PROJEKT: Kako izgledati mladoliko ?! [DARIVANJE]

Pozdrav drage moje,

Odlučila sam napraviti malo darivanje povodom ovog Projekta koji će, nadam se, biti uspješan skroz do kraja. 🙂

Drago mi je što je projekt do sada jako dobro prihvaćen i što vam se sviđaju postovi i savjeti u postovima. 
Naravno, slobodno ostavljajte komentare, pišite mi što vam se sviđa ili ne sviđa, pišite svoje savjete i svoja iskustva… Prihvaćam i kritike jer, kao što svi znamo, uvijek može biti bolje. 😉

A sada da vam pokažem čime vas darujem ovaj put. Ovaj proizvod koristi moja mama već neko vrijeme i jako je zadovoljna pa nema razloga da se vama ne svidi. 🙂

giveaway project

Darujem vas Beta-Glucan Anticelulitnim mlijekom za tijelo. 😀

Reći ću vam nešto više o ovom proizvodu da znate što imate priliku dobiti.

  • dolazi u bočici sa pumpicom u količini od 300 ml
  • oblikuje tijelo i jača tkivo te smanjuje efekt ‘narančine kore’
  • sadrži ekstrakt bilja Centella asiatica koji stimulira proizvodnju kolagena i elastina, obnavlja pravu gustoću i elastičnost kože i sprječava nastanak strija
  • sadrži preslicu koja jača i regenerira oslabljeno tkivo
  • kofein iz sjemenki guarane stimulira mikrocirkulaciju, ubrzava sagorijevanje masnoća, učvršćuje i zaglađuje kožu
  • L-karnitin pojačava učinak oslikavanja tijela i smanjuje promjene uzrokovane celulitom
  • beta-glukan i alantoin hidratiziraju kožu i čine ju ugodnom i glatkom na dodir

*proizvod koji darujem je nov i neotvoren, fotografirala sam maminu bočicu koju koristi

This slideshow requires JavaScript.

Pravila

1. Lajkati me ili pratiti na jednoj od ponuđenih opcija:

Facebook

Bloglovin

Instagram

(jedna opcija je dovoljna, a svaka druga vam omogućava šansu više)

2. [Opcionalno] Podijelite objavu o darivanju javno na Facebook-u. (šansa više)

3. U komentaru napisati kako me pratite i pod kojim imenom, ime i prezime i valjanu e-mail adresu

4. Ukoliko iz nekog razloga ne želite ostavljati svoje podatke ovako javno u komentaru, pošaljite mi sve potrebno (kako me pratite i pod kojim imenom, ime i prezime i valjanu e-mail adresu) na mail:

beautycorneriveee@yahoo.com

5. Darivanje traje do 20.5.2014. do 23:59.

6. Darivanje vrijedi za Hrvatsku.

7. Dobitnika/dobitnicu bira random.org.

8. Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u posebnom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti na mail beautycorneriveee@yahoo.com u roku od 48 h od objave dobitnice.
Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram novu dobitnicu.

Nadam se će biti dosta prijava i da vam se sviđa ovo darivanje. 🙂

Sretno svima koji će sudjelovati u darivanju :*

xoxo,

aa

*darivanje nije sponzorirano, proizvod je kupljen vlastitim novcem

Oglasi

45 thoughts on “PROJEKT: Kako izgledati mladoliko ?! [DARIVANJE]

  1. Kristina Pesut kaže:

    Odlično darivanje! Baš me zanima ovo anticelulitno mlijeko za tijelo.
    Pratim te na fb-u, twitteru i pinterestu pod imenom Kristina Pesut
    preko Bloglovina- Kristina Pešut
    e-mail kripesut@gmail.com Kristina Pešut
    P.S.Podijelila darivanje na Facebooku i Twitteru.

Komentiraj

