[recenzija] Avon Ideal Flawless CC krema za lice SPF 20

Nedavno je Avon izbacio svoju prvu CC kremu koju sam isprobala i podijelit ću s vama svoje dojmove i iskustvo s ovom kremicom. 🙂

”Avon Ideal Flawless CC Color & Correct krema za lice SPF 20 – Prekriva nepravilnosti i diskoloracije te istovremeno njeguje kožu i pruža joj blistav izgled.

tuxpi.com.1395278302

Za sebe sam odabrala nijansu Nude i nisam pogriješila. 🙂

Obično od svih tekućih pudera, BB krema i CC krema trebam onu najsvjetliju nijansu, a i te najsvjetlije nijanse mi znaju biti pretamne. Nijansa Nude nije najsvjetlija, tako da sam se bojala hoće li mi biti jako tamna nijansa, a na kraju je ispalo da bolju nijansu nisam mogla odabrati.

Avon Ideal Flawless CC krema za lice SPF 20 dolazi u još 4 nijanse uz ovu koju sam ja isprobala.
  • Ivory – svijetla nijansa, rozi podton
  • Nude – svijetla nijansa, žuti podton (moja nijansa)
  • Shell – srednje svijetla nijansa, neutralan podton
  • Natural Beige – srednje svijetla nijansa, žuti podton
  • Medium Beige – srednje tamna nijansa, maslinasti podtonom

tuxpi.com.1395278149

Avon Ideal Flawless CC krema SPF 20 pakirana je u crnu plastičnu tubicu u kojoj ima 30 ml CC kreme. Krema se lagano istiskuje iz tubice, ne može se razliti no nekako se bojim da neće biti moguće istisnuti svu kremu iz tubice, kako to obično biva sa proizvodima u takvom pakiranju. Svejedno, ne smatram da je ovakvo pakiranje minus jer su skoro sve BB i CC kreme na našem tržištu u istom tipu pakiranja.

Znači, pritiskom tubice lagano se dozira, koliko stisnete toliko izađe iz tubice.

tuxpi.com.1395278054

Što se nanošenja tiče, jednako se lijepo razmazuje spužvicom za make up i prstima. Isprobala sam sve načine nanošenja, od prstiju, RT četkice za nanošenje pudera, spužvice za nanošenje pudera… i jedino mi se nije svidjelo kako izgleda kada se nanosi četkicom za nanošenje pudera.

tuxpi.com.1395278168Ova CC krema je, rekla bih, mix pudera i hidratantne kreme, osim SPF faktora i hidratacije ona lagano prekriva nesavršenosti na licu. Nakon nanošenja lice izgleda svježe i odmoreno.

Primijetila sam da iako je CC krema hidratantna obavezno trebam prije nanošenja CC kreme namazati lice hidratantnom kremom za lice jer mi inače koža ne upije lijepo CC kremu i na dijelovima se ljuska i ne izgleda nimalo lijepo. Pogotovo ako imate suhe dijelove kože lica, CC krema će ih istaknuti ako ne nanesete hidratantnu kremu prije CC kreme.

Rekla bih da je ova Avon CC krema super lagana podloga koja lijepo ujednačava ten, ali lice i dalje izgleda prirodno, a ne kao da ste stavili ‘fasadu’ od tekućeg pudera. Na dnevnoj bazi koristim samo ovu CC kremu, čak ne stavljam niti korektor jer mi je CC krema dovoljna. Ako imate čistu kožu bez previše prištića ili drugih nepravilnosti, tada je Avon Ideal Flawless CC krema idealna za vas, a ako imate malo veće nepravilnosti uvijek možete malo korektora staviti na te nepravilnosti pa zatim nanijeti CC kremu i izgledat će jednako lijepo. CC krema neće prekriti veće nepravilnosti poput akni, ožiljke akni, ožiljke, crvenilo na licu, tamnijih podočnjaka i sl.

tuxpi.com.1395278118Tekstura je srednje gustalagano se upija i ne klizi s lica kada se nanese. Također, lijepo se može ravnomjerno nanijeti, nije kao neke BB ili CC kreme koje nikako ne možete lijepo ravnomjerno nanijeti i razmazati. Nema masnog ili ljepljivog osjećaja na licu nakon nanošenja.

tuxpi.com.1395407773Lijepo se upije u kožu i ne ostaje masni sloj na licu, lagano se blenda i razmazuje i ima prirodni finiš. Lice ima lijepi zdravi sjaj, ništa pretjerano.

tuxpi.com.1395407783

tuxpi.com.1395278042Sa trajnosti Avon CC kreme sam zaista zadovoljna jer kada inače razmišljam o BB ili CC kremama nemam osjećaj da mogu dugo trajati na koži tako da me ova CC krema pozitivno iznenadila. Na licu traje skoro cijelo radno vrijeme, doduše nakon 5-6 sati mi se počne sjajiti T-zona no to nije ništa strašno što se ne može riješiti jednim blot papirićem ili matirajućim puderom u prahu. Općenito mi se ne sviđa previše matirano lice tako da mi uopće ne smeta to što se nakon 5-6 sati pojavi malo sjaja na čelu i nosu.

Danas je vani +20°C i Avon CC krema izdržala je šetnju po suncu puna 4 i pol sata bez ikakvog pomaka, a moram priznati da sam očekivala da ću, kada se pogledam u ogledalo, vidjeti sve nikakvo i razmazano no sve je bilo na mjestu. Lajk za trajnost i izdržljivost na suncu. 🙂
Također, vrlo je važno reći da Avon CC krema ima zaštitni faktor SPF 20, što je vrlo važno pogotovo sada za ovo toplije i sunčanije vrijeme koje nam je napokon stiglo.

