[recenzija] Loko Prirodna Kozmetika – Dezodorans Ylang-Ylang

Pozdrav dragi moji,

U svibnju sam sklopila nekoliko suradnji, a jedna od njih je suradnja sa Loko Prirodnom Kozmetikom. Na isprobavanje sam dobila tri proizvoda, a jedan od njih je Prirodan dezodorans koji ću vam danas recenzirati. Za početak ću samo reći da vrijedi pročitati recenziju jer je ovo jedan odličan proizvod i jako mi je drago što mi se pružila prilika isprobati ga.

1511259_446903548769088_1485843834_nizvor

Od pet vrsta Loko dezodoransa ja sam dobila na isprobavanje Ylang-Ylang.

10447289_10202693982085627_1933783749_n

Što Loko Prirodna Kozmetika kaže za ovaj proizvod?

PRIRODNI LOKO DEZODORANSI se uspješno bore protiv neugodnih mirisa, postojani su tijekom cijeloga dana i napravljeni da dugo traju i što je najvažnije od svega ne sadrže nikakve kemikalije. Napravljeni su sa pravim eteričnim uljima od kojih svaki ima dezinficirajuća i njegujuća svojstva.

Za svakoga po nešto, za aktivne i one željne svježine tu su menta/čajevac i eukaliptus, za muški spol i ljubitelje zemljanih, drvenastih mirisa tu je dobri stari Pačuli, a za one nježnije duše i ljubitelje romantičnih mirisa tu su Lavanda/Palmarosa i Ylang-Ylang.

Pakiranje: 50 ml
Rok Trajanja: 8 mjeseci
Cijena: 25 kn/kom

Bilo bi mi zaista žao da nisam isprobala ovaj prirodni dezodorans.

Ambalaža

10423588_10202693982005625_723582399_n

Loko Deo Ylang-Ylang je dezodorans u sticku, izgleda upravo onako kao dezodoransi u sticku koje možete pronaći u prodavaonicama. Moram reći da ja osobno inače nisam pobornik dezodoransa u ovom obliku, nekako su mi oduvijek bili draži oni u spreju, no za ovaj dezodorans imam samo riječi hvale. Idemo po redu. Kao što sam rekla, Ylang-Ylang je dezodorans u sticku, ambalaža je zaista kvalitetna i čvrsta, poklopac se čvrsto može zatvoriti tako da nema opasnosti da će vam se otvoriti u torbici, bilo kozmetičkoj bilo torbi koju nosite sa sobom. 

10439612_10202693982645641_1130947075_n

Kao i svaki drugi dezodorans u sticku i ovaj ima ‘kolutić’ na dnu koji se okreće i tako dobivate da sam dezodorans izađe van i da ga možete nanijeti. Jedino je problem taj što ako previše dezodoransa izvučete van nećete ga moći više vratiti unutra, zato pazite koliko ste ga izvukli van. Treba polako okretati kolutić i kada izađe dovoljno dezodoransa onda prestati sa okretanjem. Nema potrebe ‘provjeravati’ koliko ima samog dezodoransa unutra jer – ima ga dovoljno! 🙂

Plus kod dezodoransa u ovom obliku je taj što ćete ga sigurno moći do kraja iskoristiti, dok recimo to nije slučaj sa onima u tubicama.

Miris

Obično koristim dezodoranse u spreju jer mi se čine praktičniji od ovog oblika jer ih možete našpricati čak i kad ste već obukli majicu (priznajte, i vi to radite :P), a s ovim oblikom dezodoransa to je malo teže izvesti. Ali, ono što je dobro kod dezodoransa u sticku je to što nema bježanja iz kupaone ili iz kruga od 2 metra u kojem ste ga našpricali. Vjerojatno ste se svi barem jednom ‘ugušili’ u ‘dimu’ dezodoransa u spreju. Ovaj dezodorans jednostavno nanesete, mirni ste i niste se ugušili pri nanošenju.

Kada se otvori dezodorans ne osjeti se nikakav jaki mirsi, no kada se baš iz blizine pomiriši osjeti se lagani miris. Ja osobno najviše osjetim miris pčelinjeg voska i maslinovog ulja. Rekla bih čak da mi dezodorans miriši po onim domaćim uljima za sunčanje što mame i bake znaju mućkati prije ljeta (nadam se da znate o čemu pričam). 🙂

Kada se dezodorans nanese na kožu osjeti se miris, ali zaista jako jako slabo tako da vam sigurno neće smetati čak i ako ste inače osjetljivi na mirise.

10428862_10202693982685642_442844071_n

~ Prije nego krenem dalje htjela bih napomenuti da ja osobno nemam problema sa znojenjem, ne znojim se jako, osim kad vježbam (što je normalno, jel…). Govorim ovo jer možda onima koji imaju većih problema sa znojenjem ova recenzija neće puno pomoći, no u svakom slučaju čitajte dalje pa ćete vidjeti je li ovo proizvod za vas.

