[recenzija] FM Group Silikonska baza

Dobila sam nekoliko upita koju bazu za lice koristim prije nanošenja tekućeg pudera pa ću ovim putem odgovoriti svima koji su mi poslali upit.

Htjela sam editirati post sa recenzijom silikonske baze za lice koju koristim i dodati još nekoliko rečenica no cijeli post se pošemerio, fotografije su nestale, razmaci su nestali i nisam ih uspjela vratiti…pa sam odlučila ponovo napraviti recenziju ove baze za lice. Čak sam jednu fotografiju ipak uspjela spasiti i spremiti pa ću je ponovo upotrijebiti u ovom postu (primijetiti ćete koja je to :P).

Radi se o FM Group Silikonskoj bazi za lice s kojom sam oduševljena otkako sam je prvi put isprobala.

IMG_3024

Prozvod je pakiran u duguljastoj tubici (15 ml) sa malom rupicom za doziranje proizvoda na vrhu. Bočica je crna pa se ne može vidjeti sam proizvod sve dok se ne otvori i ne istisne. Kako je za jednu upotrebu dovoljno jako malo proizvoda, zahvaljujući maloj rupici na vrhu doziranje je zaista lako. Za jednu upotrebu dovoljno je ‘zrno graška’ ove baze.

IMG_3007

IMG_3012

Osim toga, proizvod ima na sebi naljepnicu SAFETY LOCK, tako da ste sigurni da vam nitko nije otvarao i prčkao po tubici prije vas. Mislim da je ambalaža zaista kvalitetno napravljena i dovoljno je čvrsta. Također, tubica je plastična tako da se neće slomiti čak i da vam padne iz ruku.

Mislim da je veliki plus što je proizvod u pakiranju u obliku tubice jer se tako može 100% iskoristiti proizvod, a kada je na pumpicu uvijek pri kraju proizvoda moramo muku mučiti s time kako ispumpati proizvod van pa izvodimo razne fore s bočicama ne bismo li došli do baze. Tako da bih ja rekla da je pakiranje u obliku tubice vrlo praktično.

Sam naziv baze kaže da je tekstura silikonskaMirisa nema, što je super jer uvijek postoje one cure i žene koje miris može odbiti od proizvoda, ali s ovim neće biti takvih problema. Ova baza za lice ima savršenu teksturu, niti je previše gusta, a niti je skroz rijetka, baš je prava silikonska tekstura.

IMG_3020

IMG_3092

Baza je prozirna iliti bezbojna, lijepo se razmazuje i nije niti malo ljepljiva (kao što to zna biti slučaj kod nekih baza za lice).

Ja osobno ovu bazu nanosim prstima, istisnem malo baze za ruku i lagano razmažem po cijelom licu. Naravno, prije toga je važno da je lice čisto i da nema tragova šminke na njemu. Uvijek prvo sa micelarnom otopinom očistim lice, zatim nanesem hidratantnu kremu za lice, a nakon kreme nanosim bazu za lice. Nakon ta 3 obavezna koraka lice je savršeno glatko i spremno za nanošenje tekućeg pudera. Već sam  napisala iznad da je dovoljno zaista jako malo proizvoda za cijelo lice, dovoljno je da istisnete količinu baze veličine zrna graška. Baza tako traje cijeli dan, tj. bolje rečeno make up je postojan od jutra do mraka. Ako nemate problematičan ten ovu bazu možete koristiti i bez da nakon nje nanosite podlogu ili tekući puder. Savršeno zaglađuje lice pa je lice i bez nekog idućeg koraka lijepo.

I da još jednom napomenem, obavezno prije baze za lice nanesite kremu za lice koju inače koristite jer baza ne zamjenjuje kremu.

Koristim ovaj proizvod već duže vrijeme i moram reći da vjerujem svemu što su naveli u katalogu da taj proizvod ‘radi’.

IMG_3026

Odmah nakon nanošenja koža lica je osjetno glatkija nego prije, male borice su nevidljive, a također pokriva i proširene pore. Naravno, kao što sam napisala već nakon nanošenja baze lice je spremno za idući korak, a to je nanošenje podloge ili tekućeg pudera. Iako je baza silikonske teksture, matira kožu lica i sprječava bilo kakav sjaj na licu.