Obično nakon nanošenja BB ili CC kreme nanosim još i puder u prahu kako bi se fiksiralo lice, no preko ove CC kreme to ne radim, jednostavno mi nije potrebno.

Skidanje ove CC kreme s lica pomoću bilo kojeg sredstva za skidanje šminke je lagano i to mi je važno jer ne želim trljati lice kako bih skinula svu šminku. Ja koristim tri različite micelarne otopine za skidanje šminke i sa sve tri se ova CC krema od prve lijepo skine s lica.

Sastojke možete vidjeti na fotki…

tuxpi.com.1395278186

…ali za svaki slučaj evo i ovako:

Sastojci: Aqua, Homosalate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propanediol, Butyloctyl Salicylate, Benzophenone-3, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Silica, Octocrylene, Diauryl Thiodipropionate, Ceteareth.20, PEG-8, Glycerin, Octyldodecanol, C30-45 Alkyl Cetearyl dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Cetyl Hyroxyethylcellulose, Hydrogenated Lecithin, Stearoxytrimethylsilane, Setet-2, Kaolin, Stearyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Tauraate Copolymer, Disodium EDTA, Ethylene Brassylate, Parfum, Isohexadecane, Polysorbate 60, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Glycyrhizza Glabra Root Extract Camelia Sinensis Leaf Extract, Retinyl Palmitate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopherol [+/- Mic, CIs].

Ukoliko neke od vas izbjegavaju kozmetiku koja sadrži oksibenzon (Benzophenone-3), onda ova CC krema nije za vas.

Po mom mišljenju, Avon CC krema je savršena za one koje imaju normalnu do mješovitu kožu lica, mislim da ne bi dobro reagirala na suhoj ili masnoj koži.

Na ovim fotkama imam Avon Ideal Flawless CC kremu na licu:

Beauty blog day 15.03.2014 053Art of Beauty i ja

DSC06396Art of Beauty, Sara’s Magical World & thepsara i ja

Jako mi se svidjela mi se ova CC krema i koristim je na dnevnoj bazi. Veliki plus je to što je lagana na koži i što se lijepo upije u kožu, a osim toga sviđa mi se to što mi se lice ne zasjaji pola sata nakon nanošenja.

Ovu CC kremu preporučam onim curama koje vole lakše prekrivanje i osjećaj kao da nemate ništa na licu.

Da ponovimo:

Količina: 30 ml

Cijena: 70,00 kn (45,00 kn u tekućoj kampanji 4/2014)

Gdje kupiti: kataloška prodaja – Avon Ladies

Jeste li probale neke tekuće pudere od Avona ili možda ovu CC kremu? Preferirate li pudere ili kreme poput ove?

xoxo,

aa

Oglasi

12 thoughts on “[recenzija] Avon Ideal Flawless CC krema za lice SPF 20

  1. makeupandother1 kaže:

    razmišljala sam o narudžbi ove kreme, ali kako ne mogu vidjeti kako mi nijanse točno stoje, odustala sam pa sam kupila od Bourjois CC 🙂
    sviđa mi se opis ove kreme, pogotovo zato što ne ostavlja masni sjaj, lagana je, i lijepo lagano prekriva,,, mislim da nam u toplim danima ne treba ništa više 🙂
    jako lijepo izgledate na slikama 🙂

    • Iva P. kaže:

      Ako ti nekad zatreba tester kreme ili pudera iz Avona samo javi, ja ću ti naručiti. 🙂 Uvijek postoje mali testeri pa se može isprobati nijansa prije kupnje normalnog pakiranja. Ja sam ovaj put imala sreće pa sam pogodila taman svoju nijansu. 😀
      I hvala ti 🙂

  2. Mona Moon kaže:

    Odlična recenzija 🙂 Nisam još probala ni jednu CC kremu. BB kreme sam probala nekoliko i jako je teško naći odgovarajuću zbog moje masne kože. Nisam sigurna jer bi ova CC krema izdržala na mom licu četiri sata, a da se na zasjaji.

    • Iva P. kaže:

      Nisam ni ja bila neki ljubitelj takvih kremica, ali evo neke su mi se pokazale dobre 🙂
      Od svih silnih BB i CC krema koje sam isprobala samo mi je njih par odgovaralo..
      Btw. sutra ću napraviti onaj look sa ljubičastim usnama 😉 gledala sam tvoj video pa sam dobila inspiraciju..

  3. Mala Trubica kaže:

    ajme super si napisala ovu recenziju. ja se više ne ložim ni na BB kreme, a kamoli na CC. jednostavno tražim jače prekrivanje, a nijedna krema takvog tipa koja je izašla kod nas mi ne odgovara. btw vidjela sam negdje na FB-u da ti imaš mogućnost naručivanja avona. jednom ću ti se skrpat za narudžbu pa ćemo se lijepo sjest na kavu i izbrbljat. 😀

    • Iva P. kaže:

      Hvala ti :*
      Meni baš odgovara ovako lagano prekrivanje da ne osjetim uopće da nešto imam na licu, prije sam htjela ful prekrivanje, ali nekako me prošla ta faza.
      Slobodno se skrpaj u narudžbu kad god vidiš nešto zanimljivo u katalogu 😉
      Jao već vidim kad sjednemo na kavicu ljudi oko nas će misliti da nismo normalne, bit će teme – blog, šminka, kozmetika…haha

    • Teama kaže:

      Ako trebas tester ja ti radim za Avon pa mozes od mene zatraziti….
      A sto se tice ove cc kreme ja nisam bila prezadovoljna… svaki put kad bi koristila oci bi mi suzile i peckale…

Komentiraj

