ljetni TOP 5 – mirisi i parfemi

Pošto sam primijetila da su vam se jako svidjeli moji ljetni TOP 5 postovi odlučila sam ih natipkati još nekoliko. Nadam se da će vam se svidjeti jednako kao i oni do sada. 🙂

Danas ću vam pokazati svojih TOP 5 mirisa i parfema, namjerno nisam napisala samo parfema jer će ovdje biti 3 parfema i 2 gela za tuširanje čiji me mirisi oduševljavaju i u kojima guštam.

slika1

Ne volim jake mirise već lagane cvjetne, voćne i citrusne mirise. Isto vrijedi i za parfeme i za tuširalice. Pronašla sam dva parfema kojima se stalno vraćam i bez kojih ne mogu ostati, uvijek ih imam u zalihi, a tuširalice volim mijenjati i isprobavati, no uvijek su mirisi slični i vrte se oko istog.

Krenut ću sa meni najdražim parfemima koje koristim preko cijele godine, ali mislim da su idealni za ljetno razdoblje.

slikaa2

  • Versace Versense, edt

Prvi primjerak ovog parfema dobila sam na poklon prije nekoliko godina i zaljubila sam se u taj parfem. Ne mogu si dozvoliti da nestane i već imam pripremljen novi da bude spreman kada se ovaj potroši do kraja. Inspiriran je prirodnim elementima – mješavina mediteranske arome, bergamota i zelene mandarine. Kruška, citrusi, morski narcis, kardamon, jasmin, sandalovina, cedrovina, drvo masline, svijetli mošus – savršen miris! Kada god stavim na sebe ovaj parfem dobijem nekoliko pozitivnih komentara, očito ga mnogi vole jednako kao ja.

  • Chanel Chance Eau Tendre, edt

Parfem koji sam dobila prije otprilike dvije godine od krizmane kume i koristim ga za posebnije prilike. Štedim ga jer ne želim da se ikada potroši. Pripada kategoriji cvjetno voćnih mirisa, u visokim notama su dunja i grejp, srednje note su zumbul i jasmin, a donje note su amber, kedar, bijeli mošus i iris. Prekrasna kombinacija cvjetnog i voćnog koja na mojoj koži traje jako dugo. Mislim da je ovo jedan od najženstvenijih parfema koji sam ikada koristila.

  • Betty Barclay Tender Blossom, edt

Ovaj parfem sam kupila iz jednostavnog razloga – prelijepa ambalaža i sniženje od -40% u dm-u. Kupila sam ga na blef, a na kraju je postao jedan od mojih omiljenih mirisa. Toliko mi se svidio miris da sam prvom prilikom kupila i deodorant verziju. Pripada kategoriji cvjetnih mirisa, jako je nježan i pravi ljetni. Nema nota koje smetaju za nos i koje guše. Baš je nekako nježan i romantičan. Voćne note dinje i ličija čine gornje note,  ciklam, magnolija, božura i frezije čine srednje note, a  sandalovine, mošusa i kedra čine donje note.

slika3

  • Dusch Das Mandarine kusst Zitronengras (Mandarina ljubi limun)

Tuširalica idealna za ljeto sa svježim mirisom mandarine i limuna. Za vrijeme tuširanja daje predivan miris koji na žalost ne ostaje dugo na koži, ali barem se osjeti tokom tuširanja. Miris je osvježavajuć i voćni, ali opet nije previše voćni.

  • Yves Rocher Jardins du Monde Grapefruit from Florida

Svjež miris grejpa koji ostaje neko vrijeme na koži i nakon tuširanja. Koža je nakon tuširanja meka i hidratizirana jer gel sadrži i Aloa Veru.

Evo, ovo je moj ljetni TOP 5 što se tiče mirisa tuširalica, tj. gelova za tuširanje i parfema. 🙂

Koji su vaši najdraži mirisi, bilo parfem ili gel za tuširanje? Koji vam je najdraži parfem za ljeto?

xoxo,

aa

Oglasi

3 thoughts on “ljetni TOP 5 – mirisi i parfemi

  1. Petite Chérie kaže:

    Chanel Chance ❤ predivan! Još čuvam praznu bočicu i još uvijek miriši kao da je jučer kupljen a iscijedila sam ga do zadnje kapi 😀 Citrusne tuširalice volim samo ljeti, jer su stvorene za osvježenje 🙂

Komentiraj

