Blogovi koje vjerno pratim i čitam [Top 10] …

top10

Ovaj post je u pripremi već više od mjesec dana *srammebilo* pa je red da napokon ‘ugleda sunce’ i bude objavljen. Blogovi koje ću spomenuti u ovom postu nisu jedini koje pratim i čitam, ali su definitivno oni čije postove ne propuštam, niti jedan jedini. Doduše, više čitam nego što komentiram, ali i to vrijedi. 🙂

Volim čitati beauty blogove jer uvijek saznam nešto novo, vidim kada se pojave neki novi proizvodi, recenzije mi pomognu da se odlučim za kupnju proizvoda (ili da odustanem od kupnje), svako malo dobijem neku novu ideju za uređenje kozmetičkog kutka… Uglavnom, čitanje blogova je nešto što me opušta i u čemu uživam.

Pa evo da ne duljim bezveze, ovdje je moj ‘Top 10’…nisu poredani nikakvim redom, svih 10 (na kraju će ispasti 11 :P) su mi jednako dragi i jednako ih pratim i čitam.

Le Makeup Freak

lemakeupfreak.blogspot.com

Svaki put kad dođem na LMF blog pomislim ‘k vragu, što se ja ne znam ovako lijepo našminkati?!’ 😛 Najdraži su mi FOTD postovi, super fotke i popis svih korištenih proizvoda. Samo što kad vidim taj popis reakcija mi je ‘wooow’ jer ja koristim samo ono najosnovnije kad se šminkam.

Mell’s corner

www.mells-corner.com

Mell pratim već godinu dana, otkako je nastao njezin blog. 🙂 Sviđa mi se sve, od fotografija, izgleda bloga, postova, načina pisanja, kvalitetnih recenzija, tema o kojima piše…ma joj sve!

[Važno!] Mell slavi svoj prvi blogorođendan pa joj čestitajte i uključite se u rođendansko darivanje. 😀

Mell’s Rođendansko darivanje -> http://www.mells-corner.com/2014/02/roendansko-darivanje-1.html

Mikka’s MakeUp Box

mikkasmakeupbox.com

Definitivno blog vrijedan pažnje, Mikka je super i baš se vidi da uživa u tome što radi, tj. u pisanju bloga, a to mi je dosta važno jer kada vidim da cure pišu blog sa guštom to mi je ogroman plus. Mikka svojim postovima pokriva dosta kategorija tako da stvarno možete pronaći postove koji vas zanimaju.

Osim toga, na Mikkinom blogu trenutno traje predivno darivanje pa čekirajte i uključite se. 😉

Mikka’s Surprise Giveaway -> http://mikkasmakeupbox.com/surprise-giveaway-2/

Dear Skin beauty blog

eyedetoxx.blogspot.com

Blog na kojem se definitivno može naći milijun tema, ne nužno vezanih za make up ili ostalu kozmetiku, i to mi se sviđa kod Dear skin bloga. Svaki post pročitam s guštom. Obično kada vidim hrpu teksta u nekom postu onako pola preskočim, ali ovdje to nemam potrebu napraviti jer mi je svaki post zanimljiv i pročitam ga, kako se kaže, u jednom dahu.

Dear skin darivanje -> http://eyedetoxx.blogspot.com/2014/02/darivanje-u-suradnji-sa-agoram-kozmetika.html

Make up my day

make-up-my-day0.blogspot.com

Ovo je jedan od prvih blogova koje sam počela baš vjerno pratiti, prvo su mi za oko zapele savršene fotke, a onda i lijepo napisani postovi i recenzije. Lijepo mi je vidjeti blog sa dobrim i kvalitetnim fotkama, a ovo je definitivno jedan od takvih blogova koji uz kvalitetne postove ima i kvalitetne fotke. 🙂
(riječ ‘kvalitetno’ uspijem iskoristiti 3 puta u istoj rečenici, svaka mi čast :P)

A Little Make Up Obsessed

alittlemakeupobsessed.blogspot.com

Presimpatična cura (iako je nisam upoznala uživo) sa super postovima, super recenzijama i ono što najviše volim na njezinom blogu – postovi ‘Casual friday’ i postovi poput ‘Čišćenje lica’, ‘Rok trajanja i higijena make up-a’. Smatram da je dobro da tu i tamo blogerice napišu i neki takav post, a ne samo recenzije i sl. jer iz takvih postova možemo i nešto naučiti.

