Lipanj u fotkama!

Prošao je još jedan mjesec, mjesec koji je bio krcat obavezama. Drago mi je što je danas zadnji dan lipnja jer sada dolaze dva meni najdraža mjeseca u godini. Sada je na redu odmor (dobro, uz malo učenja, ali što se može…), druženje sa prijateljima i obitelji, more, plaža, kupanje i sve lijepo što dolazi u paketu s tim. ❤

Hajde da vam pokažem kako je kod mene prošao lipanj. Neću stavljati fotke po redu kako su se stvari događale tokom mjeseca je više ni sama ne znam točan redoslijed. 🙂

Nakon položenog ispita odlučila sam se počastiti na sniženjima koja traju u svim shopping centrima. Ovu fotku sam već podijelila na svojoj Facebook stranici, no evo u slučaju da niste vidjeli – u Stradivariusu sam pronašla prugastu majicu za 29,90 kn, u H&M-u sam sasvim slučajno ugledala cvjetnu haljinu za 35 kn, a gornji dio badića sam ciljano išla kupiti u Women’s secret i cijena mu je bila 100 kn. Netko od vas je komentirao na Facebooku kad sam stavila ovu fotku da je badić skuplji od majice i haljine zajedno, istina, ali bio mi je toliko lijep i sanjala sam ga zadnjih mjesec dana tako da sam ga morala (baš morala!) kupiti.

Nešto malo sam lakirala nokte i ovaj mjesec mi je skoro cijeli protekao sa rozim noktima, a osim toga sam ih i skratila više nego duplo. Vjerojatno vam se na ovoj fotki ne čine tako kratki, ali puno puno su kraći nego što su bili.

2

Bila sam u Illamasqua store-u u Petrićevoj (Zagreb) kao model na Illamasqua Masteru i super sam se provela, naučila sam neke nove trikove među kojima je kako lijepo popuniti obrve i konturirati lice, a prije odlaska dobila sam nekoliko Illamasqua proizvoda u znak zahvale što sam došla.

illamasquamaster

Mmm kuhala sam škampe na buzaru i odmah sam gladna kad vidim ovu fotku i kad pomislim na škampe. ❤

10425765_10202701854322428_57994341_n

Uhvatila sam -30% sniženje u Accessorizeu (ovo sam isto već objavila na Facebooku, no neka i tu bude) pa sam kupila mali prugasti novčanik za cca. 80 kn (puna cijena je 122 kn) i ‘zlatnu’ narukvicu sa srcima za cca. 25 kn (puna cijena je 39 kn). Pitali su me neki od vas kakav je novčanik pa evo da ovdje napišem – novčanik je zaista mali, taman za manje torbice koje nosimo preko ljeta. Na primjer, vozačka dozvola (ona ‘stara’ standardna verzija) ne stane u njega, tj. dužinom stane, ali širinom ne (dimenzije su 14,5×9 cm).

accessorize

Ovu fotku sam jučer objavila na Facebooku, ali toliko sam sretna zbog ovog ulova da moram staviti i ovdje. Naime, već duže vrijeme čitam kod blogokolegica o famoznom Shiseido puderu za lice, a onda se pojavio i taj famozni set sa ručnikom za plažu. Čula sam za to i kad sam napokon odlučila da bih to htjela kupiti otišla sam u Douglas parfumeriju i tih setova više nije bilo. Ali (!!), sasvim slučajno sam prije par dana ušla u Douglas i pitala imaju li slučajno još tih setova i još su 3 seta ‘ležala’ tamo. 🙂 Jes! Kupila sam ovaj set jer sam čula da je puder izvrstan, dobila sam i probnu verziju losiona za sunčanje, ali i krasan plavi ručnik za plažu kojeg ću sigurno koristiti ovo ljeto. Imat ću najkul ručnik. 😛

Svake godine početkom lipnja na Zrinjevcu se u sklopu Cest Is The Best-a održava Pastelizacija pločnika, a moja kreativna seka svake godine sudjeluje na spomenutom pa je tako i ove godine. Sa svojom frendicom crtala je Supermana i pobijedile su sa zaista ogromnim brojem glasova. Ovo nema veze sa beauty svijetom, ali moram se pohvaliti.

