Maybelline Baby Lips – Peach Kiss [by Franciska]

Hej cure 😀

Napokon su Maybelline Baby Lips balzami stigli u Lijepu našu. Ja sam odlučila ugrabiti jedan od njih 6 koliko ih je dostupno da vidim zbog čega svi bruje o njima i odabrala sam Peach Kiss.

cheapchicascom

izvor: cheapchicas.com

Balzam dolazi u plastičnom pakiranju koje nije čvrsto i mislim da lako može puknuti ako vam slučajno padne na pod, ali su zato boje predivne i to me je oduševilo. Kombinacija ljubičaste i narančaste je jednostavno savršena.

Slika 1 (1)

Peach Kiss je u nijansi boje kože te ima malo shimmera u sebi.  Na ustima ostavlja nudastu boju, a shimmer zapravo i nije vidljiv kad nanesete balzam na svoje usne. Meni se efekt jako sviđa jer inače ne volim jake ruževe i sjajila na dnevnoj bazi.

Slika 2

Miris nije jak, osjeti se samo prvih nekoliko minuta, a miriše na svježe breskve. Balzam je dosta čvrst i ne topi se pretjerano pa u određenoj mjeri može izdržati i ljetne vrućine.

Slika 3

Ovi balzami pružaju osmosatnu hidrataciju te bi vam trebali obnoviti usne u tjedan dana. Ja sam za sad prezadovoljna te mi ovaj balzam daje što i obećava. Ja sam ga kupila u Mulleru po cijeni od 19,90 kn.

Slika 4

Naravno da nitko nema iste usne i da se ne mora sviđati svakome. Ja vam preporučujem da ga probate pa onda tek sudite jer sam i sama prije čitala mnoge komentare o njima i većina njih je bila negativna, a vidite meni se na kraju sviđa.

Kad ga probate javite mi vaša iskustva u komentarima, a ako ga već koristite napišite mi kakvo je vaše iskustvo? Sviđa li vam se ili ne?

franciska

Oglasi

9 thoughts on “Maybelline Baby Lips – Peach Kiss [by Franciska]

  1. Sunčica kaže:

    probals sam isti taj peach kiss i ostala sam ravnodušna, youtuberice su ga toliko ishvalile i dobro ispromovirale za bezveze. po meni jedan od lošijih balzama za usne. fora izgleda, slatki je, ali od hidratacije, boje, njege i sveg ostalog što očekujem od balzama čista 0..

  2. Roseybelle kaže:

    Predobri su, ne znam zasto ljudi kazu da im ne valja, meni je to najbolji balzam ikad 😀 mozda ovisi o nijansama, ja imam cherry me i jako je hidratantan i ostavlja prekrasnu boju 🙂

  3. vilia kaže:

    A sto se tice baby lips balzama. Meni je to bacen novac. Nista ne radi. Nema njege, obnavljanja, hudratacija samo masni beskorisni film na usnama. Uz to cak nit ima neki vocni okus a ni miris. Grozni su mi.

  4. makeupnaopacke kaže:

    Ja sam baš nedavno kupila jedan no nisam ga još otvorila ni isprobala, čeka svoj red :). Čitala sam isto dosta negativnih recenzija no odlučila sam im dati šansu jer ih moja sestra koristi stalno otkad su stigli u Hrvatsku i super su joj. Tako da ima i zadovoljnih :).

Komentiraj

