Wishlist zima/proljeće 2014.

Odlučila sam od sada kupovati samo one stvari koje stvarno želim i koje mi ‘stvarno’ trebaju. Za neke već štedim i nadam se da će brzo doći u moje ruke, a za neke ću ipak morati još pričekati.

Naravno, neću moći izdržati bez da kupim nešto kozmetičko, ali to će biti samo one jeftinije osnovne stvari.

Evo moja lista stvarčica koje želim…

DIORBLUSH Spring Look Corali Bagatelle 76 30f-horz

DIOR BLUSH Spring Look Corali Bagatelle 76
DIOR Healthy Glow Booster Blush Petal 001

 

img-thing-horz

Illamasqua lipstick Eurydice
Lancome lipstick Daisy Rose

 

P-horz

L’Occitane 

  • Anđelikin hidratantni tonik za lice
  • Anđelikina hidratantna krema

 

catrice new products 2014 3-horz

Catrice Crushed Crystals

  • 05 Stardust
  • 06 Call Me Princess
  • 04 Oyster & Champagne
  • 03 Shooting Star
  • 02 PLUMdogMillionaire

Catrice Ultimate Nail Lacquer

  • 53 Inner Purple Of Trust
  • 48 Emerald Bay

pBBW1-17664178v275-horzBath and Body Works 3-Wick Candle

  • Watermelon Lemonade
  • Frosted Cupcake

pBBW1-17804712v275-horz

Bath and Body Works Mini Candle

  • Lemon Mint Leaf
  • Island Margarita

pBBW1-14479017v275-horz

Bath and Body Works PocketBac Sanitizing Hand Gel

  • Fresh Lavender
  • Island Margarita
  • Aqua Blossom
  • Dancing Waters

 

I to je to…
Nadam se da će sve ovo pronaći put do mene 😀

Što vam se od ovih stvarčica najviše sviđa i imate li možda nešto od toga (da mi kažete isplati li se kupiti)?

 

xoxo

iveee

Oglasi

18 thoughts on “Wishlist zima/proljeće 2014.

  1. exquisiteelixir kaže:

    Lijepa listica! Iako, mislim da ćeš drugo rumenilo, DIOR Healthy Glow Booster Blush – Petal 001, jako teško naći jer je to bio dio limitirane proljetne kolekcije 2012. U to vrijeme, najviše mu se zamjeralo to što na nekim podtonovima izuzetno promjeni boju iz ove nježno roze u koraljno-breskvastu. Tako da ga, ako budeš imala prilike, svakako isprobaj prije kupnje.
    Da si barem ovaj post objavila prije tjedan dana, imala sam testeriće Anđelikine linije pa bi ti ih proslijedila. 😦
    Držim fige da sve stvari s tvoje wishliste nađu put do tebe:)

    • iva2301 kaže:

      Hmm to Dior rumenilo sam vidjela na feelunique-u ili lookfantastic-u (ili jedno ili drugo) i sad maloprije gledam i nema više :/ tako da očito ništa od tog ehh
      Aaa hvala ti 🙂 ali nema veze imala sam cijelu Anđelikinu liniju još od onog otkrivajućeg seta u mini verzijama tako da sam sve isprobala..

      • exquisiteelixir kaže:

        Aha, onda sve znaš 🙂 A ako ga je bilo do sada za kupiti, možda i nije LE, odnosno možda su ga stavili u redovnu postavu, a to bi značilo i da će ga restockati?:D Neznam.. U svakom slučaju lijepa listica i držim fige da se sve željice ostvare 😉

  2. Roseybelle kaže:

    I meni su Dior rumenila najljepsa i ovaj Catrice lak Call me princess 🙂 nemam nista od toga, ali sam probala anđelikinu kremu i nije losa dobra je, ali opet malo je mozda preskupa :/ za tu kvalitetu jel…

    • iva2301 kaže:

      Ja sam imala malo pakiranje Anđelike i bila mi je super kremica 🙂 ali da, slažem se, preskupa je definitivno, ali ne za tu kvalitetu nego za tu količinu :/ tako da ću je probati uhvatiti negdje na forumu ili krpicama 🙂

      • Roseybelle kaže:

        Ma sigurno ce i oni imati neka snizenja 🙂 evo da updejtam – kupila sam Catrice Call me Princess!! Nasla ga u Mulleru u posudici gdje su stvari koje izlaze iz asortimana :))) prekrasan je!

Komentiraj

