[recenzija] Yves Rocher Jardins du Monde – Cvijet pamuka, Badem i Grejp

Jako volim isprobavati razne tuširalice, tj. kreme i gelove za tuširanje pa sam ih u zadnje vrijeme nakupovala zaista previše, treba to sve potrošiti. Otkako sam prvi put otkrila Yves Rocher prodavaonicu u Arena Centru u Zagrebu zaljubila sam se u njihove tuširalice i morala sam ih kupiti barem dva primjerka, a na kraju sam završila na blagajni sa čak tri, a ne dva.

10351072_10202896068457660_2577590231989862880_n

Odabrala sam kreme za tuširanje Cvijet pamuka, Kalifornijski badem i Grejp s Floride. Ove kreme za tuširanje mi se sviđaju iz više razloga:

  • Pakiranje od 200 ml je taman, ni premalo ni preveliko. Ima ga dovoljno za dovoljan broj tuširanja, a veličina pakiranja odlična je i za putovanje.
  • Cijena im je odlična za tu kvalitetu i količinu – 15,00 kn/kom.
  • Nikad mi nisu isušili kožu niti izazvali neke neželjene pojave na koži.
  • Ugodni su za tuširanje i koža nakon njih ostane mirišljava.
  • Dolaze u čvrstoj ambalaži sa poklopcem koji je čvrst, ali se jednostavno otvara bez previše muke.

Ok, u  nastavku ću vam reći svoje dojmove za svaki gel posebno. 🙂

Cvijet pamuka

10347698_10202896068257655_1180352912143919441_n

Ovu sam kremu za tuširanje jednom prilikom dobila na poklon i to je bio prvi Yves Rocher koji sam isprobala, zaljubila se u njega i odlučila ga kupiti nakon što mi se prva bočica potrošila. Sviđa mi se kremasta tekstura, lako se razmaže po tijelo i lijepo se zapjeniNježan je prema koži, ne isušuje kožu i nakon tuširanja ostavlja kožu mekom i mirišljavom. Iskreno, ne znam kako bih opisala miris, no pokušat ću ovako – nježan, lagan i mekan. Kada pomirišim ovu kremu za tuširanje točno me podsjeti na pravi cvijet pamuka.

Sastav: aqua, ammonium lauryl sulfate, polyacrylate-1 crosspolymer, cocamidopropyl betaine, glycerin, decyl glucoside, aloe barbadensis leaf juice, citric acid, glyceryl oleate, sodium benzoate, parfum, salicylic acid, propylene glycol, sesamum indicum (sesame) seed oil, benzalkonium chloride, gossypium herbaceum (cotton) extract, methylpropanediol, ci 17200, ci 77891.

Kalifornijski badem

1919630_10202896068497661_345646977100805192_n

Inače volim tuširalice i mazalice s mirisom badema pa sam bez razmišljanja uzela ovu s police jer sam znala da će mi se svidjeti. Tekstura ovog gela isto je kremasta i lako se zapjeni. Jednako kao i Cvijet nježan je prema koži, ne isušuje kožu i nakon tuširanja ostavlja lijep lagani miris na koži. Miris je savršen, ovako na šnjof je dosta intenzivan, ali na koži ostavlja samo lagani miris.

Sastav: aqua, ammonium lauryl sulfate, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, propylene glycol, glycerin, peg-7 glyceril cocoate, parfum, styrene/acrylates copolymer, tetrasodium edta, acrylates/c10-30 acrylate crosspolymer, polyquaternium-7, allantoin, anise alcohol, cuomarin, prunus dulcis, hexy cinnamal, linalool, cinnamyl alcohol, sodium hydroxide, alpha-isomethyl ionone, geraniol, benzyl alcohol, peg/ppg-18/18 dimethicone, methylchloroisothiazolinone, methyliosthiazolinone, ci 19140, ci 42090.

Grejp sa Floride

10387564_10202896068337657_5554259402552086216_n

Ovaj gel za tuširanje mi je trenutni favorit jer u ljetnom razdoblju najviše volim tuširalice ovog tipa – grejp, limun ili naranča. Savršen je za toplije dane kad nam treba osvježenje. On ne spada u kremaste gelove kao Cvijet pamuka ili Kalifornijski badem. Miris je osvježavajuć i na prvu dosta intenzivan, ali na koži ostavlja prekrasan lagani svježi mirisLako se zapjeni, jako je ugodan na kožine isušuje kožu već je ostavlja iznenađujuće mekom.

Sastav: aqua, ammonium lauryl sulfate, decyl glucoside, aloe barbadensis leaf juice, parfum, sodium chloride, cocamidopropyl betaine, sodium benzoate, citric acid, glyceryl oleate, tetrasodium edta, limonene, salicylic acid, methylpropanediol, ci 14700, ci 17200, ci 19140.

Količina, cijena i gdje kupiti

Već sam spomenula da ovi Yves Rocher gelovi/kreme za tuširanje dolaze u količini od 200 ml, a cijena im je 15,00 kn/kom. Ja ih uvijek kupujem u prodavaonici u Arena Centru gdje vrijedi ta cijena od 15,00 kn, a možete ih naručiti ovdje, no pošto se radi o različitim uvoznicima tada će cijena biti 17,90 kn/kom.

Jeste li probali ove Yves Rocher gelove i kreme za tuširanje? Koji vam je proizvod najdraži iz Yves Rocher asortimana?

xoxo,

aa

Oglasi

8 thoughts on “[recenzija] Yves Rocher Jardins du Monde – Cvijet pamuka, Badem i Grejp

Komentiraj

