ljetni TOP 5 – preparativa

Danas ću vam pokazati svojih TOP 5 preparativnih proizvoda za ljeto. Ove proizvode nosim sa sobom i na ljetovanje i ne odvajam se od njih. 🙂

Prvi ljetni TOP 5 post sam već objavila, bili su to lakovi za nokte, a sada se okrećem malo ka preparativi koju ne smijemo zanemariti.

Iva iPhone 041

Ovo nisu svi proizvodi koje koristim, ali su definitivno top 5 proizvoda koje u zadnje vrijeme najviše volim i koji su mi postali nezaobilazni u svakodnevnoj njezi lica i tijela.

Iva iPhone 045

  • Sundance Tonirani fluid za sunčanje SPF 30 

Slučajno sam u DM-u naletjela na ovaj fluid za sunčanje i kupila ga da ga isprobam, a sada ne mogu bez njega i u svakodnevnoj je upotrebi. Kao što naziv kaže, fluid je tonirani pa ne koristim nikakvu podlogu, tekuće pudere i slično. Kada izlazim iz kuće obavezno namažem lice i vrat ovim fluidom i mirna sam kojih par sati. Sviđa mi se što ne ostavlja flekice po koži (kao što neke tonirane kreme i fluidi znaju ostavljati), lako se i jednoliko razmazuje, brzo se upija i ne ostavlja masni sloj na licu.

Jedan primjerak ovog fluida za sunčanje darujem u darivanju pa ako se još niste prijavili, prijavite se. 😉

  • Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant

Ovaj proizvod me doslovno spasio! U zadnje vrijeme mi je koža lica poludila zahvaljujući nedovoljnoj količini spavanja, nepravilnoj i nezdravoj prehrani, količini stresa i sličnim ‘divnim’ stvarima. Stanje na koži bi se smirilo s vremena na vrijeme, ali to bi bilo samo na neko jako kratko vrijeme, no kada sam počela koristiti Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant koža mi se raščistila i ostala sam zaista ugodno iznenađena. Proizvod koristim jednom do dva puta dnevno i svi prištići su nestali i više se ne vraćaju. Pripremam recenziju ovog proizvoda pa ćete uskoro moći pročitati cijelu recenziju. 🙂

  • Eau Thermale Avene Termalna voda

Termalna voda je nešto što koristim više puta na dan, pogotovo tokom ljeta. Imam najveće pakiranje Avene termalne vode (300 ml) i najmanje pakiranje (50 ml). Malo pakiranje je uvijek sa mnom jer je idealne veličine za nošenje u torbici. Namijenjeno je osjetljivoj, nadraženoj i alergijama sklonoj koži, no zaista je idealan proizvod za sve. Najviše koristim termalnu vodu za osvježavanje lica i tijela tokom vrućih ljetnih dana, ali moram reći da je odlična stvar i za ublažavanje iritacija prouzročenih izlaganjem suncu. Ako malo pretjeram sa sunčanjem i pocrvenim termalna voda će ublažiti crvenilo i eventualni svrbež. Uglavnom, definitivno preporučam svima korištenje termalne vode.

Iva iPhone 046

  • La Roche-Posay Lipikar Baume AP balzam za tijelo

Ovaj balzam otkrila sam sasvim slučajno kada je bio u setu sa gelom za čišćenje lica i tijela. Jako mi je drago što sam kupila taj set jer je ovaj proizvod brzo ušao u moje top proizvode. Nakon korištenja koža mi je meka i glatka, ne izaziva iritacije na koži već daje osjećaj ugode i osvježenja. Ukoliko mi se pojavi neko crvenilo ovaj balzam ga trenutno umiri, a idealan mi je za korištenje nakon brijanja ili depilacije. Namijenjen je osjetljivoj i izrazito suhoj koži, a preko ljeta mi koža na nogama bude upravo takva, a čini mi se da sam u ovom proizvodu pronašla spas za taj problem. Nema nikakav miris, ne sadrži parabene, nije mastan, brzo se upija, lako se razmazuje, zapravo nemam niti jednu primjedbu na ovaj balzam.

  • L’Occitane Anđelikina hidratantna krema za vitalnost kože

Krema koju sam koristila i prošlo ljeto, a pokazala se kao odlična za korištenje preko ljeta na mojoj mješovitoj koži. Lagane je teksture pa se brzo i lagano razmazuje i upija, što mi je važno, a osim toga lijepo hidratizira kožu lica. Lice mi je nakon korištenja osvježeno, mekano i što je najvažnije – nahranjeno. 🙂

Jedan primjerak ove kremice također darujem u darivanju!

Iva iPhone 040

To su moji TOP preparativni proizvodi za ovo ljeto koji će biti stalno uz mene. 🙂

 

Koji su vaši najdraži preparativni proizvodi koje koristite tokom ljeta?

 

xoxo,

aa

Oglasi

12 thoughts on “ljetni TOP 5 – preparativa

  1. Jelena Djukic kaže:

    Sundance proizvodi jesu sjajni. Nisam koristila konkretno toniranu kremu sa spf/om, ali jesam matirajuću i još neke za telo i jako sam zadovoljna :). Zanimaće me recenzija Paula’s Choice flašice.

Komentiraj

