Manikure #2 [by Nina]

Pozdrav 🙂

U prošlom sam vam postu pokazala prve tri manikure rađene za MoYou instagram izazov, a danas slijede iduće tri.

superheroji

10428848_893598047333244_290128312_n

Tema su bili Superheroji, a budući da je to nešto što ja jako volim, nisam se mogla odlučiti za samo jednog, pa sam ih odmah napravila četiri. 😀

Dakle, na kažiprstu je Spiderman, na srednjem prstu The Thing iz Fantastične četvorke, na prstenjaku Harley Quinn, a na malom prstu Rorschach iz Watchmena. Oko ovoga nisam željela previše komplicirati, htjela sam da sve bude jednostavno i stripovski.

Lakovi koje sam koristila su Eveline 683, Essence Little Miss Sunrise, Rimmel Red Obsession i S-he 115.

Uzorci su s MoYou Pro 05 (prvi i drugi), 01 i 07 pločica, sve xl verzije.

Rezime:

  • MoYou Pro 01, 05 i 07 pločice (XL)
  • Eveline 68
  • Essence Little Miss Sunrise
  • Rimmel Red Obsession
  • S-he 115
  • Essence Better Than Gel Nails top coat

slatko (cute)

10362396_10202599934694501_695947694_n

Sljedeća je tema bila Slatko (Cute), a budući da sam za dotičnu temu radila manikuru s mafinima koju je kasnije bilo nemoguće uslikati, idući dan sam to maknula i napravila ovo. Ako izgleda kao da se nisam baš pretrgla oko ovoga – nisam. 😀 Nakon gnjavaže s mafinima, nije mi se više dalo komplicirati :ljenčina:

Sovica je s Pro 07 pločice i rađena je po principu naljepnice – dakle uzorak sam obojala dok je još bio na štambilju, premazala ga prozirnim lakom i odlijepila sa štambilja kad se sve posušilo, te aplicirala na nokat. Za pruge sam koristila Pro 01 pločicu.

Lakovi su Beauty UK Birdcage (na svim noktima osim na prstenjaku), Moment Rosa Pastel, 46 i 47 za pruge na prstenjaku i Essence Little Miss Sunrise i Moment Fluor 01 za kljun i oči sove.

Rezime:

  • MoYou Pro 01 i 07 pločice
  • Beauty UK Birdcage
  • Moment Rosa Pastel 46
  • Moment Rosa Pastel 47
  • Essence Little Miss Sunrise
  • Moment Fluor 01
  • Essence Better Than Gel Nails top coat

moda

10396354_10202599934574498_589548162_n

Iduća je tema Moda. Budući da je ovo već bilo na polovici izazova i praktički sam cijeli izazov nosila cirkus na noktima (a konkretno taj dan nisam ni imala vremena napraviti išta kompliciranije), ovo mi je bila savršena prilika za nešto dvobojno i nevrišteće.

Nisam se inspirirala ničim konkretnim osim zakovicama koje su mi taj dan stigle s Ebay-a, pa su morale isti tren na nokte, naravno! 😀

Lakovi su Eveline 496 i moj standardni crni Essence Stampy Polish, a uzorci su s Pro 01, Hipster 07 i Pro 01 pločica.

Rezime:

  • MoYou Pro 01 pločica
  • MoYou Hipster 07 pločica
  • Eveline 496
  • Essence Stampy Polish black
  • Essence Better Than Gel Nails top coat

 

Sad kad malo bolje pogledam – ovo ispada post s polufejlanim noktima koje sam radila u zadnji tren (valjda je bila takva neka faza :D), ali zadnje tri će biti zanimljivije, obećajem! 😀

 

(Nina ar ju krejzi nije ništa sfejlano 😛 by Iva)

 

Sviđaju li vam se više šareni nokti ili nešto neutralnije poput treće manikure?

 

Pozdrav!

nina

Oglasi

14 thoughts on “Manikure #2 [by Nina]

  1. Mala Trubica kaže:

    Ajme, pa ja se umackam kad idem stavit samo dva sloja običnog laka…Toliko sam nespretna, a ovakav talent i preciznost nisam dugo vidjela…Svaka čast!

Komentiraj

