[recenzija] Garnier Neo dezodorans u kremi – Shower Clean

Danas ću vam pisati o jednom od noviteta na našem tržištu, a to je Garnier NEO  dezodorans u kremi. Mene je jako ugodno iznenadio!

1888634_824699074210543_62603994_nizvor

Garnier je ovaj novitet lansirao na tržište prije par tjedana i odlučila sam isprobati o čemu se radi jer sam stalno u potrazi za savršenim i praktičnim dezodoransom.

Što Garnier kaže za svoj novi proizvod?

NEO – nova generacija dezodoransa! Nevidljiva suha krema koja pruža 48 sati intenzivne zaštite protiv znojenja i osjećaj ugode i njege. Garnierov prvi dezodorans anti-perspirant u kremi sa 48-satnom zaštitom. Sadrži 80% sastojaka za njegu kože.

Imate suhu i osjetljivu kožu? Garnier NEO dezodorans u tubi posebno je prilagođen za sve koji imaju osjetljivu kožu. NEO forumla ostavlja ultra tanki zaštitni sloj na vašoj koži, čineći je mekanom i ugodnom.

Inovativna suha krema u novom Garnier NEO dezodoransu instantno se upija na kožu i štiti je, pružajući joj svu potrebnu njegu, a vama sigurnost i učinkovitost do 48 sati!

Za isprobavanje sam odabrala Shower clean i nisam pogriješila s odabirom. 🙂

Garnier Neo mi je pravo otkriće, nikad do sada nisam vidjela dezodorans u ovakvom obliku, uvijek sam koristila one dezodoranse u spreju. Dezodoransi u spreju su mi se činili najjednostavniji za nanošenje i nisu mi ostavljali mokri trag nakon nanošenja, no ovaj dezodorans u kremi je puno praktičniji. Znate ono kada stavite dezodorans u spreju pa morate bježati da ga ne udahnete? E upravo zato mi je ovaj Garnier Neo dezodorans u kremi otkriće jer nakon što ga nanesem ne trebam bježati iz kupaone ili sobe.

Pri prvom korištenju ovog dezodoransa u kremi mi je bilo malo neobično, ali sada nakon dva tjedna korištenja sam se potpuno navikla jer osim što daje odličnu zaštitu, koža je mekša i nežnija i nema neugodnih mirisa čak ni nakon vježbanja.

1510479_10202127691968728_718477141_n

Već sam koristila dezodorans u kremi, no uvijek me smetalo što sam ga morala nanositi prstima jer se drugačije nije moglo. To nije slučaj sa ovim Garnierovim Neo dezodoransom jer ima vrlo praktičan aplikator pa ništa ne trebate dirati rukama. Tubica je kao i kod običnih krema za ruke, omogućava vam da istisnete onoliko proizvoda koliko želite, a kada nanesete istisnutu količinu dezodoransa na aplikatoru ne ostane ništa, ostane skoro potpuno čist.

Garnier Neo ne ostavlja bijele tragove na odjeći i vrlo brzo se upije, ovisno o količini koju nanosite. Obećava zaštitu od znojenja čak cijelih 48 sati, no za to ne mogu ništa reći pošto on ne ostaje na tijelu nakon tuširanja, ali jedno normalno radno vrijeme od 8 sati savršeno štiti od znojenja i neugodnih mirisa i to mogu garantirati.

Kao što sam rekla, upije se vrlo brzo i to je po mom mišljenju plus jer ne moram čekati da se upije, mogu odmah staviti majicu na sebe i neće ostati nikakav trag dezodoransa. Osim što se brzo upija dezodorans ne izaziva nikakve iritacije na koži.

1186804_10202127690208684_1513165004_n

Tubica je lijepo dizajnirana, u obliku klasične kreme za ruke, mala je, lagana i praktična za nošenje u torbici. Kao što sam već spomenula, dezodorans se koristi tako što se tubica blago pritisne, a iz aplikatora izađe krema. Za jedno nanošenje je dovoljna vrlo mala količina jer se dezodorans odlično razmazuje.

1921921_10202127689088656_1622108637_n

1150815_10202127688728647_413232910_n

Također sam već spomenula, no ponovo ću – nakon nanošenja dezodoransa aplikator ostaje skoro skroz čist, samo treba vratiti poklopac i to je to. Ono što je dobro je to što dezodorans nikako ne može sam iscuriti van (osim ako se probuši tubica) jer je poklopac vrlo čvrst i ne može ispasti (potrebno ga je odvrtiti da bi se dezodorans mogao koristiti).

Jedino što mi je minus kod ovog proizvoda je to što mislim da neće biti moguće istisnuti svu dezodorantsku kremu iz tubice.

SastojciAqua/Water, Dimethicone, Aluminium Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Cera Alba/Beeswax, Talc, Arachydil Alcohol, Zinc Gluconate, Parfum/Fragance, Silica, Arachydil Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth-100/PEG-136/HDI Copolymer, PEG-100 Stearate, Behenyl, Alcohol, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Hexyl Cinnamal, Glyceril Stearate.

Kao što možete vidjeti, Garnier Neo dezodoransi sadrže aluminijum chlorohydrate za koji znam da ga neki izbjegavaju u dezodoransima  pa ako ste jedna od tih onda ovaj dezodorans vjerojatno nije vaš najsretniji odabir. Također, ako ste protivnik antiperspirant dezodoransa, onda ovo nije za vas jer je ovo intensive antiperspirant.

 * * *

Dolazi u 5 vrsta: Fruity flower, Fresh blossom, Fragrance free, Shower Clean i Soft Cotton.

Količina: 40 ml
Cijena: cca. 25 kn
Gdje kupiti: u svim drogerijama (DM, Muller, Kozmo, Bipa), a najvjerojatnije i u supermarketima.

* * *

Zaista sam zadovoljna ovim dezodoransom i sigurno ću ga ponovo kupiti kad ga potrošim. 🙂

Jeste li primijetili ovaj dezodorans u prodavaonicama? Što mislite o dezodoransima u obliku kreme?

xoxo,

aa

Oglasi

15 thoughts on “[recenzija] Garnier Neo dezodorans u kremi – Shower Clean

  1. misskitschblog kaže:

    Ja vjerna Rexoni koja uguši i mene i ukućane, ali dobra je. Ovo mi je super. Nisam imala pojma da ga ima u trgovinama. Baš ću probati.

  2. Josipa GG kaže:

    Ne samo da osoba koja se šprica mora bježati, nego i svi ukućani! Ja ne koristim deziće u spreju ali koristi moja sestra i mrzim je zbog toga 😀 Ah da, pokušavam izbjegavati te aluminijske soli a i da nije dezić antiperspirant, tako da sumnjam da ću isprobati ovaj, ali zvuči super.

  3. makeupandother1 kaže:

    vjerojatno si nabavljam ovaj dezodorans 🙂 vrijeme je već poprilično toplo, treba mi dobra zaštita od neugodnih mirisa, baš me zanima ovaj novitet 🙂
    kupit ću si ili Shower Clean ili Fresh Blossom, privlače me nazivi hehe 😀

  4. Petite Chérie kaže:

    Baš me mame ove dezići! Mislim da ću uskoro nabaviti jedan, premda mi realno trenutno ne treba jer imam već na zalihama i one u spreju i sticku, ali ne mogu si pomoći kad volim takve nove stvarčice 🙂

    • Iva P. kaže:

      Nisam imala neka velika očekivanja kad sam ga kupila, samo sam ga htjela isprobati da vidim po čemu je poseban, a na kraju je ispalo da mi se stvarno jako jako svidio 😀

Komentiraj

