[recenzija] Wet n Wild – Poster Child paleta sjenila

Iva iPhone4 001

Danas vam donosim recenziju Wet n Wild palete sjenila – E7371 Poster Child. Paletu sam dobila na recenziju i to je ujedno prvi proizvod Wet n Wild-a koji sam isprobala. Dugo sam gledala njihove lakove za nokte i palete na polici u dm-u, no nisam se mogla odlučiti što uzeti pa sam uvijek proizvod vraćala na policu.

Iva iPhone4 001
Iva iPhone4 003

Paleta dolazi u plastičnom pakiranju, no plastika se čini vrlo solidna i dovoljno čvrsta. Poklopac, tj. gornji dio je proziran pa se vide sve nijanse u paleti. Ipak, iako ambalaža ne djeluje sasvim krhko, pazim da mi paleta ne ispadne iz ruku jer nisam sigurna da bi plastika izdržala pad sa neke određene visine.

Iva iPhone4 005

Iva iPhone4 004

Na stražnjoj strani palete nalaze se kratke upute za šminkanje koje mogu koristiti onima koji tek počinju sa šminkanjem i koji ne znaju kako točno upotrijebiti ili iskombinirati sjenila iz palete.

Osim toga, na svakom je sjenilu utisnuta namjena: browbone, eyelid, crease i definer, što je također odlično za početnike, ali i za ideju kako upotrijebiti koje sjenilo.

Iva iPhone4 020

U paleti se nalazi i dvostruki aplikator, s jedne strane je spužvasti aplikator, a s druge strane je četkica. Ovaj aplikator nisam koristila jer imam posebne četkice i kistove za nanošenje sjenila, no onima koji to nemaju ovaj će aplikator sigurno dobro poslužiti.

Iva iPhone4 008

Jako mi se sviđa što paleta dolazi dobro zatvorena i zaštićena pa sam sigurna da je nitko prije mene nije packao prstima. To je po mom mišljenju veliki plus jer kada kupujemo nešto novo mislim da nikome nije drago kupiti već raspackan proizvod. Pri otvaranju treba se ukloniti taj zaštitni dio kako bi se paleta uopće mogla otvoriti.

Iva iPhone4 018

A sada onaj glavni i najvažniji dio, a to je količina i same karakteristike palete, tj. sjenila u paleti. Paleta se sastoji od osam sjenila, a ukupna gramaža je 8,5 g (1,06 g/sjenilo). Cijena palete je 48,90 kn (odabrani dm-ovi) što se meni osobno čini kao savršen omjer cijene, kvalitete i količine.

Sjenila su na dodir puderasta, lako se uzimaju i prstom i kistom, a pritom se ne truse što je veliki plus.

Što se tiče pigmentiranosti ostala sam ugodno iznenađena, sjenila su vrlo dobro pigmentirana čak i ako se nanose bez baze sa sjenila, a naravno da uz bazu izgledaju pigmentranije. Dovoljno je kistom lagano prijeći preko sjenila i već je dovoljna količina sjenila na kistu.

Sva sjenila imaju blagi shimmer u sebi, osim rozog sjenila u gornjem lijevom kutu.

Iva iPhone4 022

U nastavku ću vam pokazati swatcheve svih nijansi sjenila, sve fotografije napravljene su po danu na danjem svjetlu bez blica. Također, sjenila sam nanosila preko baze, tako da su swatchevi sa bazom ispod.

Iva iPhone4 023

Iva iPhone4 025

Iva iPhone4 029

Iva iPhone4 032

Iva iPhone4 024

Iva iPhone4 035

Iva iPhone4 039

Iva iPhone4 044

Količina: 8,5 g
Cijena: 48,90 kn
Gdje kupiti: u odabranim dm drogerijama i Accessoires trgovinama
Možete pratiti Wet n Wild i preko Facebook stranice 🙂

Jeste li probali Wet n Wild proizvode? Kako se vama sviđa ova paleta? Koristite li ovako lude nijanse sjenila na očima?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

7 thoughts on “[recenzija] Wet n Wild – Poster Child paleta sjenila

  1. adiissah kaže:

    Nisam još probala Wet n Wild proizvode, u planu je 🙂
    Nisam baš za ove lude nijanse ali mi se sviđa što su jako lijepo pigmentirane 🙂 to je jako velikiiii plus.
    Jedino što me jako smeta je to što je proizvedeno u Kini (neznam da li je sam ambalaža ili je i proizvod). Znam da se danas skoro sve tamo proizvodi ali mislim da se nešto tako osjetljivo poput kozmetike nebi trebalo proizvoditi u bilo kakvim uvjetima.
    Ne kažem da je to slučaj i kod ovog brenda (možda su uvjeti proizvodnje bolji nego npr. u Francuskoj) ali me ta China toliko bode u oči…

Komentiraj

