‘Thank you’ GIVEAWAY – Objava dobitnika

10434269_10202830827226670_7000577315832123340_nDarivanje je završilo 10.7.2014. u 23:59 h, moram vam reći nisam uopće očekivala toliki broj prijava. Baš ste me ugodno iznenadili!

Hvala vam još jednom svima što me pratite, što čitate moj blog i što ste se prijavili na ovo darivanje. Svaka podrška, komentar i prijava mi jako puno znači jer je meni, kao i svakoj drugoj blogerici, izuzetno drago vidjeti da ima ljudi koji vole ovo što ja radim. 😀

Da ne duljim, znam da vas zanima tko je dobitnik ili dobitnica pa prijeđimo na stvar…

  • Prijava je bilo 221, ali samo je jedan onaj kome će paketić stići na vrata.
  • Kao što sam napisala u pravilima darivanja – dobitnika je birao random.org.

darivanje

Dobitnica je Katarina S.

Katarini S. je obaviještena e-mailom da je ovoga puta bila najsretnija, a ako Katarina ne odgovori na mail u roku od 48 sati, tj. 2 dana odabrat ću novu dobitnicu!

 

Hvala svima koji su sudjelovali u darivanju!

 

xoxo,

aa

 

Oglasi

One thought on “‘Thank you’ GIVEAWAY – Objava dobitnika

Komentiraj

