[prvi dojmovi] AVON noviteti

Pozdrav svima,

Nedavno mi je na kućnu adresu došao paket od Avona sa pet noviteta koji se mogu pronaći u Avonovom katalogu aktualne kampanje 9/2014. Paket je došao sasvim neočekivano i baš me razveselio.

10448190_10202774141129553_4377546277636462512_n (1)

Danas ću vam pokazati ponovo preko fotografija što se sve nalazilo u Avon paketiću, a napisat ću vam i svoje prve dojmove o tim proizvodima jer sam ih sve isprobala.

10448190_10202774141129553_4377546277636462512_n

AVON Glow brončane perle za lice – Deepest Warm
(limitirano izdanje)

10440662_10202774067247706_6355397448637242264_n-horz

Vjerujem da svi znaju za ovaj Avonov proizvod jer ga imaju u ponudi već godinama, no ovo je limitirano izdanje (malo su drugačije nego one prije). Brončane perle je koristila još i moja mama prije cca. 10 godina i sjećam se da tada perle nisu bile toliko zlatne kao ove, kuglice su bile u tri nijanse – svijetla, brončana (smeđe-narančasta) i smeđe-zlatna. Ove Glow brončane perle imaju kuglice u dvije nijanse – svijetla (koja je zapravo zlatna) i smeđa (smeđa sa zlaćanim odsjajem). Pokušala sam na swatch fotki (ispod) pokazati kako izgleda swatch svjetlije kuglice i tamnije kuglice, ali na fotki je nemoguće pokazati onako kako to uživo izgleda, uživo ima puno više shimmera nego što fotka pokazuje. Dobila sam tamniju verziju – Deepest Warm i mislim da je totalno pogođeno. Inače sam jako svijetla, rekla bih baš bljedunjava, ali ove perle mi fantastično odgovaraju. Perle lijepo izgledaju i na neosunčanom licu, a sigurno će još bolje izgledati na preplanulom licu. Mala napomena koja ide uz ovaj proizvod je – ne pretjerivati! Zaista je dovoljno malo da bi se postigao efekt koji želimo da brončane perle naprave, dovoljno je potapkati perle kistom/četkom za nanošenje rumenila i to je to, ne treba puno trljati kist po perlama.

Regularna cijena je 90 kn (22 g), a u aktualnoj kampanji cijena je 45 kn.

10431700_10202774064767644_1255589104568756350_n-horz

Avon Planet Spa Amazonian treasures

Intenzivna krema za ruke i stopala s acai bobicama
&
Maska za kosu s acai bobicama

10426292_10202774097208455_7244696113262622875_n

Ovim proizvodima sam se najviše razveselila, a kada sam ih pomirisala veselje je bilo još veće. Znači, miris se može opisati samo jednom riječju – savršenstvo! Krema za ruke i stopala mi je od sada najdraža krema i mislim da ću napraviti malu zalihu da je slučajno ne ponestane. Zapravo, isprobala sam je samo kao kremu za ruke i samo ću je za ruke i koristiti, no sigurna sam da je jednako dobra i za stopala. Krema se brzo upija (to mi je važno jer ne želim onaj masni sloj 10 minuta nakon što sam nanijela kremu), a miris se zadržava na koži neko vrijeme. Umiruje i hidratizira kožu, a nije loše njome napraviti i laganu masažu ruku.
Što se tiče maske za kosu moram reći da nisam do sada koristila proizvode tog tipa iz jednostavnog razloga – lijenost. Obično bih oprala kosu standardnim redoslijedom šamponom i regeneratorom i to bi bilo to. Eventualno sam s tu i tamo nanijela arganovo ulje na vrhove, ali to nisam radila nakon svakog pranja kose. Ovu masku za kosu sam isprobala i sigurna sam da se neću tako lako odvojiti od nje. Stavila sam je na opranu kosu i ostavila da stoji 10ak minuta, a zatim isprala. Maska radi točno ono što je Avon rekao za nju: ”Vraća kosi prirodni sjaj i pruža joj dozu hidratacije i njege…”. Kosa i na pogled i na dodir izgleda zdravije i sjajnije. Ono što mi je važno je to što ova maska ne masti kosu, tj. kosa mi nije masna već drugi dan nakon pranja. Miris se lagano zadržava na kosi iako je maska u potpunosti isprana. Idealna će biti preko ljeta kada će kosi trebati puno hidratacije pošto će sunce učiniti svoje.

Intenzivna krema za ruke i stopala (75 ml, 65 kn), maska za kosu (200 ml, 97 kn).

U ovoj liniji nalaze se još dva proizvoda – hidratantna maska za lice s acai bobicama (75 ml, 75 kn) i peeling za tijelo s acai bobicama (200 ml, 97 kn). U trenutnoj Avonovoj kampanji 9/2014 možete kupiti 2 proizvoda iz Amazonian treasures linije za 79 kn. Ja definitivno uzimam još jednu kremu za ruke i peeling za tijelo!

