Manikure #6 [by Nina]

Hiya!

Počelo je ljeto (ok, traje već jedno vrijeme, ali kišurine su koliko-toliko prestale), a ja na noktima ne nosim skoro ništa osim žarkih boja i neonaca (neonci su ljubav! <3), stoga će ovo biti jedan neonski NOTD post.

Većina blogerica će također znati kolika je muka uslikati neonce jer oni baš žele ispasti pastelno ili skroz blah, tako da mi morate vjerovati na riječ kad kažem da ovo jesu neonci, samo fotić i ja nismo baš surađivali. 😀

10464395_922913094401739_3748379190393811866_n

Ovo je zapravo u mojoj glavi trebalo ispasti drugačije, valjda sam koristila predebeli kistić, nemam pojma 😀 Bilo kako bilo, na kraju mi je bilo skroz fora nositi ovu kombinaciju na noktima jer su boje baš vrištale (moja omiljena ljetna boja je neonsko žuta, tako da mi ništa ne može biti prekričavo :D).

Korišteni lakovi su China Glaze Spontaneous, Moment 46 i Wet’n’wild Ebony hates Chris, što je neobično ime za običan crni lak (i zapravo sam ga sad tek prvi put pročitala kad sam tražila imena nijansi za post :D).

10439444_922913357735046_7789447027079116784_n

Znate ono kad imate sto obaveza i ne znate što biste prije pa onda odete lakirati nokte? E pa to. 😀
Količina trakica i vremena potrošenog na ovo vam samo govori o tome koliko sam posla izignorirala u tih (ajmo reć) sat vremena. Zakovice su bile iste boje kao i lak, ali asdfghjij fotić! -.-‘

Dakle, uzorak sam radila običnim trakicama koje dolaze u kolutu s ebay-a, a lijepila sam ih na Ados 672 (dosta dobar taj Ados, ne znam zašto sam ga jedno dulje vrijeme ignorirala) i onda prelakirala svojim trenutno najdražim hrapavcem Beauty UK Birdcageom, maknula trakice et voila!

10500297_922913464401702_875551565696628865_n

Ok, ovaj lak se ne može baš skroz nazvati neoncem, više bi spadao u kategoriju belached neons lakova, ali ovdje na slici je ispao čisto pastelni (čemu pridonose i bijele crte), ali ajmo se praviti da nije i da sam uspjela porihtati boje u editoru, ktnx! 😀

Lak mi je divandivan, kupila sam ga pred par tjedana kad sam otišla do Golden Rose dućana u Importaneu, ugledala natpis da su se preselili i idućih petnaestak minuta hodala u krug pokušavajući pronaći novu lokaciju (jer mi je i za staru trebalo sto godina da je pogodim iz prve – prostorna inteligencija nula bodova).
Ako niste bili – to je raj, zidovi su puni polica s lakovima na jednoj i dekorativne kozmetike na drugoj strani, lakovi imaju novo pakiranje i ima toliko novih nijansi da nisam znala koju bih prvu kupila *eek!* Budući da sam bila u žurbi, zgrabila sam 67 nijansu, krasna je (čak mi ju i sestra krade, a ona nosi samo rozo :D).

Crte su rađene mojim omiljenim MoYou pločicama, Pro 01 u ovom slučaju, a lak je bijeli Essence za štambiljanje.

Tko još voli neonce?

Čitamo se!

Oglasi

One thought on “Manikure #6 [by Nina]

Komentiraj

