Rouge Mat 361 Rose Sortilège – Preeedivan tamniji ruž taman sada za jesen. Tamno crvena nijansa koja lagano vuče na tamno ljubičastu. Hmm ne znam kako objasniti, ali uskoro dolazi recenzija pa ćete vidjeti sve, i opis i fotke i swatcheve. 🙂 (4,2 ml, cca. 200 kn na Feelunique.com-u)

Essence lipliner 11 in the nude – Nedano sam počela koristiti olovke za usne jer sam shvatila da i sjajilo i ruž za usne ipak ljepše izledaju ako se prvo usne obrube olovkom. Ovo je osnovna nude nijansa koju imam stalno sa sobom i ne mogu bez nje jer stvarno usne s njom izgledaju potpuno drugačije i punije nego što zapravo jesu. (1 g, cca. 9 kn)

Iva iPhone4 252

I zadnji kozmetički dio iz moje kozmetičke torbice su:

Catrice All Round maskara – Jedna od mnogih maskara koje imam, ali ova mi je draga i korisna kada popravljam šminku dok sam negdje vani. Iako ju stavljam kada već imam maskaru na trepavicama (na faksu ili navečer vani) ne naprave se nikakve grudice. Nisam inače zahtjevna kada su maskare u pitanju, jedino ne volim maskare s gumenom četkicom. Ova maskara ima srednje debelu četkicu sa dosta gustim dlačicama, što mi se sviđa. (12 ml, cca. 25 kn – nisam 100% sigurna za cijenu)

Lancome Miracle (FM174) parfem u bočici za dekantiranje od 10 ml – U zadnje vrijeme najdraži parfem! Zapravo, jedan od par najdražih. Odvojila sam 10 ml u ovu bočicu za dekantiranje (cca. 12 kn u Mulleru) da mi stane u kozmetičku torbicu. Prije sam nosila cijelu bočicu parfema u torbi, ali mislim da je ovo puno praktičnije. (parfem u FM-u 30 ml, 103 kn)

Iva iPhone4 255

Ovako izgleda sve na okupu…

Iva iPhone4 258

Osim kozmetike u svojoj kozmetičkoj torbici nosim i par vlažnih maramica za čišćenje naočala (napokon nosim naočale i vidim normalno svijet oko sebe 🙂 ) i, naravno, par dnevnih uložaka…zlu ne trebalo…

Iva iPhone4 257To bi bilo to…

Uskoro ide par recenzija, post o mom kozmetičkom kutku (tj. kutcima – jel se tak piše?! :P)…i još par postova je u pripremi, samo moram uhvatiti dovoljno vremena. 🙂

Inače, što se obično nalazi u vašim kozmetičkim torbicama od kojih se ne odvajate?

Do idućeg posta uživajte i budite sretne i nasmijane…

xoxo

iveee

Oglasi

16 thoughts on “Moja kozmetička torbica

  1. Mare M kaže:

    Otvorila sam da pogledam ovaj post samo zbog RT četkice. Nakon tolikih godina i ja sam se napokon odvažila na narudžbu RT seta četkica s iherba. Godinama ih želim, čitam o njima, gledam youtube tutorijale i napokon sam ih sebi poklonila. Predivne su, obožavam ih i sad samo njih koristim.

  2. BeautifyMe kaže:

    Gledam ovaj RT kistz i gledam i gledam i gledam i morat ću naručiti nešto od njih na iHerbu, ti si me potakla 😀 ISto tako i za ovaj za rumenilo od Body&Soula, nećkala sam se dal ga uzmem, ali sad budem! 🙂

    • iva2301 kaže:

      Imam još i Body&Soul kist za tekući puder (cijena isto 29,90 kn u Mulleru) i zadovoljna sam njime. Koristila sam ga dosta dugo, ali evo u zadnje vrijeme sam se nekako prebacila na ovu RT četku, tj. buffing brush. 🙂

  3. Sara Š. kaže:

    Torbica mi je predivna! A bome i stane svasta u nju:) U mojoj je ono osnovno; korektor, puder u kamenu, kist, blot papirici, labelo, tus u olovci i ruz.

    • iva2301 kaže:

      Da, torbica je preslatka i moram priznati da sam se malo prepala kad sam je prvi put ugledala jer sam mislila da mi ništa živo neće u nju stati, a gle što sve stane unutra 😀 i kaj je najbolje još ima mjesta za sigurno 2 ruža 😛
      Hmmm još uvijek nisam skužila čemu služe blot papirići :brukica:

    • iva2301 kaže:

      Ja sam ti već 2 godine distributer FM Group kozmetike i jednostavno sam prezadovoljna njome otkako sam ju prvi put isprobala, zato ju svako malo i spominjem..naravno, neke stvari su mi super, a neke malo manje super, ali sve u svemu stvarno sam zadovoljna..
      Tako da ako poželiš nešto od FM Group kozmetike slobodno mi se javi. 🙂
      I da, uskoro planiram napisati post, tj. recenziju ove silikonske baze..možda bude već ovaj tjedan pa prati da ti ne promakne ;):)

    • iva2301 kaže:

      Istina, ja isto baš neću dirati cijelu šminku npr. na faksu…ali recimo kada je situacija – na faksu sam, nakon faksa odem do dečka i zovu nas frendovi van..e onda mi super dođe ta šminka u kozmetičkoj torbici da se ipak malo popravim prije izlaska 😀

Komentiraj

