Closet Confidential

Prije mjesec dana, kada  sam pregledavala videe na YouTube-u jer nisam nikako mogla zaspati, naišla sam na video FleurDeForce – ‘Closet Confidential’. Fleur je smislila taj tag i moram reći da mi je baš zanimljiv, uz njega ću se malo podsjetiti što sve imam u ormaru, a vjerojatno ću pronaći i nešto što sam skroz zaboravila da uopće imam u ormaru.

Ovaj post je u pripremi bio još od onda 😛 mjesec dana i nikako da uhvatim vremena pronaći sve stvari i pofotkati ih, ali evo napokon!!! Jeeej

Tag se sastoji od 6 pitanja + bonus pitanje…evo ih:

1. Koja je najstarija stvar u tvom ormaru?

Bakina vesta 😛
U zadnje vrijeme sam stalno u puloverima i vestama, a pošto su baki njezine stare veste male, naslijedile smo ih sestra i ja.

vesta

2. Koja je najnovija stvar u tvom ormaru?

Najnovije su u mom ormaru 4 pidžame kojima sam sama sebe počastila za Božić i Novu godinu, a pokazala sam vam ih u postu [Christmas] New in #7.
https://beautycorneriveee.wordpress.com/2014/01/06/christmas-new-in-7/

1003055_10201734262773244_434743399_n

1554589_10201734263493262_1024307354_n

3. Koja je najskuplja stvar u tvom ormaru?

Definitivno Michael Kors torba koju sam dobila od mame i tate prije nešto više od godinu dana. Uboli smo ju u Parndorf Outletu za cca. 200 eura. Obožavam ovu torbu, dovoljno je velika, ima ‘zakovice’ po sebi pa nije skroz obična, paše mi na puno odjevnih kombinacija… Jedina mana je to što nema ‘ciferšlus’ iliti patentni zatvarač niti nešto tome slično, nego se zatvara samo sa jednim gumbićem pa stvari u torbi nisu previše sigurne, ali nema veze preživjet ću jer je torba predivna.

mk

4. Koja je najjeftinija stvar u tvom ormaru (koju nosiš skoro na dnevnoj bazi)?

Osim potkošulja to su štrample bez kojih po ovom hladnijem vremenu ne izlazim iz kuće. Naravno nosim ih ispod hlača. Najviše što sam ikada platila štrample (takve najobičnije) je bilo čini mi se 45-50 kn.

carape

5. Koju stvar iz svog ormara si kupila na najvećem popustu/akciji/po najboljoj cijeni?

Pokušavam uvijek kupovati na akcijama iliti popustima jer stvarno nema potrebe platiti punu cijenu kada će uskoro upravo ta stvar koju želim biti na popustu i moći ću je kupiti po dosta manjoj cijeni. Mislim da je 90% toga što imam u ormaru kupljeno uz neki popust.

Ali, to je definitivno Guess novčanik kojeg obožavam.

Prva cijena: 479,00 kn
-50% = 239,50 kn

…. i onda još Žuta srijeda u City Centru One

-20% = 191,60 kn 😀

guess

6. Za koju stvar iz ormara si najviše požalila što si ju uopće kupila?

Definitivno BCBGeneration crne cipele/štikle. Kupila sam ih prije čini mi se 5 godina za maturalnu večer, platila ih 700 kn, obula ih jednom i nikada više. Predivne su mi i tada bile i danas još uvijek jesu, ali mislim da je to najgluplje potrošenih 700 kn ikad.

stikle

BONUS pitanje: Koje su 3 najdraže stvari iz tvog ormara?

Hmm ne znam baš da mogu izdvojiti samo 3 stvari, ali ajde…bit će to dvije torbe i tenisice.

  • Michael Kors torba (pitanje 3.) 😀
  • Nohaa colorblock torba

Imam dvije Nohice, ali ova mi je posebnija i strašno ju volim. 🙂

nohaa

  • Converse tenisice iliti Starke

Pošto ih imam 6 pari i sve iz po redu obožavam, malo mi je tešto odabrati samo jedne, ali evo…ove sam dobila prošle godine za rođendan i baš su mi lijepe.

starke

Neću nikoga posebno tagirati da napravi ovakav post, nego vas tagiram sve koji imate blogove. 😉
Ja osobno volim ovakve postove pa ću rado pročitati svaki takav post.

Koja je vama najdraža stvar iz vašeg ormara?

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “Closet Confidential

Komentiraj

