Liebster Award!

Jučer, tj. prekjučer ako gledamo da je prošla ponoć, idem na faks i naravno čitam blogove malo da si ubijem tih sat vremena druckanja po tramvaju i naletim na…što?!….Liebster Award!!!

LiebsterAward
Počela sam se smijuljiti nasred tramvaja tako da me simpatični dedica koji je sjedio pored mene pitao jesam li dobro. 🙂

Ugodno me iznenadila blogerica sa bloga celebrenbeauty.blogspot.com (čekirajte obavezno njezin blog 😉 ) kojoj se puno zahvaljujem. :* Svako malo sam viđala ovo na raznim blogovima i razmišljala da bi bilo lijepo da jednog dana i ja mogu o tome pisati na svom blogu i evo ostvarilo se. 🙂

Evo i pravila:
1. Zahvali osobi/osobama koje su te nominirale.
2. Odgovori na 10 pitanja koja ti je postavila osoba koja te nominirala.
3. Postavi svojih 10 pitanja.
4. Nominiraj 10 blogera i označi ih.
5. Obavijesti odabrane blogere o nominaciji.

Pa da počnem s odgovaranjem na pitanja od Celebren
Stavit ću i par sličica jer ja jednostavno ne mogu bez njih 🙂 prazno mi je nekako onda.

1. Da moraš koristiti samo jedan kozmetički proizvod do kraja života, koji bi to bio?
Zamislit ću da se pitanje odnosi isključivo na dekorativnu kozmetiku i reći ću – maskara! Bez svega drugoga mogu i nije rijetkost da odem van iz kuće bez trunke šminke na sebi, ali ipak maskaru uvijek stavim. Imam sreću što imam prilično zahvalan ten i puder mi nije nužno potreban, niti rumenilo, niti ruž, ali nekako se bez maskare osjećam ‘golo’. Lijepa sam si bez šminke, ono skroz prirodno, ali kada stavim samo maskaru lice kao da živne. 🙂 I to bi mi bilo dovoljno.

2. New York ili Los Angeles i zašto?
Niti u jednom od ta dva grada nisam do sada bila, ali imam želju posjetiti oba onako čisto da vidim kako je tamo jer volim putovati i voljela bih proputovati cijeli svijet. E ali ostati tamo duže vrijeme uopće nemam nikakvu želju. Ameriku samu po sebi ne volim baš i ne mogu se zamisliti tamo nikako.
Hmm ali ako gledam koji mi je grad ljepši npr. onda je odgovor New York, barem ono što je na fotkama na netu prikazano. 😛

Golden_Bridge_Manhattan_New_York_NY_-_for_Windows_7

3. Koji ti je najdraži post s tvog bloga?
Dva su mi najdraža, ne mogu se odlučiti samo za jedan.
1) Moje ljeto 2013.! https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/08/11/moje-ljeto-2013/
2) Sister tag! https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/10/08/sister-tag/
Koliko god volim pisati o kozmetici i tim beauty stvarčicama ipak su mi ova dva posta najdraža. 😀

225209_1042289532418_4151_n

4. Koji je najbolji kozmetički savjet koji si dobila?
Ajoj, razmišljala sam malo što napisati ovdje, ali ne pada mi ništa posebno na pamet. Najbolji savjet koji mi je netko dao a da ajmo reći ima veze s kozmetikom je taj da obavezno skidam šminku prije spavanja (iako, priznajem, zna mi se zalomiti :/) i to da kada nanosim tamni ruž na usne da to radim po principu – sloj ruža, tanka maramica preko usana, natapkati puderom malo…i taj postupak ponoviti 2 ili 3 puta. Zagarantirana trajnost ruža na taj način. 🙂
A sad neki baš jako dobar savjet se stvarno ne mogu sjetiti.

lipstick5. Bi li mogla izdržati mjesec dana bez ikakve šminke?
Da! Tak i tak sam veliku većinu vremena bez šminke, tj. imam samo maskaru, tako da mi to nije ni najmanji problem. Štoviše, uopće ne mogu shvatiti one cure/žene koje ne mogu otići baciti smeće bez pola sata sređivanja pred ogledalom. Jedna frendica me čak prije par godina pitala kako ja mogu dozvoliti da me dečko vidi bez šminke i da uvijek moram biti sređena za dečka. Mislim halooo! Što je previše previše je.

dragiija

*dragi i ja
–  
ovdje imam samo maskaru i ništa drugo od šminke

6. Što je najpustolovnija stvar koju si napravila?
Nije baš da sam u životu napravila nešto što bih mogla nazvati pustolovnim, ali recimo ima jedna stvar koju neću nikada zaboraviti. Dragi i ja zaputili se na Sljeme autom, kao idemo se malo vozat i gledati pogled na Zagreb, i uglavnom budale mogli smo znati da je gore užasna magla jer niti dolje ispod Sljemena nije baš bilo neko lijepo vrijeme. I ajde krenuli smo gore i do pola puta do gore je bilo koliko toliko okej, ali nakon toga ufff. Magla je bila takva da doslovno nismo vidjeli prednju haubu na autu, svijetla, ništa… Na kraju smo se sretno spustili dolje sa Sljemena sa brzinom otprilike 2 km/h, ali barem smo čitavi ostali. 

