Recenzija BIOBAZA Anticelulitni piling za tuširanje [by Ines]

Skuhah si n-tu kavu danas, pružila noge na radijator i razmišljam kako bi bilo super imati balkon kao npr. zgrada preko puta mene. Nema veze i ovaj prozor će biti dovoljan. Ljeto počelo, a moje noge bijele kao posni sir. Nema veze, kažem si, imam ja svoj anticelulitni piling. 😀

biobaza anticelulite

Uvijek sam bila skeptična prema tim anticelulitnim stvarima, sve do jednog dana kada sam ‘slučajno’ uletjela u drogeriju i za oko mi je zapela ta stvarb – Biobaza Anticelulitni piling za tuširanje.

Biobaza je jedno divno otkriće za mene. Prvo jer je to hrvatski proizvod i drugo jer se koriste prirodni sastojci bez parabena, sintetičkih mirisa i boja.

Krenimo na sam proizvod. 😀

biobaza anticelulit 1

Što Biobaza kaže za ovaj proizvod?

Nezamjenjiv u njezi protiv celulita, ovaj nježni piling za tuširanje pomoću svojih finih zrnaca soli i cimeta te eteričnih ulja ružmarina i mente potiče ciruklaciju i prokrvljenost kože, a ujedno i vraća tonus koži. Ugodna tekstura omogućuje dugotrajnu masažu koja će ukloniti mrtve stanice i otvoriti kožu za snažnije djelovanje Biobaza Anticellulite 3u1 Termo ili 2u1 Detox tretmana protiv celulita. Rezultati su vidljivi već nakon 10-dnevne njege, koža je zaglađena i učvršćena, a celulit vidljivo smanjen.

PRIRODNI SASTOJCI – morska sol, maslinovo ulje, ulje pšeničnih klica, ekstrakt cimeta, eterično ulje metvice, eterično ulje ružmarina.

Ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise.

biobaza anticelulit 2

Proizvod je jednostavan, što se tiče pakiranja. Tuba od 150 ml, sa čepom kojeg možete odvrnuti u slučaju da previše istisnete.

biobaza anticelulit 3

Sastojci:

biobaza anticelulit 4

Prvo što vam zapadne za oči je boja. 🙂 Smećkasto-zlatna boja vrlo specifičnog mirisa koji je ugodan i nije jak. Tekstura je tipična onoj za piling, sitna zrnca utopljena u ne tako gustu teksturu. Lako se razmazuje i ugodan je na koži kad se masira.

biobaza anticelulit 5

Ovo su slike sa mojeg bedra. Vidi se lijepa boja i tekstura. 🙂

biobaza anticelulit 6

biobaza anticelulit 7

biobaza anticelulit 8

Moj dojam?

Koristim ovaj piling nekih dva tjedna, svaki dan, i mogu reći da uopće nisam požalila što sam ga kupila. U početku sam mislila da ću brzo potrošiti tih 150ml, ali prošlo je nekih dva tjedna i tuba se još nije ispraznila. Osjeti se težina pilinga u tubi. 😀

Prvo nanošenje me ugodno iznenadilo. Piling je ugodan na koži, a koža poslije je mekana i glatka. Masiram bedra u smjeru prema srcu, laganim kružnim pokretnima.

Primjetila sam čak i mali pomak u celulitu. Općenito nemam puno celulita, samo kad sjednem sa prekriženim nogama onda se on pojavi. Sada, nakon dva tjedna vidim da se celulit smanjio i da mi bedra ljepše izgledaju. Koža puno ljepše izgleda i jako sam zadovoljna. 😀

Na proizvodu piše ”Ugodna tekstura omogućuje dugotrajnu masažu koja će ukloniti mrtve stanice i otvoriti kožu za snažnije djelovanje Biobaza Anticellulite 3u1 Termo ili 2u1 Detox tretmana protiv celulita.” Trenutno nemam nijednu od navedenih anticelulitnih krema od Biobaze, već jednu drugu. Kad obavim piling, namažem se tom kremom koju imam i rezultat je isto zadovoljavajući. Sam piling otvara kožu, stoga nanošenje anticelulitne kreme nakon pilinga stvara veći učinak i bolje rezultate.

Pakiranje: 150ml
Rok trajanja: 12 mjeseci od otvaranja
Cijena: 36,90 kn
Gdje kupiti: u svim drogerijama (DM, Kozmo, Bipa, Muller…)

Proizvod me lijepo iznenadio, stoga ću ga opet kupiti i opet i opet. 😀

A vi, jeste li već isprobali ovaj Biobazin anticelulitni piling?

10415797_10202811940394511_422113094_o

Oglasi

8 thoughts on “Recenzija BIOBAZA Anticelulitni piling za tuširanje [by Ines]

    • Iva P. kaže:

      Znači da kad masiraš bedra pokreti idu prema gore. Lagani pritisak na bedro i pokreti prema gore, od bedra prema struku. Takav smjer pokreta potiče povratnu cirkulaciju koju celulitne nakupine otežavaju. 😉

  1. BeautifyMe kaže:

    Imala sam ga i potrošila do kraja, bio je odličan 😀 Ali što se tiče rezultata nisam primijetila neke učinke na celulit, samo na kožu – zategnutija, glatka itd. Sve u svemu, odličan!

Komentiraj