Proizvod je idealan za sve tipove kože. Ja osobno imam mješovitu kožu i ova baza mi savršeno odgovara, a moja sestra ima više masnu kožu i također joj je ova baza idealna. Ono što je još pozitivna strana ove silikonske baze je to što je obogaćena vitaminom E. 😉

IMG_3025

Ono što još moram naglasiti je da ovaj proizvod koristim zaista dugo i nikada mi nakon korištenja nisu izbili prištići ili bubuljice, nikada se nije pojavilo crvenilo ili peckanje, niti bilo što slično.

Sastojci: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.

IMG_3016

Ovim proizvodom sam stvarno oduševljena i čim ga potrošim sigurno ću ga ponovo kupiti. Radi točno ono za što je namijenjen – savršeno pripremi lice za nanošenje podloge ili tekućeg pudera i produljuje trajnost make up-a. Ono što mi je još sviđa je to što je potrebno jako malo proizvoda za jednu upotrebu na cijelom licu, tako da proizvod dosta dugo traje iako je tubica mala (15 ml).

Preporučila bih ovu bazu za lice svima, pošto je idealna za sve tipove kože, čak i za jako osjetljivu kožu s kojom inače zaista morate birati koje proizvode koristite.

Cijena: 75,00 kn

Količina: 15 ml

Gdje kupiti: kod FM Group distributera

Koju bazu za lice vi koristite ili koja vas je baza oduševila? :)

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “[recenzija] FM Group Silikonska baza

    • Iva P. kaže:

      E vidiš nisam niti znala da postoji L’Orealova baza hihi *sramme*
      Po mojoj procjeni kod ove baze koju sam recenzirala omjer cijene i kvalitete je i više nego odličan, čak bi je kupila ponovo kupila i da se povisi cijena. 🙂

  1. Mala Trubica kaže:

    meni je pri kraju evelinova silikonska baza, al ne bih ju više uzimala. htjela bih nešto novo probati. kak da se ove dočepam? O.o

    • Iva P. kaže:

      Ja ti nabavim ovu ako želiš 🙂
      Business partner sam pa ono, kad radim narudžbu (u 99% slučajeva svaki tjedan jednom) slobodno reci ako nešto trebaš…
      Zbilja mislim da ćeš biti zadovoljna 😉

  2. Valentina kaže:

    Čini mi se obećavajuća!
    Do sada mi je jedino Inglot baza ispunjavala tu zadaću, a probala sam ih sigurno desetak.. Mislila sam da je ona skupa (30ml, 150kn), ali vidim da su tu negdje pošto je ovo ipak 15ml.
    Morat ću probati FM 🙂

    • Iva P. kaže:

      Ja sam stvarno prezadovoljna 🙂
      U svakom slučaju vrijedi probati, vjerujem da bi ti se svidjela. Tih 15 ml možda nekome zvuči malo, ali pošto je potrebno jaako malo za cijelo lice stvarno dugo potraje tubica.
      Ako ti ikada zatreba nešto od FM kozmetike ili šminke samo javi 🙂

  3. makeupandother1 kaže:

    trenutno ne koristim nikakvu bazu hehe, ali prije nanošenja pudera ili BB/CC kreme, stavim Garnierov Moisture Match (zeleni), koji je namjenjen za matiranje lica i hidrataciju, dobro me služi kao baza
    za ovu bazu si me zainteresirala, nije skupa, s obzirom koliko se sporo troši,,, sviđa mi se što matira, što je namjenjena svim tipovima kože i sadrži vitamin E 🙂

    • Iva P. kaže:

      Iskreno ja sam nekako bila skeptična prema svim bazama pa tako i ovoj prije nego sam je kupila, ali eto isplatila se investicija haha ispalo je da mi je fantastična 🙂
      Sad sam si uzela i bazu u kremi, nju tek testiram pa kad istestiram bit će i za nju recenzija 😉

Komentiraj

