Makeup Revolution Iconic 3 paleta sjenila [by Franciska]

Bok svima,

Za početak da se predstavim, moje ime je Franciska, imam 17 godina i velika sam ljubiteljica beauty blogova i čitam ih mogu slobodno reći svakodnevno. Zato sam se odlučila javiti Ivi kad sam vidjela njezin post gdje traži suradnice i pitati je za suradnju te je ona na moje veliko oduševljenje pristala. No dobro, da ne duljim više, krenimo mi na recenziju ove divne palete sjenila.

murredpic3_2izvor

Radi se o Makeup Revolution Redemption Iconic 3 paleti sjenila za oči.

slika 1

Makeup Revolution Redemption Iconic 3 bi trebala biti dupe za Urban Decay Naked 3 paletu, pošto je Naked 3 bila na mojoj wish listi skroz od kada je izašla u prodaju, čim sam vidjela Iconic 3 odlučila sam je naručiti zbog pristupačnije cijene.

slika3

Ambalaža palete je crna s prozirnim poklopcem, napravljena je od plastike, ali je svejedno vrlo čvrsta te je bez ikakve brige možete nositi u torbi. Paleta se sastoji od 12 nijansi od kojih su neke mat, a neke shimmer nijanse i sve su zaista predivne. Uz paletu se nalazi i aplikator sa dva kraja s kojim se mogu nanositi sjenila.

slika4

slika5

Sastav sjenila možete vidjeti na fotografiji, a nalazi se na poleđini same palete.

slika2

Dobre strane:

Dobra strana je svakako ta što cijeli dan traje na kapcime te se ne skuplja u pregibima. Ja se na primjer našminkam ujutro u 8 sati i nakon 12 sati mi je na očima sve isto kao što je bilo ujutro.

Loše strane:

Što se nanošenja tiče tu ima manjih problema, barem kod mene. Naime, kod nanošenja se trusi i to poprilično te je lakše sjenila nanijeti prstom nego kistićem. Pigmentiranost je osrednja, ako želite dobiti nijansu kakva je u ambalaži trebate imati dobro podlogu, tj. koristiti bazu za sjenila.

Swatchevi po redu kako nijanse stoje u paleti:

slika6

slika7

Moj dojam

Ja sam prezadovoljna, koristim je svaki dan i nisam požalila ni jednog novčića što sam dala za nju. Trenutno planiram naručiti još jednu njihovu paletu samo nikako ne mogu odlučiti koju! Imate li savjet ili preporuku koju paletu da iduću naručim?

Paleta ima ukupno 14 g,  a cijena joj je 45,90 kn te je možete naručiti na web stranici PINK PANDA Hrvatska.

Jeste li vi već isprobali Iconic 3 ili neku drugu Makeup Revolution paletu? Kakvi su vaši dojmovi?

franciska

Oglasi

4 thoughts on “Makeup Revolution Iconic 3 paleta sjenila [by Franciska]

  1. Vesna kaže:

    Lijepa kombinacija sjenila 🙂 Mnoga sjenila se truse, čak i UD npr. ali sve se to riješi prvo otresanjem kista da “otpadne” višak pa je tako puno lakše nanijeti takva sjenila, iako, nekima ni to ne pomaže 😀

  2. ksenyadesign kaže:

    Nisam još isprobala njihove palete, iako su zaista predivne 🙂 Čitam recenzije, gledam swatcheve i samo trebam odlučiti kojoj od njih dati prednost 😉 Jedino mi se ne sviđa trusenje sjenila, ali i to se da riješiti 😉

  3. A Lady kaže:

    Također sam ju kupila, ali ju još nisam ni krenula koristiti. Čim uhvatim vremena bacam neki look sa paletom! 🙂
    Odičan prvi post, samo tako nastavi. 😉

Komentiraj

