[recenzija] Sapunoteka Piling za tijelo – lavanda, maslina i ružmarin

Danas vam donosim recenziju jednog od moja dva najdraža pilinga za tijelo – Sapunoteka piling za tijelo (lavanda, maslina i ružmarin).

1926888_10202127624887051_555813107_n (1)

Prije nisam koristila pilinge za tijelo jer sam jednostavno bila lijena za to, no u zadnje vrijeme obavezno jednom tjedno napravim piling tijela.

Piling omogućuje da koža izgleda ljepše i zdravijeuklanja mrtve stanice te daje koži sjajan i zdrav izgled. Osim toga, nakon korištenja pilinga koža puno lakše apsorbira hranjive tvari.

Piling dolazi u staklenoj teglici (330 g) što se meni osobno sviđa jer obično kada vidim neki ovakav proizvod u staklenoj ambalaži odmah pomislim na jednu riječ – kvaliteta. Kod pilinga u staklenoj ambalaži posebno pazim da mi ne ispadne iz ruke u kadu jer je jasno da to nikako ne bi bilo dobro.

Inače strašno volim miris lavande i ružmarina, a ovdje je to spojeno u jedno s dodatkom maslinovog ulja. Za mene je to savršenstvo! Miris je predivan i uživam svaki put kada koristim ovaj piling. Naravno, ukoliko ne volite miris lavande ili ružmarina onda je jasno da vam se ovaj piling neće svidjeti.

Osim što dolazi u lijepoj staklenoj teglici, piling je zaštićen naljepnicom pa ste sigurni da nitko prije vas nije otvarao teglicu i čeprkao po njemu. Meni osobno je važno da kada kupujem proizvod ovog tipa da ga nije prije mene dotaklo desetak osoba već da sam ja prva, to mi se čini najhigijenskije.

1901969_10202127627927127_341036914_n

Sastojci: morska sol, maslinovo ulje, ulje koštica marelice, glicerin (biljni), eterična ulja lavande i ružmarina. 1795717_10202127626887101_1976332436_n

Tekstura pilinga je nježnija od pilinga sličnima ovome koje sam isprobala, no iako je nježniji koža nakon pilinga ostaje savršeno mekana i glatka. Osim što ostavlja kožu zaista glatku i mekanu, miris se zadrži na koži još par sati.

Piling je namijenjen normalnoj koži.

Ono što mi se sviđa kod ovog pilinga je sastojak maslinovo ulje, koje osim što daje lijepi miris savršeno hidratizira i njeguje kožu. Nakon korištenja ovog pilinga čak niti ne morate mazati tijelo losionom za tijelo ili nekim sličnim proizvodom jer maslinovo ulje iz pilinga savršeno nahrani kožu.

Također, pošto se vjerojatno sve žene na svijetu depiliraju, moja topla preporuka je da napravite piling tijela prije same depilacije jer mrtve stanice kože mogu blokirati rast dlake i uzrokovati kasnije urastanje dlačica, a to sigurno ne želimo.

Osobno koristim žlicu za vađenje proizvoda jer ne volim onaj osjećaj kada zagrabim piling prstima pa mi sol (morska sol) uđe pod nokte, to mi je nešto najgore. Najjednostavnije mi je plastičnom žlicom promiješati piling i zagrabiti koliko mi treba.

1797513_10202127623207009_444478654_n 1795503_10202127622887001_1902619594_n 1958150_10202127623727022_67925783_n

Piling je proizveden u Hrvatskoj, znači hrvatski proizvod -> ”Kupujmo hrvatsko!” 😛

Sastojci u 100% prirodnog porijekla, a 90% sastojaka je domaćeg porijekla.

Proizvod nije testiran na životinjama!

 

Cijena: 45,00 kn

Količina: 330 g

Gdje kupiti: na sajmovima koji se često organiziraju u shopping centrima

Web stranica im trenutno ne radi, ali nadam se da će ubrzo biti moguće naručivati online jer je to nekako najjednostavnije. Sapunoteku možete pratiti na njigovoj Facebook stranici, a upite im možete slati na mail adresu sapunoteka@gmail.com.

 

Koristite li pilinge za tijelo i ako da, koji vam je najdraži/najbolji piling?

 

xoxo,

aa

 

 

 

Oglasi

6 thoughts on “[recenzija] Sapunoteka Piling za tijelo – lavanda, maslina i ružmarin

  1. makeupandother1 kaže:

    stvarno me mami ovaj piling 🙂 iako nisam ljubitelj mirisa lavande, vjerujem da u kombinaciji s drugim sastojcima je miris ugodan 😀
    i sama obožavam pilinge i volim raditi domaće,
    super savjet da treba napraviti piling kože, prije depilacije,, to je ono što većina nas zaboravi 🙂

Komentiraj

