Manikure #1 [by Nina]

Bok svima!

Iva me već predstavila u ovom postu, a kako je meni najveća muka pričati o sebi, hajmo mi odmah na manikure! 😀

Ovaj mjesec sudjelujem u MoYou instagram izazovu gdje su svi pozvani objavljivati fotografije svojih noktiju na temu zadanu za taj dan, tako da ćete ovdje vidjeti kako sam ja obradila neke teme. Naravno, zadatak je u svakoj manikuri iskoristiti MoYou uzorke, stoga vas čeka puno pečatiranja od mene sada jedno vrijeme. 😀

djetinjstvo

222

Ovi nokti su rađeni na temu djetinjstvo.
Budući da nisam imala apsolutno nijednu pločicu s nekim uzorkom koji bi vrištao djetinjstvo, išla sam po principu snađi-se-druže. 😀

Dakle, ja sam kao mala imala dvije papigice, jedna je bila zeleno-žuta, a druga bijelo-plava, bile su jako lijepe i drage i voljele bi nam sletjeti na glavu i grickati kosu, ili na rame, što sam ja posebno voljela jer bih se tada pretvarala da sam gusar. 😀

Stoga sam za ovu temu odabrala uzorak perja s MY Pro 05 pločice, a gradient je na noktima rađen (redom) Farmasi 031 zelenim neoncem, Moment Fluor 01 žutim neoncem, Wet’n’Wild I Need a Refresh-Mint, Cairuo (nemojte me pitati, nemam pojma koja je to marka :D) 21 Green Tea i Essence That’s What I Mint lakovima. Pečatirala sam crnim Essence stamping lakom, a top coat je kod mene uvijek Essenceov Better Than Gel Nails.

Rezime:

  • MoYou Pro 05 pločica
  • Farmasi 031
  • Moment 01
  • Wet’n’Wild I Need a Refresh-Mint
  • Cairuo 21 Green Tea
  • Essence That’s What I Mint
  • Essence stamping black
  • Essence Better Than Gel Nails top coat

ljubav

223

Ovdje je tema bila ljubav, a budući da nisam tip osobe koja bi nosila srca i zaljubljene parove po noktima, ja sam se odlučila za nešto više romantično. Ok, lažem, zapravo sam samo željela isprobati pločicu sa cvjetićima od frendice koja je taj dan bila kod mene. 😀

Pločice koje sam koristila su Pro 07 (ona manja verzija, imaju još jednu Pro 07 koja je xl, to nije ta) za cvjetiće i Pro 01 za pruge.

Za kažiprst sam koristila S-he bijeli lak (broj se kod mene izbrisao), cvjetići su na oba nokte popunjeni China Glaze 233 Spontaneous, Moment 46, Golden Rose 128 i Moment 10 lakovima, baza na srednjem prstu je opet GR 128, pruge su rađene bijelim Essence stamping lakom, gradient na prstenjaku je rađen bijelim  S-he i Moment 10 lakom, te prelakiran Essence Space Queen šljokicama, a na malom prstu je opet Moment 10 nijansa.

Rezime:

  • S-he bijeli lak
  • China Glaze 233 Spontaneous
  • Moment 46
  • Golden Rose 128
  • Moment 10
  • Essence Space Queen 
  • Essence stamping white
  • Essence Better Than Gel Nails top coat

pjesma

224

Tema je bila pjesma, a ja sam odabrala Mosaic od Ellie Goulding.

Iskreno, nisam imala pojma što raditi taj dan, a palo mi je na pamet da bih mogla raditi nešto mozaikasto, pa sam nasumično uguglala ‘mosaic’, iskočila mi Elliena pjesma et voila! 😀

Koristila sam MoYou Pro 01 pločicu, a lakove neću nabrajati jer ih je zbilja previše i nema smisla. (možete koristiti lakove koje god želite, pronađite svoju kombinaciju boja)
Ovo sam radila tako da sam prenijela uzorak na štambilj, ručno ga obojala, premazala prozirnim lakom i kad se on osušio, zalijepila sam uzorak na vlažni lak na noktu kao naljepnicu. Ostatak sam odstranila škaricama za nokte i kistom umočenim u aceton.

To bi bilo to za moj prvi post, u idućem ću vam pokazati ostatak tematskih noktiju.

Ukoliko vam samo pečatirani nokti idu na živce (Lord knows da meni već idu, jedva čekam da to sve završi pa da tjedan dana imam jedne te iste, jednobojne nokte! :D), recite mi da sam dosadna i potrudit ću se osmisliti nešto bolje.

 

Koja od ovih manikura vam se najviše sviđa?

 

Pozdrav!

nina

Oglasi

18 thoughts on “Manikure #1 [by Nina]

  1. makeupandother1 kaže:

    odlične manikure 😀
    bilo je užitak čitati i gledati ovaj post 😀
    najviše mi se svidjelo pjesma, jer je nekako potpuno neočekivano da ćeš napraviti tu manikuru, ustvari sve tri su posebne, i super je što prenosiš baš svoj osobni doživljaj 🙂

    • Ninah kaže:

      Možeš se obratiti M.B. s kojom si cosplayala nedavno (vidjela sam slike na fejsu, small world :D) za instrukcije, ja sam nju navukla na MoYou 3:) I hvala 🙂

    • Ninah kaže:

      Za ovu prvu treba zbilja kratko – običan gradient i štambiljanje u pet minuta.
      Za druge dvije – predugo. 😀 Mozaik sam radila sad i nikad više! 😀

  2. Josipa GG kaže:

    Oh my God, koji užitak za pogledati! 😀 Svaka čast, a ja bih te rado pratila na Instaću, ako ti nije bed ostaviti korisničko ime tamo 🙂 I jedva čekam nove postove, i nije dosta štambiljanja 😀

    • Ninah kaže:

      Hvala lijepa 🙂
      Na instagramu ti doista nemam ništa osim par slika noktiju, a ne namjeravam ni objavljivati nakon što ovo završi, nije to za mene 😀
      Ali drago mi je da ti se sviđaju, ostatak ću objaviti ovdje kod Ive ili možeš povremeno škicnuti Vaše Nokte na forumu 😉

Komentiraj

