Summer Polyvore Mix

Već sam u par navrata napravila post ovog tipa pa možda već znate da jako volim stranicu Polyvore.com. Ako se volite igrati i slagati kombinacije posjetite Polyvore stranicu, sigurna sam da ćete se zadržati neko vrijeme na njoj.

Tako sam se ja danas malo zaigrala i složila sam neke ljetne kombinacije koje mi se sviđaju i koje bih mogla zamisliti na sebi. Složila sam 4 kombinacije: casual (ležerno), beach (za plažu), elegantnu i jednu nightlife (za izlazak).

  • Summer Casual

Jednostavna kombinacija za ljetnu šetnju po gradu ili odlazak na kavu sa dragim ili frendicama. Obična majica bez rukava, kratke hlačice u ludoj boji i uvijek meni omiljene starke. Ruksak (ili torba) na rame, šeširić na glavu, sunčane naočale na nos, ludu nijansu laka na nokte i to je to.

10536162_10202876196440872_1637278928_o

 

  • Summer Beach

Za plažu je dovoljno nešto najjednostavnije, zapravo je potreban samo kupaći, čak nam niti ne treba ništa preko (osim ako ne trebamo prehodati pola grada da bismo došli do plaže). Osim kupaćeg kostima ili badića još nam samo trebaju japanke i torba za plažu. U torbi bi trebali biti ručnik, krema za sunčanje, sunčane naočale i neko zanimljivo štivo za čitanje (časopis ili knjiga, izbor je na vama). 😉

10539198_10202876390245717_1765524679_o

 

  • Summer Elegant

Obično kada pomislim na elegantnu kombinaciju ispred sebe vidim hlače, košulju i sako ili neku haljinu do poda, no u ljetnom razdoblju bi to malo bezveze izgledalo. Lijepa bijela haljinica, clutch u nekoj boji koja se ističe i cipele na punu petu – kombinacija koja preko ljeta može proći pod ‘elegantno’. Dodala bih još nezaobilazne sunčane naočale, ženstveni ukras za kosu i jednostavan make up.

10533351_10202876617891408_1944622903_o

  • Summer Nightlife

Za noćni izlazak odabrala bih običnu kraću majicu kratkih rukava koju bih iskombinirala sa suknjom sa zanimljivim printom ili uzorkom. Uz to bih uzela jednostavne cipele na petu u ludoj boji i torbu u istoj boji kao cipele. Ženstvena pletenica plus neutralni make up i spremni smo za tulumarenje. 🙂

10528717_10202878250732228_921018130_o

 

Nadam se da vam se barem jedna od ovih kombinacija sviđa. 😉

 

 

Koja vam se kombinacija najviše sviđa i u kojoj se možete zamisliti? 

 

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “Summer Polyvore Mix

  1. LidijaTanja kaže:

    Divno! Sve mi se jako sviđa i sve bih rado nosila osim ovog kratkog topića iz poslednje kombinacije…Nije za moju građu 😉 Lidija

Komentiraj

