Top 13 in 2013. [nails]

Odabrala sam meni najljepših 13 manikura koje sam napravila u 2013. godini pa evo da podijelim s vama moj top 13!
Neću puno duljiti, fotke će sve reći same…

Nadam se da će u 2014. biti još ljepših i maštovitijih manikurica. 🙂

securedownload (10)

securedownload (9)

securedownload

securedownload (1)

securedownload (2)

securedownload (3)

securedownload (4)

securedownload (1)

securedownload

securedownload (5)

securedownload (6)

securedownload (7)

securedownload (8)

I to je to, mojih 13 najdražih manikura koje su nastale u 2013. godini. 😀

Koja se od ovih manikura vama najviše sviđa?

xoxo

iveee

Oglasi

5 thoughts on “Top 13 in 2013. [nails]

Komentiraj