oblaci_suma_sljeme_sopta_cropix

7. Što su tvoji najveći strahovi, a što najveće želje?
Strah me bolesti, bojim se da se jednog dana ne razbolim i da mi to ne promijeni cijeli život. Naravno, u današnje vrijeme kakvo je, bojim se i da nakon faksa neću pronaći normalan posao, ali dobro sve će to doć s vremenom, trudom i voljom. E da, najviše se bojim hodanja po mraku i ljudi. Malo bolesno zvuči, ali ako netko hoda iza mene u gradu ja obavezno stanem i pustim da čovjek prođe i tek onda nastavim hodati. :/ Naime, u 7. razredu osnovne škole na putu prema doma (usred dana!!) napao me neki bolesnik, pratio me i na kraju skočio na mene. Od tada se bojim svih ljudi koji mi na prvi pogled izgledaju ‘sumnjivo’ i to je osjećaj koji ne mogu uopće opisati, imam osjećaj da mi srce kuca u peti i da kuca nenormalnom brzinom. Ma joj ne znam, zapravo niti ne želim opisivati taj odvratan osjećaj.
Najveća želja mi je da mi familija dugo dugo bude živa i zdrava, da završim faks i nađem dobar posao i, naravno, da jednog dana imam lijepu i veselu obitelj. 😀 Ne tražim puno…

8. Da možeš saznati gdje ćeš biti za 10 godina, bi li prihvatila ili odbila?
Odmah! Ne znam bi li mi se svidjelo što bi čula, ali svejedno bilo bi fora znati što me čeka za 10 godina. Naravno, već imam sve onako u mislima zacrtano kako bi htjela da mi život za 10 godina izgleda, a sad hoće li se ostvariti…e pa nadam se da hoće. 🙂
Sada kad razmišljam malo skužim da ću za 10 godina imati 32 godine :/ ou maj god nouuu…

9. Nabroji 5 najboljih jela koje si u životu probala.
1. Dalmatinska pašticada
Preporuka odmah, ako idete u Zadar obavezno posjetite restoran ‘5 bunara’…obavezno!! A ako možda poželite sami napraviti pašticadu 😀 imate čak i recept u jednom od mojih postova ( https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/08/07/in-love-with-dalmatinska-pasticada/).
2. Škampi/kozice na buzaru
Preprefino! Tata me naučio kako se priprema i bit ću mu zahvalna zauvijek zbog toga. 🙂
3. Piletina (ili puretina hmm) punjena kozicama sa njokima u umaku od gljiva 😛
Da, zvuči dosta čudno, ali ja sam probala i ostala oduševljena. I ono što je čudno, nisam uspjela pojesti do kraja, a to je za mene jako jako čudno jer inače mogu pojesti za troje. Blažen bio ‘Capuciner’, da nije njega ne bih nikada probala ovu divotu od jela.
4. Bakini ‘luleki’
Ovo nekima zvuči čudno haha ali to je zapravo saft sa domaćim njokima koji su malo razvaljani pa izgledaju kao tanki prsti. Neki ovo zovu ‘prstići’, tako da nije ništa novo i posebno. Iako je to zapravo samo saft i tijesto meni je preprefino kad baka to pripremi.
5. Ujin losos u umaku od senfa
Na žalost samo jednom sam ovo jela i bilo je savršeno. Baš razmišljam sad da nagovorim uju da ponovo pripremi tog senfastog lososa.
škampi

10. Ruž ili sjajilo?
Bez imalo razmišljanja – ruž. I to u zadnje vrijeme tamniji ‘jesenski’ ruževi. I da, ne volim one ruževe koji u sebi imaju mali milijun šljokica :/, a niti kada su presuhi ruževi poput Illamasqua ruževa za usne. To mi jedino ne paše, sve ostalo mi je super.
IMG_2258

(https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/10/27/diy-1-lipstick-organizer/)

Moja pitanja :

1. Što se krije iza naziva tvog bloga?
2. Koji kozmetički proizvod najviše koristiš?
3. Da možeš kupovati kozmetiku samo jedne marke do kraja života, koja bi to marka bila?
4. Gdje bi htjela otputovati, a da tamo još nisi bila?
5. Preferiraš li online kupnju ili kupnju u prodavaonici?
6. Kada si otkrila svoju ljubav prema kozmetici?
7. Jesi li ikada požalila za nešto što si do sada napravila u životu?
8. Koliko kozmetičkih proizvoda ti je potrebno za svakodnevnu njegu lica?
9. Misliš li da je kozmetika poznatih fensi skupih marki kvalitetnija i bolja od onih drogerijskih marki?
10. Koji blog najviše pratiš i čitaš?