Tekstura

Kao što sam već napisala, inače ne volim pretjerano dezodoranse u ovom obliku jer, između ostaloga, u većini slučajeva im treba previše vremena (za moj ukus) da se upiju. Osim što se obično teže upijaju u kožu znaju ostaviti onaj masnjikav i vlažan film na koži, a mislim da to nitko ne voli jer ako stavljamo dezodorans onda ne želimo osjetiti nešto ljigavo pod pazuhom.

Ovaj dezodorans je zaista za pohvalu, NE ostavlja ništa masno na koži nakon nanošenja i zaista se brzo upije. Ne ostavlja onaj masnjikav i vlažan film na koži koji sam iznad spomenula.

Dovoljna je mala količina, ne treba ga nanijeti puno jer se onda neće dobro upiti i možda će vam ostaviti trag na odjeći.

10432189_10202693982765644_1529890347_n

Prije nego što sam otvorila dezodorans mislila sam da će tekstura biti onako ‘čvrsta krema’, ako me razumijete, no tekstura je zapravo vrlo čvrsta što me pozitivno iznenadilo. Ne raspada se i stoji u čvrstom stanju čak i nakon skoro pola sata stajanja na suncu (slučajno sam ga ostavila, no evo sad barem znamo da se neće rastopiti ukoliko dođe do nekog toplijeg mjesta). Malo se teže nanosi, ali u smislu tom da ga prvo treba na par sekundi nasloniti na kožu da ga toplina kože malo omekša i onda lagano klizi po koži. Ne raspada se kod nanošenja, čega sam se na početku bojala.

Djelovanje i trajanje

Ono što mislim da je važno je to da ovaj dezodorans ne ostavlja nikakve tragove na odjeći. Osim što ne ostavlja nikakve tragove na odjeći, ne izaziva iritacije na koži (osim ako ste alergični na neki od sastojaka, no u tom slučaju nećete koristiti ovaj dezodorans).

Što se tiče trajanja, tj. koliko dugo ćete biti mirni (nećete se znojiti i neće se osjećati nikakvi neugodni mirisi) rekla bih da će vas štititi sigurno par sati, ovisno o tome koliko se inače znojite. Naravno, djelovanje neće biti jednako ako sjedite 4 sata i ako se bavite nekim sportom 4 sata, no to je samo po sebi jasno.

Napomenula sam prije da ja nemam problema sa znojenjem, čak ni kad sam u punom pogonu, tako da meni ovaj dezodorans drži sigurno 5-6 sati. Isprobala sam ga i kod kuće i vani na +25 i zaista ne mogu reći ništa loše o njemu, svoj posao savršeno obavlja. Naravno, kao i svi drugi oznojila se jesam, ali nema nikakvih mirisa niti ničeg sličnog. To je upravo ono što želim, da dezodorans štiti od neugodnih mirisa, ali da ne sprječava znojenje.

10438758_10202693982725643_617482547_n

Da ne zaboravim sastojke Ylang-Ylang-a. 🙂

Sastojci

Sastojci: Soda bikarbona, shea maslac, pčelinji vosak, maslinovo ulje, škrob, eterično ulje: ylang-ylang

10423589_10202693982045626_2081813302_n

Kao što vidimo ovaj dezodorans je napravljen od prirodnih sastojaka i zaista ništa od toga ne može biti loše i loše utjecati na vašu kožu osim ako ste alergični na neki od sastojaka.

Također, dezodorans se zaista sporo troši tako da očekujem da ću ga imati i koristiti cijelo ljeto koje je pred nama, a kad ga ponestane kupujem novo pakiranje jer sam prezadovoljna!

10466829_10202693982125628_1559710846_n

Dolazi u 5 vrsta: menta i čajevac, lavanda i palmarosa, eukaliptus, pačuli, ylang-ylang.

Dolazi u sticku od 50 ml, te ima rok trajanja od 8 mjeseci.
Možete ih kupiti preko Facebook stranice Loko Prirodna Kozmetika.
Cijena im je 25 kn/kom.

Zaista sam zadovoljna ovim dezodoransom i preporučila bih ga svima, mislim da ovaj dezodorans ne može razočarati. 🙂

Jeste li čuli već za Loko Prirodnu Kozmetiku? Imate li želju isprobati ovakav prirodni dezodorans, ili možda već jeste isprobali?

xoxo,

aa

Oglasi

4 thoughts on “[recenzija] Loko Prirodna Kozmetika – Dezodorans Ylang-Ylang

  1. makeupandother1 kaže:

    nije uopće skup 🙂
    već na prvoj slici sam skužila da mu je tekstura dosta čvrsta 🙂 super što se ne raspada 😀
    meni nije toliko problem znojenje, koliko mi je bitno da su mirisi neutralni i da ne smrdim haha super što ovaj stick to obavlja dobro 😀
    sviđa mi se njihov stil ambalaža 😀

Komentiraj

