Manikure #4 [by Nina]

Bok, bok! 🙂

Ne znam kako vama, ali meni vrijeme uvelike utječe na izbor lakova koji mi se nose, a budući da je trenutno vani sve sivo i kišno, ja nosim sivo na noktima!

nail art manicure 1

Imam pločicu s pusama već jedno vrijeme, ali nikada nisam znala kako da ju iskombiniram (prijedlozi dobrodošli :D), previše mi je ako stavim uzorak na sve nokte, a onda opet – s čime kombinirati crvenu i bijelu? Generalno si nisam na ti sa skittlette manikurama, trudim se, ali redovito nešto zeznem, tako da ni ovaj put nije bio iznimka *okrećeočima*. Prvo sam na srednja dva nokta stavila crni pepita uzorak i to je izgledalo, u najmanju ruku, grozno. 😀 Onda sam to lijepo pobrisala, stavila sivu i zakovice (kod mene kad se ne zna što bi – zakovice! :D) i to je bilo to!

nail art manicure 2

Lakovi koje sam koristila su Essence You’re a Heartbreaker, S-he 115 i Rimmel Red Obsession, a uzorak je s MoYou pločice Hipster 07. Zakovice su e Ebay-a.

Kao bazu uvijek stavljam Eveline 8u1 učvrščivač, a top coat je Essence Better than Gel Nails.

nail art manicure 3

Lakirati li i vi nokte s obzirom na godišnja doba/vremenske prilike ili to uredno izignorirate i nosite neonske nokte zimi, a crne ljeti ako vam se nose? 😀

I ako netko ima tajnu kako napraviti dobar skittlette, tu sam! *energicnomasem*

Čitamo se! 🙂

nina

Oglasi

10 thoughts on “Manikure #4 [by Nina]

  1. Roseybelle kaže:

    Pa iskreno ne obracam paznju na vrijeme vani, ali recimo imam ljetne i zimske lakove 😀 iako danas nosim jedan zimski essie jer nemam drugog crvenog te boje 😀 super je manikura 🙂

Komentiraj

