Manikure #3 [by Nina]

10479230_902857606407288_616595042_n

Bok, bok! 🙂

Današnja manikura inspirirana je, vid’ vraga, leptirima. 😀

Zapravo sam imala namjeru raditi monarha, ali željela sam koristiti čim više boja jer narančasta zapravo nije jedna od mojih omiljenih boja, pa sam na kraju napravila ovo.

10443827_902858423073873_1500197508_n

Leptiri su rađeni tehnikom koju sam već opisala u prethodnim postovima, a ako vas zanima kakav tutorial, možete guglati ‘stamping decal’, zapravo je jako jednostavno i ako imate vremena i volje (i odgovarajući pribor, naravno) – probajte. 🙂

Lakovi koje sam koristila su moj već standardni bijeli S-he (kojem i dalje ne znam broj :D) kao podloga, a leptirići su farbani žutim Little Miss Sunrise Essence lakom, ljubičastim China Glaze Spontaneous lakom, koji je na kažiprstu malo pomiješan Momentom 47, mintastim That’s What I Mint! Eseence lakom i plavim Golden Rose 52 te Moment Azul Pastel lakovima. Za štambiljanje sam koristila crni Essence Stampy Polish, a uzorak je s MoYou London Pro pločice broj 05.

10480022_902858426407206_1001739479_n

Ono što će vas vjerojatno zanimati je koliko je vremena potrebno za ovakve naljepnice – puno. Jako puno. 😀 Ja nokte lakiram jedino kada gledam (ok, u ovom slučaju slušam :D) film ili seriju, jednostavno ne mogu gledati išta u miru bez da nešto radim s noktima, tako da ovakve zahtjevnije stvari radim kad slušam-gledam neki dulji film u kojem ima puno dijaloga, tako da znam o čemu se radi. Ili akcije, to i onako uvijek prespavam. 😛

Ako vas ima još koje lakirate nokte uz seriju ili film, pišite mi dolje da se osjećam normalnije. 😀 A ako se netko okušao ili želi okušati u izradi naljepnica, onda mi obavezno pišite da vidimo koja je potrošila više vremena na nokte! 😛

Čitamo se, bok!

nina

Oglasi

8 thoughts on “Manikure #3 [by Nina]

  1. Ines kaže:

    pridružujem se hvalospjevima. probala sam raditi naljepnice, nije mi baš puno vremena trebalo, jer sam radila samo dvije. sljedeći puta ću probati raditi ih na vrećicama dan ranije, tako da ne čekam da se osuše 🙂

  2. Roseybelle kaže:

    Mislim da mi je ovo sluzbeno najljepsa manikura koju sam vidjela ove godine :O jednom se moramo upoznati i naci da mi ovo napravis, ja sam presmotana za bilokakve manikure, a kamoli ovakve 😀 svaka cast!!

Komentiraj

