ljetni TOP 5 – za plažu

 

10389709_10202878019206440_4045944444598347017_n

Nadam se da je većina vas već bila ove godine na plaži, a za one koji još nisu bili nadam se da će biti. Danas ću vam pokazati pet stvari bez kojih ne idem na plažu. Imam sreću što ne moram puno hodati do plaže već samo prijeđem cestu pa niti ne trebam nositi puno stvari sa sobom.

Na plaži nam zaista ne treba mnogo stvari, dovoljno je uzeti samo par stvari pod ruku i to je to. Ovdje ću vam pokazati pet stvari koje su zaista must have na plaži, a osim njih na plažu nosim i lopticu za picigin, neki časopis ili knjigu, a ponekad i mobitel i madrac na napuhavanje (popularnije zvan luftić).

Ono bez čega ja ne idem na plažu je:

  • Badić

Naravno, bez toga većina nas ne ide na plažu. Ja osobno preferiram jednostavne badiće bez nekih kerefeka, obične gaćice i gornji dio bez naramenica kako mi ne bi ostali bijeli tragovi po ramenima ili oko vrata. Također, važno mi je da je gornji dio čvrsto uz mene da mi ne ispadne kada skočim u more. 😛

  • Sunčane naočale

Bez njih ljeti ne idem nikuda, uvijek ih imam ili na nosu ili spremne u torbi. Važno je zaštititi oči od sunca i s time se uopće ne želim igrati, imamo dva oka i trebamo ih čuvati. Iako velikom broju ljudi sunčane naočale znače samo kao modni dodatak one su mnogo više jer je riječ o zaštiti očiju od štetnog sunčevog zračenja i zato je važno da su one kvalitetne. Sunčane naočale prvenstveno bi trebale služiti kao zaštita očiju, a tek na drugom mjestu kao modni dodatak.

10500296_10202878019246441_5670418390017076843_n

  • Krema za sunčanje

Preko ljeta bez kreme za sunčanje ne idem nikamo, a pogotovo ne na plažu. Uvijek nosim sa sobom dvije kreme za sunčanje, jednu za lice i jednu za tijelo. Za tijelo mi je svejedno koristim li kremi ili sprej, ali za lice ipak preferiram zaštitu u obliku kreme. Ove godine ću koristiti zaštitni faktor 30, prošlih godina sam na početku koristila faktor 50+, no mislim da mi je i faktor 30 dovoljan.

  • Ručnik

Sasvim logično – bez ručnika nema smisla ići na plažu. Volim velike ručnike na koje stanem cijela kad legnem, a ne da na pola ležim na kamenčićima. Važno mi je da je ručnik kvalitetan jer želim da traje barem nekoliko sezona, ne želim svake godine kupovati novi ručnik. Ovaj plavi ručnik sa fotografije sam kupila u Shiseido setu gdje je bio i puder za lice i mini probna verzija kreme za sunčanje.

  • Japanke

Japanke su mi jedini izbor kada idem na plažu, tenisice ne dolaze u obzir. Često viđam na plaži kako ljudi dolaze u čarapama i tenisicama, ne znam, svaki puta mi to bude čudno za vidjeti. Japanke mi se čine kao nalogičniji i najjednostavniji izbor, mogu ih namočiti i neće im ništa biti, a i mogu ih lako obuti i izuti.

10516664_10202878019566449_342902176262766908_n

Osim navedenog volim nositi sa sobom na plažu i fotoaparat kako bih ovjekovječila neke trenutke i karte ili neku sličnu igru.

 

Što vi obavezno nosite sa sobom na plažu?

 

xoxo,

aa

Oglasi

5 thoughts on “ljetni TOP 5 – za plažu

  1. Roseybelle kaže:

    Nosim iste stvari kao i ti, samo sam ja jedan od onih seljaka sto ide u crocsicama na plazu jer mi je to najudobnije i jer mi je plaza dva metra od kuce haha 😀 a uvijek mi je zao da ne nosim japanke al u njima ne mogu u more pa onda rijesim dve stvari odjednom xD lijepo ti izgleda badic 🙂

Komentiraj

