[kozmetički] New in #10

Nakon malo više od mjesec dana stiže novi New in post u kojem je ovaj put samo kozmetika. Neke proizvode sam sama kupila, a neke sam dobila na isprobavanje i recenziju.

securedownload (11)

Za skoro sve proizvode koje ćete vidjeti u ovom postu namjeravam napisati recenziju, slobodno mi u komentarima napišite što vas najviše zanima od svega i koju biste recenziju htjeli što prije pročitati.

  • SAN prirodna kozmetika*

Stigao mi je paketić sa tri kreme: dnevna, noćna i dječja krema. Ove kreme sam isprobala i u roku od dva tjedna stižu recenzije za sve tri kreme.

Kreme se mogu kupiti preko Facebook stranice ili na web stranici u SAN internet dućanu.

Cijene:
Dnevna hidratantna krema za lice: 45 kn (50 ml)
Noćna hranjiva kremaza lice: 45 kn (50 ml)
Dječja krema: 20 kn (50 ml), 45 kn (200 ml), 85 kn (500 ml)

10466789_10202696613111401_304062222_n-horz

  • Loko Prirodna Kozmetika*

Tri proizvoda kojima sam oduševljena! Loko prirodni dezodorans Ylang-Ylang, Sapun Afrika i Krema za lice od lavande. Recenzija za prirodni dezodorans Ylang-Ylang već je objavljena (ovdje) pa je možete pročitati ako već niste.

Proizvodi se mogu kupiti preko Facebook stranice.

Cijene:
Prirodni dezodorans Ylang-Ylang: 25 kn (50 ml)
Sapun Afrika: 20 kn (cca 100 g)
Krema za lice od lavande: 50 kn (50 ml)

10443716_10202696613151402_1231126028_n-horz

  • Dr. Stribor Kozmetika*

Dvije kreme sa fantastičnim mirisom – Vanilija&Naranča hidratantna krema i Ruža&Argan hranjiva krema za suhu kožu! Vanilija&Naranča je isprobana tako da uskoro očekujte recenziju, a Ruža&Argan još čeka svoj red.

Ovdje možete vidjeti gdje se sve mogu kupiti Dr. Stribor proizvodi. Također, proizvodi se mogu kupiti i online preko Online Ljekarne Coner.

Cijene:
Vanilija&Naranča hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu lica: 46,12 kn (50 ml)
Ruža&Argan hranjiva krema za suhu kožu lica: 89,85 kn (50 ml)

10453170_10202696611431359_1458706616_n-horz

  • Kuća Magične Trave*

Ovo je za mene totalno otkriće i prvi proizvodi koje sam isprobala od ovog brenda. Zapravo, tonik sam isprobala i oduševljena sam, a krema još nije došla na red, ali ako bude upola dobra kao tonik bit ću presretna. Proizvodi su Tonic Melisse i Melissina krema za mješovitu kožu.

Proizvodi se mogu kupiti preko web-a, preko Facebook stranice, a sva prodajna mjesta možete pronaći ovdje.

Cijene:
Tonic Melisse: 72 kn (200 ml)
Melissina krema za mješovitu kožu: 74 kn (50 ml)

10461861_10202696616311481_454749364_n-horz

  • Paula’s Choice*

Sklopila sam i divnu suradnju sa Paula’s Choice Hrvatska koji su mi poslali dva proizvoda prema mom tipu kože (mješovita koža sa masnom t-zonom i suhim obrazima) i problemima koje trenutno imam na koži, a to su miteseri i prištići. Dobila sam Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant (118 ml) i Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator (15 ml).

Proizvode je moguće kupiti online preko web-a.

Cijene:
– Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant: 58,96 kn (30 ml), 198,97 kn (118 ml)
– Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator: 239,04 kn (50 ml)

  • Eau Thermale Avene*

Avene mi je poslao 4 testera Micelarne otopine (4 x 25 ml) koje ću s guštom isprobati jer već duže vrijeme razmišljam o kupnji punog pakiranja. U paketiću su se još našla i 2 testera Emulzije za zaštitu od sunca SPF 50+ (2 x 5 ml)

10466736_10202696616351482_221906069_n-horz

  • Stambuk’s prirodni sapuni*

Ovo je najmirišljaviji (jel se tako kaže?!) sapun koji sam do sada isprobala, miriši po lavandi koju inače obožavam. Naravno, radi se o prirodnom sapunu za lice i tijelo. Napisat ću vam recenziju kroz tjedan-dva.

Stambuk’s prirodne sapune možete kupiti preko Facebook stranice ili preko Web stranice.

Cijena:
Stambuk’s prirodni sapun Lavanda: 35 kn (100 g)

  • NIVEA

Iskoristila sam -40% popust u Kozmu na jednoj od Kozmo srijeda i kupila Nivea Aqua Effect toniranu hidratantnu dnevnu kremu u svijetloj nijansi. Ima zaštitni faktor SPF 8, što nije baš nešto, ali u svakom slučaju bolje išta nego ništa.

