ljetni TOP 5 – nakit i modni dodaci

Pozdrav dragi moji, danas je na redu četvrti ljetni TOP 5 post, ali ovaj put sa nakitom i modnim dodacima koji će biti uz mene cijelo ljeto. 🙂

Iva iPhone 065

Ljeto mi je najdraže godišnje doba baš zato što mogu nositi sve lude lijepe i lude stvari koje mi nekako uz zimu ne pašu. Torbe obožavam i priznajem da ih imam puno, definitivno više nego što mi treba, ali zaista ih sve iznosim maksimalno.

Iva iPhone 066

  • Nohaa torbe

Za sada imam dvije Nohaa torbe – tirkizna Mr.Postman i rozo-narančasto-crvena Colorblock, obje ih jako volim nositi jer su zaista posebne i svima upadnu u oko. Često me cure/djevojke/žene zaustave na ulici i pitaju gdje sam kupila tu torbu pa im od srca preporučim da pogledaju Nohaa facebook stranicu jer ima puno modela i boja, za svakoga po nešto. Ne, ne radim za Nohaa brend, već sam samo jedna iskreno prezadovoljna i presretna vlasnica dvije Nohaa torbe. Sviđa mi se što su torbe napravljene od visokokvalitetne eko kože, što su dovoljno čvrste i što se ne pohabaju brzo. Tirkiznu torbu imam već više od dvije godine i dan danas izgleda skoro kao nova, a nosim je jako često. Općenito preko ljeta volim nositi torbe u ludim bojama, ne moraju biti velike jer veličinu torbe tako i tako biram prema prigodi, ali veće torbe su mi ipak na broju 1.

Iva iPhone 069

  • Nakit naših domaćih kreativaca

Inače nisam pobornik velikog i jako uočljivog nakita i maksimum što stavim na sebe preko godine je srebrni jednostavni prsten, male naušnice i eventualno ručni sat. Ali, preko ljeta dobijem inspiraciju i nosim nakit koji se jednostavno ne može ne primijetiti. I sama izrađujem nakit od raznih materijala pa volim podržati naše domaće kreativce i njihove radove i volim kada netko primijeti taj nakit i kaže neki pozitivan komentar. Najviše ovakvog nakita imam od Christelle, ali na Facebooku ima zaista mali milijun domaćih kreativaca pa ako volite ovako nešto prošvrljajte malo i pronađite što vam se sviđa.

Iva iPhone 068

  • Statement ogrlice

Statement ogrlice su mi oduvijek bile zanimljive, ali sam mislila da meni ne stoje i da ih ne znam iznositi i iskombinirati. Mišljenje se promijenilo jako brzo jer sam kupila jednu ogrlicu i svidjela mi se, a onda je samo krenulo tako da ih sada imam između 5 i 10 komada. Jako ih volim jer one mogu oživjeti i najjednostavniju kombinaciju, izgledaju jako efektno, a s njima se može upotpuniti i sasvim ležerna i zaista elegantna kombinacija. Ebay ih je doslovno krcat pa se za jako nisku cijenu može pronaći divnih ogrlica.

Iva iPhone 067

  • Šešir iz Alda

Oduvijek sam htjela kupiti šešir i nositi ga na moru, ali bojala sam se da ću izgledati smiješno. Osim tog ‘straha’ nisam pronašla niti jedan šešir koji mi se baš svidio, sve do prije otprilike dva tjedna kada sam u Aldu pronašla ovaj šešir sa fotografije. Ljubav na prvi pogled! Lijep je, moderan, kvalitetan, cijena mu je bila ok (cca. 120 kn), prozračan i mogla sam odabrati veličinu koja odgovara mojoj glavi. U svakom slučaju, preporučam vam da nosite na glavi nekakav šešir da vas sunce ne uprži prejako. 😉

Iva iPhone 070

  • Sunčane naočale (Vogue i New Yorker)

Sunčane naočale su nešto što je obavezno nositi preko ljeta i ne samo preko ljeta, ali to je druga tema. Moj odabir je prošle godine pao na jednostavan model Vogue sunčanih naočala (cca. 800 kn), a ove godine sam u New Yorker-u kupila ovaj model koji je navodno ‘in’ trenutno (cca. 50 kn). Veliku većinu vremena nosim Vogue naočale jer mi je sa njima ipak ugodnije i osjeti se da se kvalitetom uopće ne mogu mjeriti sa ovima iz NY-a. Mana Vogue naočala je to što imaju uske ‘drške’ pa oči nisu dovoljno zaštićene. Sunčane naočale mnogi smatraju samo modnim dodatkom, no one su mnogo više od običnog modnog dodatka. Najvažnija funkcija sunčanih naočala je zaštita zdravlja oka i okolnog tkiva od djelovanja sunca. Polarizirane sunčane naočale su najbolji izbor jer polar filter otklanja reflektirane zrake svjetlosti i uklanjaju refleksiju s površina poput vode, stakla ili plastike. Također, kod odabira sunčanih naočala važno je obratiti pažnju na kvalitetu UV filtra, optičku točnost leće (kada mičete glavu lijevo-desno slika vam ne smije biti valovita i ne smije se ‘njihati’ te boji leće.

Ok, neću više duljiti, pokazala sam vam nakit i modne dodatke bez kojih ne mogu preko ljeta, a idući je na redu post sa odjećom i obućom. 😀

Koji je vaš najdraži ‘ljetni’ modni dodatak?

xoxo,

aa

Oglasi

10 thoughts on “ljetni TOP 5 – nakit i modni dodaci

  1. Maja kaže:

    Super su mi Noha torbe samo su cijene malo previsokve, bez obzira na kvalitet izrade… kod nas npr. u BL / BiH su isti ili slični modeli upola jeftiniji… Al’ da su divne, jesu. :))

  2. BeautifyMe kaže:

    Super je što nosiš šešir da ti štiti glavu. I sama sam do nedavno mislila da ću izgledati smiješno sa šeširom, ali prošlo me to pa ću uskoro naručiti onakav sa ogromnim obodom s Ebaya, tamo su najjeftiniji 🙂 Jako mi se sviđa nakit sa tzv. svilenim konopom 🙂

  3. Jelena Djukic kaže:

    Zanimljivi detalji :). Sviđaju mi se NY sunčane naočare, kao i šešir. Ovog leta baš volim šešire. Počela sam da ih izvlačim iz maminih ormara i iskopavam iz radnji po gradu :D.

  4. cvita2809 kaže:

    Jako volim ovakve postove! Ponekad se zasitim čitati samo o kozmetici….jako volim nakit, uglavnom nosim srebreni.Ljeti volim šarene narukvice, ali ove moderne ogrlice ne znam iskombinirati. Na drugim curama mi izgledaju super

  5. Melody kaže:

    Ajme, sad si me skroz zainteresirala s postom i vidim nema slika ogrlica pojedinačno 😀 e a duguješ mi ih, barem jedan post omiljenih ogrlica 🙂 da se divim!

    Nohaa torbice toliko želim ali nikada da se odlučim jer mi je jedna ljepša od druge. Kolika je cijena?
    Ja ti koristim obične sunčane naočale, jer uvijek sjednem na njih i puknu mi, pa me strah da ne sjednem na skupe 😀

    xo xo

Komentiraj

