Veljača u fotkama!

Ovaj mjesec mi je divno prošao pa sam odlučila s vama podijeliti neke fotke koje su nastale u ovom mjesecu.

Naravno, prva fotka mora biti klopa. Bilo mi je dosadno pa sam radila ‘carbonaru a la Iva’. 😛 Nije prava carbonara, ali nema veze, u 10 minuta napravljeno pa se neću žaliti.

securedownload (3)Mama i tata su uživali na skijanju par dana dok smo seka i ja učile (krasno!) i donijeli su mi preprefine bonkase i ‘Katschberg medu’. 😀

1653339_10202078969270691_251962177_nValentinovo ❤
Mamina ideja, svake godine nas za Valentinovo ujutro dočeka ovako nešto na stolu.

securedownload (2)Malo sam se počastila u L’Occitane-u.

securedownload (8)I dragi me razveselio za Valentinovo. <3Ž
Plus još Massimov koncert na kojem je bilo fenomenalno.

securedownload (12)Malo sam i radila, ali kad voliš ono što radiš nije teško.

securedownload (1)Napokon sam kupila bazu za sjenila koju sam pikirala već neko vrijeme.
Vrlo skoro ide recenzija. 😉

securedownload (4)Zapiknula sam miris u auto i prefino mi sad miriši, baš mi je gušt voziti. Inače ne volim nikakve takve dodatke po autu, ali ovaj mi je baš cute i miris je super pa neka stoji. 🙂

securedownload (9)Napokon sam posložila svoju policu u kupaoni i sad mi je sve lijepo na dohvat ruke.

securedownloadPrve narcise ove godine. 🙂

securedownload (5)Kik, Living, Offertissima i Kika = ja se raspametim i sve mora biti moje. 😛
Malo dekoracija za moju sobu…

securedownload (10)Finally!! Čim je malo toplije nosim starke koje obožavam. Jedva čekam da još malo zatopli da stalno mogu biti u njima.

securedownload (6)Pronašla sam staaaru fotku iz ’97 sebe i seke pa sam ju stavila u ovaj divni okvir i baš mi lijepo paše u sobi.

securedownloadOpet sam se raspametila u Offertissimi i probudila dijete u sebi. 🙂 Nisam mogla odoljeti ovim šalicama.

securedownload (7)Presložila sam policu da sovica (Kik) i svijeća koju sam dobila za Božić (Living) imaju gdje stajati.

securedownload (11)‘Proljetno’ čišćenje ormara i izbacijanje nepotrebnog je završeno i sad spremno čekam tooooplo vrijeme.

securedojwnloadI kao šećer na kraju veljače bila sam na sekinom koncertu i bilo je fenomenalno(x10000)! 😀

1557639_10202078967430645_1326872530_n

Nadam se da je i vama veljača prošla ovako lijepo kao meni. 😀

 

Što ste vi lijepog radili u veljači?

 

Pssssst…uskoro -> Giveaway! iliti Darivanje! pa budite u toku. 😉

 

xoxo

iveee

Oglasi

17 thoughts on “Veljača u fotkama!

  1. makeupandother kaže:

    preslatki mjesec… obožaaam tjesteninu Carbonara 😀
    volim isto tako kupovati stvarčice u Kik-u i Offertisimi 😀 da mogu svaki dan bi kupovala nove sove 😀
    super si organizirala policu u kupaoni, i ja mislim uskoro napraviti malo bolju organizaciju svojih stvari, ali u sobi 😀
    odlični pokloni za Valentinovo ❤ 😀

  2. Roseybelle kaže:

    Mama je super, preslatko je! I sad vidim da ima i kod nas Milka od kruske tako da moram po nju 😀
    Bas lijep mjesec i narcise su super, neki dan sam ih i sama imala u sobi 🙂 loccitane proizvodi izgledaju super, htjela sam kupiti tu torbicu pa sam nekako uz ispite i sve zaboravila, jedva cekam da ih recenziras 🙂

    • iva2301 kaže:

      Mama je zakon ♡
      Milku sam vidjela u Konzumu, na drugim mjestima ne, a sad možda nisam dobro gledala tko zna..
      Ići će uskoro recenzija ovih divota iz L’Occitane-a 😉

    • iva2301 kaže:

      L’Occitane osvježavajuća vodica za lice je nešto savršeno 🙂
      Super mi je što imaju i mini verzije (na žalost ne za sve proizvode ehh) pa za ok cijenu mogu probati neki novi proizvod.

Komentiraj

