Manikure #7 [by Nina]

Bok, bok! 🙂

Ovaj tjedan sam poprilično neinspiriana za pisanje (vruuućee jeee), pa hajmo mi odmah na slike.

10555146_929297203763328_239218941_n

Više-manje svaki tjedan napravim nešto što je u mojoj glavi trebalo izgledati super, ali uživo se jednostavno nešto nije poklopilo, pa je ovo moja ovotjedna nisam-baš-zadovoljna manikura. 😀

Nekako sam si zamislila da će sivi sandić i ljubičasti lak ići bolje zajedno, plus sandić se zbog blica presijava na fotkama, a zapravo je potpuno mat bez ikakvih šljokica. Uglavnom, od šarenih cvjetića na tamno plavoj pozadini nisam još uvijek odustala, ali moram naći neku bolju kombinaciju uz njih (prijedlozi dobrodošli ^.^).

Korišteni lakovi: Beauty UK Grit Fix Banksy, plavo-ljubičasti lak je moj franken, a za cvjetiće sam koristila zbilja svašta, pa ako vas zanima neki konkretni lak, pitajte me jer će inače ovaj popis biti jako dugačak. 😀

10580499_929297330429982_82135175_n

Pretpostavljam da je ova kombinacija već stoput viđena po svim silnim stranicama s noktima, ali ja već jedno godinu dana tražim dupe za China Glaze Flip Flop Fantasy (umjesto da ga jednostavno više naručim :D), pa sam ju jednostavno morala iskopirati kad sam kupila ovaj lak.

Lak je Maybelline Bleached Neons 242 i divan mi je (za razliku od 241, sačuvajte si živce i nemojte ga kupiti), uzela sam ga u Mulleru na sniženju za 14.90 neki dan (inače je 19.90 ako se ne varam), pa si ga ugrabite dok je još snižen ako vam se sviđa.

Ovo tako lijepo izgleda na noktima da si svako malo buljim u njih, možda si čak zadržim tu kombinaciju više od tri dana na noktima, hoho (što se inače događa nikad :D)!

10566488_929299183763130_1588664808_n

Kad sam ovo kretala raditi, nisam imala pojma što radim, ali sam znala koje boje želim koristiti i ispalo je ovo.  Ova zelena mi je jedna od najdražih nijansi u zadnje vrijeme, tako da sam to isto iznosala čak jedno tri dana.

Lakovi su Cairuo Green Tea 21, Beauty UK Topaz, crni Essence za štambiljanje, a uzorak je s MoYou London Hipster 07 pločice.

Koja vam se kombinacija najviše sviđa?

Čitamo se! 🙂

Oglasi

7 thoughts on “Manikure #7 [by Nina]

  1. mirtochka kaže:

    Već sam sve rekla za manikure… 🙂 Nego, što fali Colorami 241? Baš ju pokušavam uganjati, međutim sad si kontam u čemu je problem!

Komentiraj