AVON serum s proteinom svile za sve tipove kose

10390475_10202774073367859_3653753071279947131_n

Kosa je meka, sjajna i svilenkasto glatka.” kaže Avon za ovaj novitet, a ja se u potpunosti slažem s njihovom tvrdnjom. Nakon standardnog pranja sa šamponom i regeneratorom nanijela sam ovaj serum na cijelu kosu osim na korijen jer se bojim da mi se odmah drugi dan ne počne mastiti kosa. Također, serum se može nanijeti i samo na vrhove kose, no ja sam baš htjela osvježiti skoro cijelu kosu. Prije nego što sam nanijela serum kosu sam dobro raščešljala kako bi serum mogao odraditi svoj posao pa to preporučam i vama prije nanošenja seruma na kosu (ili ulja ako vam je to draže koristiti). Ima laganu teksturu, proziran je i nešto je između gela i vodice. Kosa nakon njega ima lijepi zdravi sjaj, nikako ne onaj masnjikav sjaj. Vrhovi kose su puno mekši nakon korištenja seruma nego kada se on ne koristi, tj. nema osjećaja suhoće na vrhovima.

Regularna cijena AVON seruma s proteinom svile za sve tipove kose (30 ml) je 46 kn, no u aktualnoj kampanji cijena je 33 kn.

AVON Care njegujući losion za tijelo sa aloe verom

10486302_10202774097648466_7633772703141090708_n

Nisam izbirljiva kada su losioni za tijelo u pitanju pa mi je tako i ovaj losion, kao i skoro svaki drugi, dobar i sviđa mi se. Imam normalnu kožu tijela pa mi ovaj losion odgovara, no recimo ako ste alergični na aloe veru logično je da ovaj losion nije za vas. Losion je lagan, nježan i ono što je meni važno – brzo se upija. Ukoliko imate jako suhu kožu možda vam neće biti dovoljan, no za normalnu kožu je sasvim dobar. Umiruje kožu, a to će biti idealno preko ljeta nakon izlaganja suncu. Što se tiče mirisa, osjeti se miris aloe vere, no nije previše intenzivan pa ne vjerujem da bi nekome mogao smetati, a osim toga ne zadržava se dugo na koži.

Regularna cijena AVON Care njegujućeg losiona za tijelo s aloe verom (200 ml) je 46 kn, no u aktualnoj kampanji cijena je 35 kn.

Ukoliko želite detaljniju recenziju nekog proizvoda iz ovog posta molim vas napišite mi u komentaru dolje. 😉

Koristite li vi maske za kosu i ako da, koja vam je do sada bila najbolja?

 

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

24 thoughts on “[prvi dojmovi] AVON noviteti

  1. BeautifyMe kaže:

    Tako mi je žao što nemam svoju Avon Lady :/ Sjećam se da sam prije naručivala preko nekoga, ali sve se to izgubilo s godinama. No onda sam otkrila beauty blogove i pomama za Avonovim proizvodima je krenula 😀 Stvarno bih voljela isprobati dosta toga od njih pa se nadam da ću uskoro nešto i naručiti!

  2. Miss Kitsch blog kaže:

    Obožavam Avon tim jer su tako velikodušni prema nama blogericama. I mene su jako iznenadili. Sviđa mi se što su svima poslali različito pa će sad naše čitateljice imati materijala za čitanje i gotove recenzije različitih proizvoda. I moja mama je prije deset godina koristila perle pa bi mene to strašno zanimalo i stalno bih otvarala i gubila joj perle po kući haha 🙂 Ja imam Oriflameove trenutno. Sviđa mi se cijela ta Planet spa linija koja miriše na hubba-bubbu 😉 Oduševljena sam i proizvodima koje su meni poslali i dobro si me sjetila da bih mogla napisati koju riječ hvale u sljedećem postu.

    • Iva P. kaže:

      Da, i meni je super što su svima poslali različite proizvode pa će biti puno recenzija i puno dojmova da čitatelji prije eventualne kupnje mogu pročitati o svakom proizvodu barem po par riječi. 😀

  3. Subrino kaže:

    Baš sam se pitao kakav je ovaj Avon care losion za tijelo s aloe verom pa bih očekivao detaljnu recenziju o njemu, ali čini se da si sve bitno rekla. 🙂 Da li je losion pogodan za osjetljivu kožu također?

    • Iva P. kaže:

      🙂
      Dobar je i za osjetljivu kožu. Opće je poznato da aloe vera umirujuće djeluje na kožu i da paše i osjetljivom tipu kože.
      Dermatološki, klinički i alergološki je testiran.
      I da, piše na losionu GENTLE aloe i stvarno je nježan. 😉

  4. IlRossettoRosso kaže:

    Tek sam se prepustila svim čarima kataloške prodaje, tako da nisam probala mnogo Avonovih proizvoda, ali ono što jesam, oduševilo me. Ulje za kosu koje sadrži marokansko arganovo ulje je nešto najbolje što sam ikada stavila na svoju kosu, iskreno ti preporučujem da probaš 🙂

    • Iva P. kaže:

      Ja obožavam katalošku prodaju 🙂
      Naravno, na početku sam bila skeptična oko svega, ali sad kad sam se uhodala kataloška prodaja mi je jedan od glavnih načina kako kupujem.
      Hvala ti na preporuci, isprobat ću čim potrošim ovo što imam doma 😀

  5. cupcake on ice kaže:

    Negde početkom narednog meseca planiram veću narudžbu iz Avon-a, pa spisku dodajem masku za kosu. Uvek sam se pitala kakva je 🙂 Koristim ”svileni” serum za krajeve i super je.

  6. Mala Trubica kaže:

    Ako sam u nešto sigurno po pitanju Avona, onda je to da oni definitivno imaju po meni najbolje proizvode za njegu ruku i stopala! Stvarno su mi po tom pitanju no.1 ❤

Komentiraj

