Polyvore Mix! No.2

Ovaj post je nastao u pauzi od učenja. 🙂

Bilo mi je dosta učenja pa sam se malo igrala na Polyvore web stranici i smixala sam ove 3 kombinacije:

1) ‘Ležerno ali moderno’ – zimska kombinacija, ali za vrijeme kada ipak nije -10 vani.

Fora kaputić stisnut tankim remenom, obična jednostavna majica/pulover/vesta, crne hlače/traperice, Uggs čizme, torba iste boje kao remen, make up koji se malo ističe da ipak nije sve premonotono i naravno neki dobar parfem. 🙂

1

 

2) ‘Romantična kombinacija’ – trenutno bi definitivno preko ovoga trebao doći i neki topliji kaput, ali evo ovo bih ja recimo nosila i za dnevne i za noćne izlaske, proslave rođendana itd.

Roza majica (ili bež), crne traperice ili tajice, crne balerinke ili salonke u špic, šal, crna torba, zlatni ili rose nakit (lančić i sat), nenapadni make up (CC krema, maskara, tuš, rozi ruž za usne, rozo rumenilo, rozi lak za nokte) i parfem.
3

 

3) ‘Sexy’ – hmm ne znam baš bi li se mogla pronaći u ovoj kombinaciji jer sam malo sramežljiva i ne volim biti u centru pažnje, a sa ovakvom kombinacijom sigurno niti jedna žena ne može proći nezapažena. No, u svakom slučaju, ovako nešto mi se jako sviđa i nadam se da ću jednog dana staviti tako nešto na sebe i osjećati se super u tome.

Sexy crna bodycon haljina, crne cipele na visoku(!) petu, crveni clutch (čisto da nije baš sve crno), lagani smokey na očima (ne prenapadno), puno maskare (ili fake trepuše), tamno crveni ruž za usne, tamni lak za nokte i naravno dooobar parfem.

2

Sviđa li vam se koja kombinacija? I da, vidite li vi sebe u nečemu sličnome 3. kombinaciji? 😀

 

Uskoro idu postovi vezani uz Valentinovo 😉

xoxo

iveee

 

Oglasi

3 thoughts on “Polyvore Mix! No.2

  1. Roseybelle kaže:

    Ja sam totalno druga kombinacija ali sve su super 🙂 bas i sama ucim, mozda napravim slican post pa te malo kopiram u ideji 😛 super si to slozila, stvarno sad kad ucimo je tesko sve poslikati i normalno napisati, a dobro dodje i ovakva inspiracija!

Komentiraj

