ljetni TOP 5 – glazba

Danas je na redu još jedan u nizu ljetni TOP 5 post, a ovaj put vam želim pokazati pet pjesama koje će ovo ljeto obavezno biti i na mom mobitelu i na USB-u u autu. 🙂

Untitled
Glazbu obožavam, budim se uz nju i idem spavati uz nju! Slušam skoro svaku vrstu glazbe, osim tzv. cajki i metala, no to je samo moj izbor, svatko ima svoj ukus i sluša što mu se sviđa tako da u to neću ulaziti. 😀

Preko ljeta najviše slušam glazbu koja tjera na ples ili kako ja volim reći – na čagicu. 😛

Ovo je moj ljetni TOP 5 kada je glazba u pitanju:

  • Routh 94 – My Love ft. Jess Glynne
  • Nico & Vinz – Am I Wrong
  • Duke Dumont – I Got U ft. Jax Jones
  • Sigma – Nobody To Love
  • Mr. Probz – Waves (Robin Schulz Remix)

 

Kakvu glazbu vi slušate preko ljeta? Slobodno mi ostavite link na vama dragu pjesmu dolje u komentar! Možda mi otkrijete neku novu stvar koju ću staviti na play listu. 😉

 

xoxo,

aa

 

Oglasi

13 thoughts on “ljetni TOP 5 – glazba

  1. Roseybelle kaže:

    Ja imam uzasno cudan ukus u glazbi, slusam soundtrackove iz raznih filmova i serija i klasicnu glazbu 😀 ali kad vjezbam volim ovakve stvari koje si stavila ovdje pa cu ih uvrstiti u playlistu!

      • marisha kaže:

        Hm paaa nisam vidla izvor posto post citam preko moba, meni se cini da je samsung s4 bio u pitanju kakvog imam pa sam zato pitala 🙂 rekoh mozda imamo isti 🙂

Komentiraj

