[recenzija] Wet n Wild – Heatwave lak za nokte

Prije ljeta stigao mi je paket od Wet n Wild-a u kojem su se nalazila dva proizvoda – Poster Child paleta sjenila za oči koju sam recenzirala ovdje i Heatwave megalast lak za nokte koji ću vam pokazati danas. 🙂

Heatwave

Iva iPhone4 009

Ovo je prvi lak za nokte od Wet n Wild-a koji sam isprobala, ali već na početku moram reći da sigurno neće ostati zadnji i da će uskoro još nekoliko ovakvih lakova uskočiti u moju kolekciju.

Što se tiče ambalaže, lak dolazi u standardnoj staklenoj bočici sa crnom drškom četkice koja je napravljena od čvrste plastike. Na stražnjoj strani bočice nalazi se naziv nijanse laka, u ovom slučaju to je E2123 Heatwave.

Iva iPhone4 011

Nijansa laka je zaista krasna, u jednom trenutku i pod jednim svjetlom izgleda crveno, u drugom crveno narančasto, a kada se gleda sa sunčanim naočalama izgleda narančasto. 😀

Krasna koraljna nijansa, crveno narančasta, savršeno prekriva u samo jednom sloju pa drugi sloj realno uopće nije potreban. Ja sam ipak ja pa sam lakirala nokte u dva sloja jer sam tako navikla i tako lakiram sve lakove koje imam.

Iva iPhone4 016

Četkicom sam prezadovoljna, ona je srednje debljine pa ste sa lakiranjem gotovi doslovno u par minuta. Ja imam dosta veliku ploču nokta i ova četkica je tolika da su mi za jedan nokat dovoljna samo dva poteza, a za nokat na malom prstu je dovoljan samo jedan potez.

Vjerojatno se ovakav tip četkice ne bi svidio nekome tko ima malo manju ploču nokta, ali i na takvim noktima se zaista lijepo da raditi sa ovim lakom.

Iva iPhone4 013

Iva iPhone4 015

Što se trajnosti na noktima tiče, lak traje na noktima tjedan dana uz lakiranje po principu base coat+lak za nokte+top coat. Base coat (bazu) preporučam iz dva razloga – ona ipak čuva i štiti nokat, a i ne želimo da nam se dogodi da nokat poprimi boju laka. Top coat preporučam koristiti isto iz dva razloga – lak će na noktima izgledati ljepše i sjajnije, a osim toga trajat će duže na noktima.

Ovako izgleda lak na danjem svjetlu:

Iva iPhone4 049

A ovako izgleda na noktima na suncu (doduše malo sramežljivom suncu, no ipak ga je bilo) i nema top coat-a jer sam htjela da vidite koliko se lak sjaji i bez njega:

10334348_10203005196985805_2097483961290103970_n

10513299_10203005197065807_5204001692988874433_n

 

Količina: 13,5 ml
Cijena: 22,90 kn
Gdje kupiti: u odabranim DM drogerijama i Accessories pprodavaonicama
Službena Facebook stranica: Wet n Wild Croatia

Kako vam se sviđa ova nijansa laka za nokte? Jeste li isprobale Wet n Wild lakove do sada?

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

7 thoughts on “[recenzija] Wet n Wild – Heatwave lak za nokte

  1. DramaPrincess.Ana kaže:

    Nijansa je jako lijepa i najčešće nosim ovakve nijanse ljeti 🙂
    Ja sam jedna od onih koja voli tanje četkice, ali ako mi se lak sviđa opraštam i deblju četkicu 😀
    Budući da svi hvalite njihove lakove budem nabavila koji 😉

    • Iva P. kaže:

      Ovo mi je prvi njihov lak i stvarno sam ostala ugodno iznenađena, prije nisam vjerovala da su tako dobri kako svi govore. Ja inače ne volim crvene lakove, ali ovo je skroz posebna nijansa.

Komentiraj

