25000 HITS – GIVEAWAY!

valentines-day

Kao zahvalu što pratite i čitate moj blog i što smo polako (ali sigurno) došli do 25000 posjeta bloga odlučila sam napraviti jedno malo darivanje.

Hvala svima onima koji prate i čitaju moj blog, onima koji mi ostavljaju komentare (svaki komentar mi puno znači), onima koji su lajkali moju facebook stranicu i svima ostalima koji me podržavaju u ovom mom hobiju. 😀

Evo što možete osvojiti u ovom malom darivanju:

1797950_10202078965390594_1148197894_n

  • Avon ‘Slip into…’, edt, 50 ml
    kategorija mirisa: orijentalno-cvjetna
  • L’Occitane sapun solidarnosti Nježna ruža, 50 g
    (100% ostvarene zarade od prodaje sapuna zaklada L’Occitane donira za sufinanciranje projekata vezanih uz osiguranje zdravlja očiju u zemljama u razvoju. Jeeej ovime smo nekome i pomogli. 🙂 )
  • Smart girls get more 124 lak za nokte

1619530_10202098520919470_593256915_n-horz

Pravila su malo čudna, ali skroz jednostavna pa vas sve molim da ih poštujete kako biste mogli sudjelovati u darivanju. 😉

PRAVILA:

  1. U komentar na ovaj post ostavite svoje ime i prezime, mail adresu i YouTube link na vašu trenutno najdražu pjesmu. Tražim neke nove dobre pjesme pa da mi malo pomognete u tome. 🙂
  2. [Opcionalno!] Dajte mi lajkić na mojoj Facebook stranici ako vam se sviđa moj blog.
  3. [Opcionalno!] Share-ajte iliti podijelite objavu o darivanju sa moje Facebook stranice da što više vas dobije priliku osvojiti nagradicu.
  4. Darivanje traje od 5.3.2014. do 15.3.2014. (do 23:59 h) i vrijedi za RH.
  5. Dobitnicu bira random.org.
  6. Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u posebnom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti na mail (Kontakt) u roku od 48 h od objave dobitnice.
    Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram novu dobitnicu.

1932421_10202078966190614_2018289794_n

Nadam se da ću dobiti dosta prijedloga za nove pjesme. 🙂

Sretno svima koji će sudjelovati u darivanju :*

 

xoxo

iveee

Oglasi

38 thoughts on “25000 HITS – GIVEAWAY!

    • Iva P. kaže:

      Uuuu Gazdarice ❤
      Obožavam Opću opasnost 😀
      Bila sam ja mislim na skoro svim koncertima koju su bili u Zagrebu i ne mogu ih se zasititi, Pero je zakon! I kad su bili predgrupa Bon Joviju ufff

Komentiraj