A nominirani su

1. Stela Sequin (http://stelasequin.blogspot.com/)
2. Beauty department (http://noisettecorner.blogspot.com/)
3. Mateja nails (http://matejanails.blogspot.com/)
4. Cateye Makeup (http://cateyemakeup.wordpress.com)
5. Azziella Beatuyblog (http://azziella-beautyblog.blogspot.com/)
6. Purplebutterfly (http://odjedandodeset.blogspot.com/)
7. Mikka’s MakeUp Box (http://mikkasmakeupbox.com/)
8. CoutureNails (http://couture-nails.blogspot.com/)
9. Petite Cherie (http://petitecherieblog.blogspot.com/)
10. Le La Li Beauty Stuff (http://lelali-mama.blogspot.com/)

Nadam se da će se sve curke ‘odazvati’ i napisati post o Liebster Award-u 😀

Do idućeg posta vas pozdravljam :*

xoxo

iveee

Oglasi

8 thoughts on “Liebster Award!

  1. azzie kaže:

    Hvala ti na nominaciji :* Već sam jednu dobila pa ću ih spojiti u jedan post :)))
    Za strahove, tj. za onaj prvi dio te posve razumijem. Mislim da nam je svima tako. A razumijem te i za onaj dio o hodanju po mraku. Iako nikad nisam imala tako loše iskustvo, svejedno uvijek imam neki nemir. A inače baš volim noć, samo ju moram uživati u društvu. No, u svom mjestu sam znala sama noću šetati i to je nekako neusporedivo sa gradom.
    Haha, za deset godina ja ću imati 40 😀 Kad sam bila u tvojoj dobi, pa negdje do 28. sam mislila da su 20-te beskonačne i da imam vremena za sve. Sad? Sad odjednom panika jer više nema vremena 😀 Da mogu vratiti vrijeme više bih cijenila te 20-te :D.

  2. BeautifyMe kaže:

    Baš si se raspisala 😀 Capuciner je predobar restoran; za povoljnu cijenu se možeš najesti da ti na uši van izlazi :D, morat ću probat tu piletinu s kozicama, zvuči jako dobro, sad sam gladna 🙂 Jesu ovi bakini luleki možda takozvane šufnudle?
    I da, ne kužim ovo da pred dečkom moraš bit tip top našminkana svaki put..kaj to znači (ako živimo skupa) da ću se svako jutro ustat prije njega i trčat u kupaonicu da bi se našminkala? No way, ako te voli voljet će te i bez šminke.

  3. the beauty department kaže:

    Hvala ti na nominaciji a ako nije problem, ovdje bih odgovorila, jer sam vec pravila ovakav post 🙂

    1. Što se krije iza naziva tvog bloga? Moja omiljena cokolada, Milka Noisette
    2. Koji kozmetički proizvod najviše koristiš? Puder, korektor…
    3. Da možeš kupovati kozmetiku samo jedne marke do kraja života, koja bi to marka bila? LRP preparativa, a za dekorativu se ne bih mogla odluciti 🙂
    4. Gdje bi htjela otputovati, a da tamo još nisi bila? Ajoj, gdje me nadje? 🙂 Gdje ne bih? Bilo gdje egzoticno i sigurno ako vec za pocetak biram, ali htjela bih bilo gdje u velike gradove.
    5. Preferiraš li online kupnju ili kupnju u prodavaonici? Neke stvari su dostupne samo online pa se moram osloniti na recenziju, ali ako mogu, radije cu da kupim odmah nego da cekam 🙂
    6. Kada si otkrila svoju ljubav prema kozmetici? Pa i nije tako davno, tek sad pocinjem da volim make up, dosad sam se samo zanimala za preparativu.
    7. Jesi li ikada požalila za nešto što si do sada napravila u životu? Naravno.
    8. Koliko kozmetičkih proizvoda ti je potrebno za svakodnevnu njegu lica? Mozda neka 3, zavisno od doba dana i potreba lica.
    9. Misliš li da je kozmetika poznatih fensi skupih marki kvalitetnija i bolja od onih drogerijskih marki? Neka jeste, neka nije. 🙂
    10. Koji blog najviše pratiš i čitaš?

  4. mikkasmakeupbox kaže:

    …uživala sam pročitat tvoje odgovore, moram priznat da su mi na ovih pet jela već lagano počele curit sline…volim ovakve tagove jer uvijek čuješ nešto novo u onome koga čitaš, i to mi je super, zato ću se rado odazvati nominaciji…hvala! nije ni mene do sada nitko nikada tagirao 🙂

Komentiraj

