Manikure #5 [by Nina]

Bok, bok! 🙂

Budući da su počele ljetne vrućine, zadnjih dana nosim samo jednostavne manikure, pa je takva i današnja.

1

Imala sam u planu napraviti plavo nebo i spužvicom i bijelim lakom natapkati oblake po noktima, no mom blesavom mačku je očito bilo dosadno, pa mi je požvakao spužvice, oh joy! :rezigniran uzdah: I dok sam ja kopala u potrazi za nekom nepožvakanom, malo zlo mi se smijalo sa strane (znam, znam, lakoholičarke i mačke u postovima o noktima – kako zbilja neočekivano! :D).

2

Budući da se potraga za spužvama pokazala neuspješnom, odlučila sam preko plave podloge ispečatirati ptice.

3

Lak koji sam koristila je Moment Azul Pastel, moj apsolutno najdraži plavi lak koji je dio Momentove prošlogodišnje ljetne kolekcije i nisam ga vidjela više nigdje za kupiti, no ako ga nađete – ugrabite ga svakako! Boja je zbilja predivna pastelna plava i u dva sloja savršeno prekrije nokat, plus krasno izgleda na preplanulim rukama (što moje nisu, ja sam duh i treba mi dugo da potamnim :D). Također, ako znate za neki dupe ovog laka (jer mi je pri kraju), slobodno mi napišite u komentarima. 🙂

Evo kako to izgleda u hladu…

4

… i slikano blicom.

5

Koje su vaše omiljene ljetne nijanse? Budući da mi je dosta lakova pri kraju, primam prijedloge koje da udomim (doduše, nije ni da mi treba neki izgovor za kupnju novih :D).

I ako imate ljubimca koji je malo prase ko moj, slobodno ga istračate! 🙂

nina nina

Oglasi

One thought on “Manikure #5 [by Nina]

Komentiraj

