Da vam predstavim…

Pozdrav drage moje, danas ću vam ukratko predstaviti svoju prvu suradnicu na blogu.

Već sam dugo na forum.hr-u i pratim teme vezane uz nokte i lakiranje noktiju pa sam tako pratila i Ninu, pravu umjetnicu barem kada se radi o noktima. Pitala sam Ninu želi li biti moja suradnica na blogu i Nina je odmah pristala i još me razveselila s time što se zapravo sjeća mojih manikura kada sam ih još stavljala na forum.hr, a od toga je prošlo zaista dosta vremena.

Nina je mlada djevojka i studentica koja u svoje slobodno vrijeme voli lakirati nokte i raditi prava mala umjetnička djela na noktima. Nokti su joj prirodni i sve što radi na njima radi sama.

Uskoro će nam Nina napisati svoj prvi post i pokazati jednu od svojih predivnih manikura, a ja ću zajedno s vama strpljivo čekati. 🙂

Do tada vam želim pokazati neke Ninine manikure da vidite kakve nas ljepote sve čekaju u idućim postovima koje će nam ona pripremiti…

124f-horz 127f-horz ybqd-horz 720b1a957076a2379bd7132dd51d1a95-horz hzgd-horz k71u-horz 6a6b5a34d99b412dca51d63c047190cf-horz

Kako vam se sviđaju manikure? Ja ne znam koja mi je ljepša jer su sve najljepše. 😛

xoxo,

aa

Oglasi

18 thoughts on “Da vam predstavim…

Komentiraj

