Wishlist – Mala od lavande [za Malu Trubicu] :)

Sa Malom Trubicom sam u komentarima njezinog zadnjeg posta komentirala malo predivne proizvode na prirodnoj bazi poznate pod nazivom Mala od lavande, a pošto je Trubica rekla da bi voljela vidjeti moju wish listu evo podijelit ću je sa svima. 😀

Lista proizvoda koje bih željela je ogromna, ali ovi proizvodi koje ću vam pokazati u svojoj wish listi mi stvarno trebaju i njih ću sigurno prve kupiti.

Pasta za zube neem-glina-ugljen

pasta-za-zube-neem-glina-ugljenizvor

Trenutno za pranje zubi koristim Elmex i Sensodyne paste za zube, ali tražim nešto još bolje, a ova pasta za zube mi se čini savršena.

Ova pasta ima sve što mi je važno, a to je:
– bez fluora
– bez umjetnih boja i konzervansa
– nije testirana na životinjama
– napravljena od vrhunskih sastojaka

Sastav: Soda bikarbona, sol, med, stevia, biljni glicerin, ulje metvice i čajevca, prah neema, ventilirana zelena glina, aktivni (medicinski) ugljen.

Kako kaže Mala od lavande, dobrobiti ove paste za zube su:
– izbjeljuje zube i osvježava dah
– jača zube i desni
– sprječava karijes, gingivitis i kamenac
– štiti od upala, sepse i mikroba
– učinkovito uklanjanja bakterije
– osvježava dah tokom cijelog dana
– dobra je za osobe sa osjetljivim desnima
– održavanje zdravima zube i usnu šupljinu
– 100% je prirodan proizvod

To je upravo ono što želim od paste za zube.

Pastu je moguće naručiti u staklenoj teglici ili u tubi.
Količina u pakiranju: 100 g
Cijena: 65,00 kn

Peeling za lice i tijelo

peeling-za-lice-i-tijelo-izvor

Ovakav peeling sam već imala, sa mirisom lavande, i moram reći da mi je zaista bio savršen. Odstranjuje mrtve stanice kože i samim time koža je glatkija i mekša. Osim toga, puno je lakše održavati njegu kože nakon upotrene peelinga jer koža ljepše upije ono što već koristite za njegu kože, bilo losion za tijelo, maslac za tijelo ili nešto slično. Peeling je dovoljno raditi jednom tjedno kako bi koža bila zdrava, lijepa i njegovana. Također, peeling je dobro napraviti na primjer dan prije depilacije kako bi se spriječilo kasnije urastanje dlačica jer to sigurno ne želimo da se dogodi.

Naravno, najveći plus mi je to što je ovo prirodni proizvod, a osim toga super je što možete odabrati željenu aromu iliti miris. U ponudi su nešto manje od 30 aroma tako da zaista ima za svakoga po nešto. 🙂

Sastav: Miks soli i šećera, ulje slatkog badema, maslinovo ulje, ulje jojobe, i dodaci prema odabranoj aromi

Još se dvoumim koju aromu odabrati, još ću na kraju uzeti i dva peelinga. 🙂
Pošto sam lavandu isprobala ovaj put ću uzeti neku drugu aromu, a dvoumim se između arome Limunska trava i arome Kadulje. Što odabrati? 

Količina u pakiranju: 125 g, 300 g
Cijena: 29,00 kn, 49,00 kn

Ulje za nokte 

ulje-za-nokte
izvor

Bitno mi je da mi kožica oko noktiju lijepo i zdravo izgleda i da su mi nokti čvrsti i da se ne listaju, ali sva ulja za nokte koje sam do sada isprobala ili su bila bezveze ili skroooz bezveze, niti jedno mi se nije svidjelo onako da bih ga opet kupila, a neke čak nisam niti do pola potrošila. Za ovo ulje za nokte sam 99% sigurna da će mi se svidjeti, a kada ga isprobam mislim da ću biti 100% sigurna da mi se sviđa. 🙂

Sastav: Šarena kombinacija ulja grožđanih klica, ulja pšeničnih klica, ulja avokada, ulja jojobe, ulja ružmarina i limuna te Vitamina A i E

Količina u pakiranju: 30 ml (trajat će dugo dugo 🙂 )
Cijena: 58,00 kn

Krema protiv komaraca

krema-protiv-komaracaizvor

Nikako ne volim one standardne sprejeve i stickove protiv komaraca. Kada koristim sprej obavezno si pola u usta uspijem našpricati, a pola ode oko mene. S druge strane, kada koristim stick protiv komaraca treba mi dobrih pola sata da se cijela s time namažem i svejedno me ispikaju komarci jer s tim minijaturnim stickom ne uspijem ‘pokriti’ cijelo tijelo. Ovakva krema protiv komaraca će biti savršena, neću pola toga pojesti, neće mi trebati pola sata i uspjet ću namazati cijelo tijelo. I da, da ne govorim uopće kakav miris imaju ti sprejevi i stickovi. :/

Ali zato bi ova krema trebala imati lijepi miris pošto Mala od lavande kaže: ”Obogaćenog je sastava sa dodatkom ulja citronele, ružmarina, limunske trave i lavandina.” Može! Citronela, ružmarin, limunske trave i lavandin mljaccc.

Sastav: Macerat cvijetova lavandina, hidrolat lavandina, pčeljinji vosak, eterična ulja citronele, ružmarina, limunske trave i lavandina

Količina u pakiranju: 80 g
Cijena: 65,00 kn

Ako vas zanimaju ovakvi proizvodi cijelu ponudu možete vidjeti na:
Web stranici Mala od lavande
Facebook stranici Mala od lavande
i Facebook profilu Mala od lavande

Eto to je moja mala wish lista Mala od lavande proizvoda i nadam se da ću uskoro izdvojiti 217,00 kn za ove divotice. 🙂

Volite li vi prirodne proizvode, tj. prirodnu kozmetiku? Slobodno mi preporučite nešto ako ste probale i bile zadovoljne proizvodom. 😉

xoxo

iveee

 

Oglasi

4 thoughts on “Wishlist – Mala od lavande [za Malu Trubicu] :)

  1. makeupandother kaže:

    joj sve me mami 😀 sviđaju mi se sastavi u proizvodima, i sama ambalaža je slatka 😀
    prvo što bi si i ja naručila je pasta za zube, mislim da je na tom području pametno koristiti što prirodnije sastoje 🙂
    ovo mi je super što je piling namjenjen i licu i tijelu, ne treba gomilati proizvode- jer većina proizvođača posebno izdaje za lice, posebno za tijelo. Uzela bi aromu limunska trava 😀

  2. Mala Trubica kaže:

    aaaa odličan post, tako mi je drago da si ga podijelila sa svima. meni je isto na wish listi pasta za zube, definitivno želim uzeti nešto za kosu, i još i još sapuna. ma joj svega bi ja isprobala njenog, valjda će sve jednog dana doći na red! 😀

Komentiraj

