[recenzija] Élixir face oil & skin treatment za sve tipove kože

Prije otprilike mjesec dana na kućnu adresu stigao mi je paket koji je mirisao i prije nego što sam ga otvorila. Paket mi je poslao Élixir, a u njemu je bilo Élixir ulje za lice i tijelo bazirano na kvalitetnim hladno tiještenim biljnim uljima.

Iva iPhone4 206

Élixir za svoje proizvode kaže:

”ÉLIXIR 100% prirodna kozmetika mješavina je prirodnih, organskih i hladno tiještenih biljnih ulja te eteričnih ulja, za koje je poznato da imaju umirujuća, hidratizirajuća, zacijeljujuća svojstva te da usporavaju starenje kože. Nikakve štetne kemikalije nisu upotrebljene.”

Iva iPhone4 206

Prije korištenja nisam bila sigurna kako će moja koža reagirati na ulje jer prije nisam baš često koristila ulja na licu , već samo na tijelu, no brzo sam shvatila da je moja koža vrlo zahvalna kada joj poklonim tretman uljem.

Iva iPhone4 207

Élixir face oil & skin treatment dolazi u staklenoj bočici od 30 ml. Ambalaža je zaista jednostavna, na prednjoj strani nalazi se etiketa sa svim osnovnim informacijama o proizvodu, a na stražnjoj strani nalazi se popis sastojaka te kratke upute za korištenje.

aging
uneven skintone
sebum production control
dehydrated skin
scars

Kroz staklo možemo vidjeti koliko je ulja ostalo, a to mi se sviđa jer volim znati koliko proizvoda još ima da znam kada trebam kupiti novi. Élixir face oil & skin treatment dolazi čvrsto zatvoreno, a poklopac je ujedno i kapaljka kojom se dozira ulje. Sviđa mi se što dolazi s kapaljkom jer je njome lakše dozirati ulje nego kada postoji samo poklopac pa ulje možemo koristiti jedino na način da ga polako izlijemo na ruku ili blazinicu. Kapaljka omogućava puno lakše i urednije korištenje i to je veliki plus ovom proizvodu.

1555286_10202820620091498_8556114250627331074_n

Ulje je namijenjeno za sve tipove kože, čak i za masnu kožu. Znam da žene sa masnom kožom često izbjegavaju koristiti ulja, no zaista se ne može dogoditi ništa loše. Naravno, ulje će ostaviti mastan trag na svakoj koži, ipak je to ulje, no neće (tj. ne bi trebalo) negativno djelovati na kožu. Moja koža je mješovita i ovo ulje sam koristila samo pred spavanje, tj. nanijela sam ga prije spavanja da djeluje po noći. Preko dana sam ga koristila jedino ako sam znala da neću izlaziti van jer ipak ne želim izaći van sa masnim licem. Naravno, nanosi se na čisto lice bez imalo šminke.

Koristila sam ga za doslovno sve! Skidala sam šminku s ovim uljem i moram reći da je savršeno za skidanje šminke na očima jer je vrlo lagano skine i nije potrebno natezati ionako osjetljivu kožu oko očiju, a uz to i nahrani područje oko očiju. Osim za skidanje šminke koristila sam ga i nakon depilacije, za njegu kožice oko noktiju, a mazala sam i strije s njim. Naravno da strije nisu nestale, no koža puno bolje izgleda otkako sam je počela mazati uljem. Također, mazala sam njime i male ožiljke od porezotina i zaista sam se ugodno iznenadila. Ulja nije potrebno uzeti puno, dovoljna je mala količina jer se lijepo razmazuje. Duže treba da se upije (logično jer se radi o ulju), no to ne bi trebalo smetati jer za svo to vrijeme koža upija sve hranjive sastojke iz ulja. Pošto je dovoljna jako mala količina ulja jedna bočica ovog ulja trajat će sigurno par mjeseci uz svakodnevno korištenje. 🙂

Nanosila sam ga ili pamučnom blazinicom ili rukama. Blazinicu se može i namočiti prije korištenja, a može se koristiti i suha, ali nekako mi je ipak draže koristiti prste jer njima ugrijem ulje i lagano ga razmažem i utrljam u kožu. Naravno, ako uljem skidate šminku koristit ćete blazinice, logična stvar. 🙂

Iva iPhone4 208

Ovo ulje dobro je za sve dijelove tijela, možete ga koristiti i za lice i za tijelo. Odlično je za svaki suhi dio kože, dobro je za problematičnu kožu, odgađa starenje kože, za ujednačavanje tena, njegu ožiljaka i sl. Kao što sam već napisala, možete ga koristiti i nakon depilacije, za mazanje strija pa čak i za mazanje žuljeva ili masnica.

Élixir ulje sadrži eterično ulje geranije i ylang-ylanga, plod divlje ruže i noćurka – ne znam što mi se od navedenog više sviđa. 🙂

Sastojci:

Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Prunus Americana (Apricot) Kernel Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Rosa Canina (Rosehip) Oil, Calendulae Oleum Oil, Pelargonium Graveolens (Geranium) Oil, Cananga Odorata (Ylang-Ylang) Oil, Dehydroacetic Acid (DHA), Benzyl Alcohol, Alpha Tocopherol (Vitamin E), Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool

Iva iPhone4 209

Ulje ima specifičan miris, no nikako nije neugodan. Dosta je jak miris i osjeti se i nakon nanošenja na kožu, ali mislim da neće smetati, osim onima sa jako osjetljivim nosevima. Osjete se sastojci ulja u mirisu, ne svi, ali neki se baš ističu.

10501611_10202820619771490_8585610766702830786_n

Iva iPhone4 210

Iva iPhone4 211

10347812_10202820620811516_8496585400609158655_n

10424261_10202820620331504_615735473512168518_n

Moj dojam

Jako sam zadovoljna ovim uljem i općenito time kako ulje djeluje na moju kožu. Zaista mogu reći da je ulje višenamjensko jer sam ga koristila za barem deset stvari. Mislim da nisam otkrila ništa negativno u vezi ovog Élixir ulja i preporučam ga svima, svim tipovima kože. Omjer cijene, kvalitete i količine je i više nego odličan i zaista se isplati jer se ulje ne troši brzo i jedna bočica sigurno traje nekoliko mjeseci.

Količina: 30 ml
Cijena: 100,00 kn
Rok trajanja: 6 mjeseci
Gdje kupiti: Élixir Facebook stranica

Želja mi je još isprobati Élixir piling za tijelo i sigurno ću si tu želju ispuniti jer sam čula i pročitala samo pozitivne komentare za taj piling. Evo, još jedan proizvod na mojoj wish listi. 🙂

Koristite li vi ulja na svojoj koži? Ili ste možda probali pa otkrili da to nije za vas? Ili ste se oduševili nakon što ste isprobali? 

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

6 thoughts on “[recenzija] Élixir face oil & skin treatment za sve tipove kože

  1. Mell kaže:

    Obožavam ulja u svim kombinacijama pa mi se i ovo čini baš super. Inače volim Nikelov noćurak, a trenutno koristim Trilogy ulje šipka i jako sam zadovoljna . 😀

Komentiraj