Cijena sa -40% je bila između 25 i 30 kn.

10469981_10202696616431484_918640076_n-horz

  • Freeman

Za Freeman Clay Mask Mint&Lemon sam također iskoristila isti popust na Kozmo srijedi -40% na sve proizvode za njegu lica. Ovu masku sam prvo kupila u manjoj verziji (pakiranje u vrećici) i zaista mi se svidjela pa sam čekala da bude neko sniženje da je uzmem u ful pakiranju. Inače je predviđena za masnu kožu (namijenjena za upijanje pretjerane masnoće, umiruje, hladi i osvježava lice), no meni na mojoj mješovitoj koži savršeno odgovara.

Puna cijena ove Freeman Maske za lice od gline sa mentom i limunom je cca 36 kn (Kozmo).

  • Schaebens

U Mulleru sam skupa sa dragom blogokolegicom Silvijom sa bloga Ith’s Corner naletjela na sniženje ovih Scheabens maski za lice. Uzela sam ih 4 vrste, a u ponudi ih ima još 10-ak vrsta (po mojoj procjeni).

Odabrala sam ove maske za lice:
– Anti-Pickel Maske, Zaštitna maska za lice protiv prištića i mitesera (antibakterijska maska koja se preporuča kod problematične i nečiste kože) – 2 x 5 ml za dva korištenja
Reinigende Maske, Maska za čišćenje lica (namijenjena za nježno dubinsko čišćenje kože) – 2 x 5 ml za dva korištenja
Peel-Off Maske, Peel-Off maska (namijenjena za čišćenje svih tipova kože, skida odumrle stanice kože i poboljšava prokrvljenost) – 15 ml za jedno korištenje
Totes Meer Maske, Maska protiv mitesera i prištića (uklanja prištiće i mitesere i koži daje zdrav i mladenački izgled)

Cijena svake maske je bila 3,90 kn (na sniženju).

10425600_10202696611591363_561678582_n-horz

  • Bourjois

Na već spomenutoj Kozmo srijedi opskrbila sam se i mojim najdražim čistilicama za lice. Kupila sam dva pakiranja Bourjois Express Eye Makeup Remover, Losion za uklanjanje šminke (2 x 200 ml). To je moja najdraža čistilica za lice već par godina, na deklaraciji piše da skida šminku već sa prvim dodirom, što je zaista tako – zato ga i volim! Također, uzela sam po prvi puta za probu i Bourjois Express Cleansing Wipes vlažne maramice za čišćenje lica, tj. skidanje šminke. Nisam ih još isprobala, ali nadam se da će mi odgovarati.

Cijena Bourjois Express Eye Makeup Remover-a je 29,90 kn (Muller, Kozmo, DM), a za cijenu u ostalim prodavaonicama (Konzum, Mercator i sl.) nisam sigurna. Moguće je da postoji mala razlika u cijeni.
Cijena Bourjois Express Cleansing Wipes maramica je nešto manje od 20 kn, što je super cijena za 60 maramica koliko ih se dobije u pakiranju.

10438727_10202696611551362_1453006774_n-horz

To bi bilo sve za ovaj kozmetički New in post, u posebnom New in postu ću vam pokazati neke nekozmetičke stvari koje sam kupila u zadnje vrijeme. 🙂

Nadam se da vam se sviđaju moji noviteti jer ja jedva čekam da ih sve isprobam, tj. počnem koristiti. 🙂

Što vam se najviše sviđa od ovih noviteta? Za što želite pročitati recenziju?
Jeste li isprobali nešto od ovoga?

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

*PR proizvod/i

Oglasi

12 thoughts on “[kozmetički] New in #10

  1. mikkasmakeupbox kaže:

    Ove Bourjois vlažne maramice su mi skroz dobre, nisam ih davno koristila ali su mi bile među najdražima…i ja trenutačno isprobavam par proizvoda od Kuće magične trave, jedva čekam i tvoje dojmove…i super da je Paulas Choice odlučio malo proširiti suradnju s blogericama, veseli me čitati o njihovim proizvodima 🙂

  2. Roseybelle kaže:

    Isprobala sam i koristim Schabens maske jer su odlicne, a volim i ove Bourjois maramice za skidanje sminke, jedine imaju dosta tekucine/kreme u sebi 🙂 zanima me recenzija San prirodne kozmetike jer ih i sama sad koristim pa da cujem tuđe dojmove 😀

  3. Petra kaže:

    Jedva čekam recenziju proizvoda od melise, njihove proizvode sam već viđala na varaždinskom Špancirfestu ali nikad nisam kupila i isprobala.Schaebens maske uvijek imam u zalihi.

Komentiraj