Jedan dan me nešto puknulo pa sam nalakirala nokte u crno, dugo već nisam i moram priznati da mi se jako sviđaju crni nokti, ali ipak mi je sada preko ljeta draže imati neke žive boje na noktima.

Bila sam na sestričninom rođendanu i imala je najljepšu tortu koju sam u zadnje vrijeme vidjela.

securedownload (1)

I evo još jedna fotka sa klopom. 🙂 Bila sam s mamom u FiftyFiftyju i jela prefinu enchiladu, a mama je uzela nešto bezveze. 😛

securedownload

Također, u lipnju je nastalo i nekoliko postova… (KLIK na fotku da dođete do posta!)

U subotu je krenulo novo darivanje ‘Thank you’ GIVEAWAY i ugodno sam iznenađena time kako ste ga prihvatili. ❤

10434269_10202830827226670_7000577315832123340_n

Nina je opet napravila savršene manikure koje možete vidjeti u ovim postovima: Manikure #2, Manikure #3 i Manikure #4. 🙂

10479230_902857606407288_616595042_n

Napisala sam recenziju jednog odličnog Loko prirodnog dezodoransa Ylang-Ylang kojeg koristim svakodnevno i prezadovoljna sam njime.

10447289_10202693982085627_1933783749_n

Pokazala sam vam moj ljetni TOP 5 lakova za nokte. Uskoro ćete moći čitati još neke TOP 5 postove, no to ćete vidjeti kad budem vrijeme. 🙂

10409889_10202703905573708_1450043062_n

Napisala sam vam svoje prve dojmove AVON noviteta koje sam dobila od Avona.

10269480_10202820623331579_6155863398426534396_n

Moja nova suradnica Ines napisala je svoju prvu recenziju – Biobaza Anticelulitnog pilinga za tuširanje.

biobaza anticelulite

Lipanj mi je prošao dosta brzo što mi je jako drago, ispite sam riješila skoro sve i nisam imala baš previše vremena za druženje s frendovima pa ću to sada nadoknaditi. 😀

Nadam se da ste uživali u ovom postu i želim vam lijepi mjesec srpanj! Svima koji idu na more želim da se lijepo provedu i puno kupaju i igraju picigin, a onima koji ne idu na more želim da bar odu na bazene i tamo se malo rashlade.

Što ste vi lijepoga radili u mjesecu lipnju? Spremate li se za more?

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “Lipanj u fotkama!

  1. Josipa GG kaže:

    Hahahha, jadna mama, uzela je nešto bezveze 😀 😀
    A za badić, iskreno komentari su dosta lejm za njega… Neka si dala 100 kn! Ja sam isto gornji dio svog badića platila 100 kn što mi je inače previše, ali kad se nađe dobar gornji dio treba ga uzeti 😀 Osobito je meni teško naći jer nisam baš obdarena u tom području (za razliku od donjeg gdje je udijeljeno kapom i šakom :D), pa bih dala i puuuno više para samo da bude dobar 😀

  2. stelasequin kaže:

    E sad, odakle da krenem. Prvo, rozi nokti su jako lijepi, drugo škampe ne smijem ni gledati jer ih nisam jela več 5 godina sigurno i tužna sam jer mi je to nešto najdraže :D, torta je savršena, a onaj crtež seke i frendice isto tako. Vidjela sam da je lik koji mi je radio sliku ovih dana bio na istom mjestu i crtao pa mi je simpatično 🙂

  3. Make It Beautiful kaže:

    Divni su ti noktići. 🙂 Badić je krasan, nemoj se začuditi ako budemo imale isti. 😀
    Meni je Shiseido puder super, no nemam sreće s nijansama, pretamne su mi sve. :/

  4. Marisha kaže:

    Njupanje novosti zagovaram svakako! škampe su mi isto fine, ali ne mogu ih gledati ako se slažu sa glavom, onim okicama, nemam srca 😦 ali okusom su fini… rozni noktići na lijepim noktićima – prekrasni i dugi 🙂 super ulov u shoppingu :*

Komentiraj

