Što je u mojoj torbi? (video)

10481149_10203045818161309_384047052132630805_n

Za danas sam vam pripremila nešto malo drugačije, prvi put sam snimila kratak video pa ćete ovaj puta čuti i moj glas umjesto da samo čitate što natipkam. 😉

Meni samoj je čudno slušati svoj glas na videu, ali nadam se da će vam se svidjeti i da vas zanima što nosim u svojoj torbi. Sve sam rekla u videu, no napisat ću i ovdje – puno puta ste u tražilici na blogu utipkavali ‘što je u mojoj torbi’ pa vas vjerojatno zanima pogledati video.

P.S. Znam da krivo izgovaram ‘Accessorize’, ali to je navika i mislim da ću tako izgovarati tu riječ zauvijek. 😛

Napišite mi slobodno u komentarima kako vam se svidio video i biste li možda željeli još neki video? Usput, video je sniman iPhone-om pa nemojte zamjeriti što je kvaliteta videa malo lošija (nije iPhone toliko dobar kao što mnogi misle :P).

xoxo,

aa

Oglasi

13 thoughts on “Što je u mojoj torbi? (video)

    • Iva P. kaže:

      Ja nisam sigurna jel ta moja vrećica u obliku grožđa ili maline haha neka bude grožđe. 😛
      Da, novčanik je krasan, ali nepraktičan užasno. Novčanice se moraju presavinuti duplo da bi stale u džepić. :/

Komentiraj