Makeup Ner(e)d

www.makeupnered.com

Makeup Ner(e)d pratim već dugo, ali sa postovima sa swatcevima Avon Ultra Colour Absolute ruževa me apsolutno osvojila, to je jedan od najsavršenijih swatch/recenzija postova ikada… Predivna Marija, predivne fotke i ogroman trud uložen u blog.
Evo linkovi jer to, ako već niste vidjeli, obavezno morate pogledati.
http://www.makeupnered.com/2014/01/avon-ultra-colour-absolute-ruzevi-1.html
http://www.makeupnered.com/2014/01/avon-ultra-colour-absolute-ruzevi-2dio.html

Petite Cherie make up blog

petitecherieblog.blogspot.com

Blog koji sam počela pratiti nakon što mi je Mirela prva ostavila komentar na mom blogiću i moram reći da mi je drago što sam je tako otkrila jer uživam čitajući njezine postove. Posebno su mi dragi ‘FOTD’ postovi jer Mirela stvarno lijepo barata make up-om, a i sama ona je prelijepa.

Anaviglam beauty blog

www.anaviglam.com

Anaviglam obožavam čitati jer je Ivana tako jednostavna i prirodna i skroz se vidi da uživa u pisanju bloga, a od nedavno snima i videe (jeeej). Prvi video mi je super, nadam se da će ih snimiti još puno. Na blogu postoji puno kategorija, za svakoga po nešto… Meni osobno je kategorija ‘Lifestyle’ najdraža, a vi obevezno škicnite na njezin blog. 🙂

Lipstick’s blade

lipsticks-blade.blogspot.com

Skroz jednostavan blog, bez previše teksta (koji je nekada stvarno nepotreban), sa divnim fotkama i super temama. Zbog Mirninog posta sam došla u napast i kupila Too Faced Natural Eyes paletu, tako da ‘Hvala Mirna!’. Osim toga, Mirna me svojim postom ‘Koliko trošim na kozmetiku’ navela da i ja sama zbrojim koliko sam potrošila u mjesec dana na kozmetiku i drago mi je da sam to napravila jer sam shvatila da se pod hitno moram skulirati. 😛

Makeup and OTHER

makeupandother.wordpress.com

Ovo je jedan novi blog koji je nastao nedavno i već mi se sviđa. Ivana piše super recenzije i ima lijepe fotke, a ono što je meni najvažnije vidi se da piše blog iz gušta. Svakako čekirajte blog i podržite Ivanu u bloganju! 🙂

Na kraju je ovo ispao Top 11, a ne Top 10 😛 ali nema veze…nisam mogla izostaviti taj 1 dodatni.

Naravno, ovo nije ni 1/10 blogova koje pratim, ali ove najčešće posjećujem. 😀

Koje blogove vi pratite? Ako pratite. 😛

xoxo

iveee

Oglasi

15 thoughts on “Blogovi koje vjerno pratim i čitam [Top 10] …

  1. makeupandother1 kaže:

    Jojjj od ♡ ti hvala na lijepim riječima za moj blog 🙂 tebe pratim prije nego sam pocela sama pisati i velika mi je čast i veselje sto si me pohvalila 🙂 volim tvoje postove, tako su slatki i girly, ti si zasluzna jer sam preko tvog bloga otkrila Cien kremu za ruke koju obozavam hehe

    • iva2301 kaže:

      Nema na čemu ♡ zasluženo si u mojih top 11 🙂
      Znam da me pratiš već neko vrijeme i puuuuno ti hvala :* i btw drago mi je što si krenula s pisanjem jer imaš smisla za to i samo nastavi tako…
      Uff trenutno mi je favorit Rosal krema, mama je preuzela Cien 😛

      • iva2301 kaže:

        Hvala ti na komentarima 🙂
        Pratim i tebe 😉 post Fairy tale Tag mi je fora i mislim da ću napraviti taj Tag uskoro…
        Što se tiče CatEye i Male Trubice i njih pratim… Na jedan post od Male Trubice sam se tako dobro nasmijala (Malo o shoppingu u drogerijama. Prodavačice koje ti dahću za vratom i otvaranje proizvoda u drogerijama) i bome dijelim mišljenje sa Trubicom, a također sam se pronašla i u CatEye-inom postu Savjeti za učenje~ Study tips…
        Ma joj previše blogova pratim, ali kaj mogu kad me to veseli 😀

        • Crazy Girl kaže:

          Ma nema na cemu, sto cu kad sam jako brbljava, uvijek imam nesto za rec, u ovom slucaju napisati 🙂
          Hvala ti sto si i mojoj malenkosti dala sansu, tek sam na pocetku al dajem sve od sebe, valjda budem s vremenom napredovala.
          I ja sam u zadnje vrijeme otkrila hrpu blogova, neki su mi vec prirasli srcu. ;*

Komentiraj

