Ljetno NUXE DARIVANJE!!

10494580_10203050967650043_8253577851443378992_n

U Nuxe suha ulja zaljubila sam se čim sam ih prvi put isprobala, a koliko sam uspjela primijetiti nisam jedina kojoj se to dogodilo. Jako malo ima onih kojima se ova ulja ne sviđaju, barem po vašim komentarima koje ste mi ostavljali tu na blogu i na mojoj facebook stranici.

Odlučila sam pokloniti nekome od vas jedno NUXE Huile Prodigieuse OR suho ulje sa zlatnim sjajem od 50 ml. ❤

10561742_10203050925608992_1407519749552394634_n

10556243_10203050926049003_2769494569247604479_n

PRAVILA:

  • Ostavite bilo kakav komentar ispod ovog posta i napišite ime i prvo slovo prezimena (npr. Maja R.). Možete napisati volite li Nuxe suha ulja, jeste li ih već isprobali, volite li ostale Nuxe proizvode…
  • Podržite mene i moj blog like-om na moju Facebook stranicu bloga, no ovo je opcionalno. Bilo bi mi drago da napravite i ovaj korak, no nije uvjet za darivanje.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no također nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje od danas, tj. od 15.8.2014. do 25.8.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnika ili dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnik/ca će biti objavljen/a ovdje na blogu u posebnom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnik/ca ne javi u roku od 48 h random.org bira dalje.

Darivanje je otvoreno za čitateljice i čitatelje iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije. 😉

 

Jedan sretnik ili sretnica će osvojiti Nuxe suho ulje sa zlatnim sjajem, a za još nekoga pripremam jedno drugo iznenađenje. Drugog dobitnika/dobitnicu ću sama odabrati! 🙂

 

Sretno svima koji će sudjelovati u darivanju! :*

 

Sretna dobitnica NUXE suhog ulja je Lana P.!

Dobitnica drugog paketića iznenađenja je Maja S. koju je prijateljica uputila na ovo darivanje. 😉

Lanu i Maju molim da mi pošalju svoje podatke na e-mail u roku od 48 sati.

 

xoxo,

aa

*Darivanje NIJE sponzorirano

Oglasi

278 thoughts on “Ljetno NUXE DARIVANJE!!

  1. tamara kaže:

    predobar poklon voljela bih da doputuje do mene.Čula sam da je Nuxe ulje predobro ja ga nisam imala priliku jos probat pa bih zato voljela da ga osvojim ..Vecinom igram nagrade ali bas nemam neke srece hihi valjda ce mi se posreciti ovaj put.Nagrada vam je jako lijepa i predobra ,..svatko bih volio dobit ovaj lijepi poklon<3<3 Tamara A

  2. Ksenija C. kaže:

    Nuxe proizvodi su mi odlični. Ulje nažalost još nisam imala priliku osvojiti ali od frendica čujem da je odlično i baš bih voljela isprobati!
    Ksenija C.

  3. Dragica Ivezić kaže:

    Na žalost nisam imala prilike probati Nuxe suho ulje,ali čula sam sve najbolje o njemu…..pa se želim i uvjeriti u kvalitetu ovog ulja….<3

  4. SUZANA kaže:

    Darivanje je predivno, cula sam samo rijeci hvale za Nuxe ulje ali nisam imala prilike da isprobam pa se zato jako jako nadam da me mozda ti usrecis 🙂

    Suzana K.

  5. Princess Stulicic kaže:

    Pozdrav”Nuxe ulje malo,u misli mi se uvuklo polako.Kosa kao metla suha,koža vapi za kapljicom ovoga dragocjenog zlata.Miris najljepšega parfema da ulicom nosim,i time se strašno jako ponosim.
    Ulje kao parfem,pomislio bi neko strava,ali od pomisli te mene ne zaboli glava.Čudesni izvor daška ljubavi i glamura,za Nuxe ulje stvarno je pravo.
    Bočica u srce mi je ušla i zauzela mjesto malo,pa kad ga vidim želim ga jako,jako i žarko.Kapljica svaka,toga čarobnoga ulja kao zlatno pravo da njeguje kožu moju.
    Višenamjenska upotreba,kosa,koža i lice,pa što ćeš tražiti više.Proizvod je to za ženu svaku,uz njega se svi osjećaju kao prava francuska dama.
    Brzo se upija i njeguje tijelo,to bi svako suho tijelo htjelo.Svako jutro i veče,ulje poljubac meki koži pruži i tiho šapne do susreta idućega.
    Lice sa kapljicom Nuxe ulja izgleda kao najljepša svila,nema joj premca nikakva druga kozmetika.
    Kosa glatka i zdrava,izgleda kao ruža u cvatu,a miris se širi kao omaglica u jesen te tako očarava sve i svakoga kao neka dobra i izuzetno mirišljava vila.
    Nuxe ulje zlatno,na kosu kad se kapljica slatka kapne,kosa elegantno blješti.Kosa izgleda kao u noći posuta tisućama zvijezdica prosutima po tamnome nebu da osvjetljavaju put i učine savršenu noć još ljepšom.Kada koristiš Nuxe,tada svojoj suhoj koži daješ tretman deluxe.Da mogu,kupala bi se u Nuxe ulju da koža moja buda nahranjena i podatna.Kada koristim ulje,osjećam se kao da sam na nekom egzotičnom putovanju u dalekim zemljama.
    Uz taj poseban miris osjećam se unikatno i posebno.Koristeći proizvode ove sjajne i bajne,osjećam se kao prava dama.Obožavam Nuxe ulja,te sve njihove proizvode!

Komentiraj

