Darivanje – DOBITNICA/DOBITNIK ?!

Pozdrav dragi moji,

Danas vam napokon objavljujem dobitnicu/ka darivanja (PROJEKT: Kako izgledati mladoliko ?! [DARIVANJE])!

securzedownload

Znam da je darivanje završilo 20.5., ali trebalo je pregledati sve vaše prijave i vidjeti koliko je koja/koji od vas zaslužio ulaza u darivanje. Neki su se, prema pravilima darivanja, prijavili preko komentara ovdje na blogu, a neki su slali mail pa mi je trebalo par sati da sve pregledam. Uspjela sam sve to pregledati i sve ukupno je važećih ulaza u darivanje bilo točno 80.

Dobitnicu/ka je birao random.org.

Nagrada je ova:

Beta-Glucan Anticelulitno mlijeko za tijelo

10311948_10202455622846795_1901826621_n

A sada, dobitnica ili dobitnik… RANDOM.ORG izgenerirao je broj 25!

Sretnik ili sretnica pod brojem 25 je… Mateja P. !

Čestitam Mateji i molim da mi se javi u roku od 48 sati na mail beautycorneriveee@yahoo.com 😉 Ako se Mateja ne javi u roku od 48 sati biram drugog sretnika ili sretnicu.

Ali, još jedno malo iznenađenje imam za jednu čitateljicu koja svaki dan prati moj blog i moju facebook stranicu, komentira moje objave i ostavlja riječi podrške… želim joj se zahvaliti jednim malim znakom pažnje. 🙂

Marijana Salvaje EX Marić molim te javi mi se ili na mail ili na facebook. 😉

To bi bilo sve za ovaj post, pratite me i dalje jer vam pripremam još jedno darivanje. :*

xoxo,

aa

Oglasi

One thought on “Darivanje – DOBITNICA/DOBITNIK ?!

Komentiraj

