ljetni TOP 5 – dekorativa

Danas ću vam pokazati svojih TOP 5 dekorativnih proizvoda za ljeto.

Iva iPhone 047

Preko ljeta ne koristim puno dekorativnih proizvoda, no od nekih se ipak ne odvajam čak ni za vrijeme najvećih vrućina. Puder ljeti rijetko koristim, skoro nikada, ali su zato maskara i lak za nokte must have proizvodi tokom cijele godine.

Iva iPhone 049

Ne koristim neke jake nijanse sjajila/ruževa i rumenila (poput tamno roze i crvene), većinom biram lagane i svijetle nijanse, jedino kod lakova za nokte prihvaćam razne lude nijanse.

Iva iPhone 050

  • Inglot Cream Blush 90 kremasto rumenilo

Ovo je prvo kremasto rumenilo koje sam isprobala i jako sam zadovoljna. Lijepo se nanosi i blenda, ostavlja prirodnu zdravu boju na obrazima i traje dovoljno dugo čak i na vrućini. Ne skliže s obraza i ne ostavlja fleke kao što se zna dogoditi s nekim kremastim rumenilima.

  • FM Group Glow powder pearls svjetlucavi puder u perlama

Dugo sam škicala u Mulleru Gurlainove perle slične ovima, no pošto si te ipak ne mogu priuštiti pronašla sam im i više nego dostojnu zamjenu. Obožavam ove perle! Nanosim ih na jagodične kosti i vrlo malo na obraze i dobijem zaista lijep lagani sjaj na licu. Ovo mi je idealan proizvod za ljeto i za ljetne večernje šetnjice i možda koji date. 😛

Jedan primjerak ovih svjetlucavih perli darujem u darivanju!

Iva iPhone 052

  • Illamasqua Intense Lipgloss Frenzy sjajilo za usne

Prvo Illamasquino sjajilo koje sam isprobala i malo je reći da ga obožavam. Savršeno pigmentirano, traje na usnama cijelu vječnost, a nijansa je divna! Jedina mana mu je što je malo ljepljivo pa se kosa zalijepi za usne kada puhne vjetar, no to je manji problem. Kosa u punđu i problem ljepljivosti riješen. 😛

  • Catrice Ultimate Lash Multimizer Volume maskara (Black)

Maskara koju sam kupila samo zato što je bila u pakiranju sa još jednom takvom maskarom (Ultra Black) i bile su u pakiranju 1+1 for free. Nisam mislila da će mi se maskara toliko svidjeti, no evo našla se u TOP 5 proizvoda. 🙂
Četkica je srednje veličine sa srednje dugim dlačicama i zaista daje volumen trepavicama kako i obećava u svom nazivu. Ne trusi se s trepavica i ne pada s njih pa nema straha da ćete nakon nekog vremena izgledati kao panda. Lijepo zacrni trepavice i istakne ih, a meni je to prijeko potrebno jer nisam te sreće da mi je majka priroda poklonila lijepe duge trepavice.

  • Golden Rose Color Rich 08 lak za nokte

Jedan od mojih najdražih lakova za nokte, čak sam ga stavila u ljetni TOP 5 lakova za nokte. Općenito jako volim Golden Rose lakove jer su cjenovno pristupačni, traju na noktima tjedan dana bez problema, imaju super četkicu s kojom ste gotovi s lakiranjem obje ruke za doslovno 5 minuta, a osim toga postoji zaista velik izbor nijansi. Imam osjećaj da su Golden Rose lakovi poput Pokemona – moraš ih skupit sve! 😛
Usporedba mi je baš vrhunska, ali razumijete što sam htjela reći.

Jedna od meni najdražih manikura je napravljena upravo s ovim lakom, imala sam je na noktima sigurno dva tjedna i bilo mi je žao skinuti je. 🙂

securedownload-14

To su moji TOP dekorativni proizvodi za ovo ljeto, a sutra su na redu nakit i modni dodaci. 😉

Što je vama najdraže od dekorative preko ljeta i bez čega ne možete unatoč vrućinama?

xoxo,

aa

Oglasi

18 thoughts on “ljetni TOP 5 – dekorativa

  1. Vesna kaže:

    Inglotova kremasta rumenila su meni osobno naj naj ❤ Stvarno drže kao luda, čak i za vrijeme treninga ne bježe s obraza 😀

    Illamasqua Intense Lipgloss su mi najdraža sjajila iako me podsjećaju više na tekuće ruževe zbog pigmentiranosti i postojanosti. Moja najdraža nijansa je Belladonna 🙂

  2. BeautifyMe kaže:

    Definitivno ne mogu bez lakova za nokte nekih divljih boja 😀 A i bez maskare i lijepog ruža. Predivan je GR lak, imam sličan od Models Own. Zainteresirala si me za Catrice maskaru jer ni ja nemam prirodno uvijene i duge trepavice.

    • Iva P. kaže:

      Ne moderiram sama sve komentare i odgovaram na njih kad stignem. Perle se trenutno ne mogu više kupiti, ali trebale bi doći ponovo u prodaju. Ja imam još jedan primjerak pa ako si zainteresirana javi mi se na mail. 😉

Komentiraj

