Manikure #8 [by Nina]

Bok, bok! 🙂

U zadnje vrijeme sam lijena raditi išta po noktima, tako da su najčešće jednobojni bez ikakvih uzoraka ili zakovica.

Također, obično svako ljeto zaoblim nokte (trenutno puštam bademe, jej! :D), a nekako mi nail art ne izgleda dobro na takvom obliku, više ih volim jednostavne.

Kako vam ne bih dosađivala s jednobojnim noktima, ovo su moje zadnje tri manikure prije no što sam otišla u bademe:

10645042_947127848646930_7670916705537094842_n

U prošlom postu ste mogli vidjeti ne baš uspjelu kombinaciju šarenog cvijeća na ljubičastoj podlozi, a ovo je upgradeana verzija iste :D.

U zadnje vrijeme često po instagramu viđam nokte sa šarenim cvijećem po tamnim podlogama i jednostavno sam morala ponovo pokušati takvo nešto, s tim da sam ovaj put zadovoljnija rezultatom i svakako ću to opet ponoviti. Vjerojatno još stoput :D.

Pločica je MoYou London Pro 05 (xl verzija, kao i sve koje posjedujem).

Također, na instagramu sam ovdje – klik. Ne postam prečesto (u zadnje vrijeme nimalo iz gore spomenutih razloga) i instagram mi često kompletno uništi boje pa jednu sliku uploadam i po nekoliko puta (ili na kraju uopće ne jer vičem na mobitel pa odustanem). Nema slika hrane i mačaka (zasad. mačaka, mislim 3:)), samo nokti.

So I’ll just leave it here. :zbrisala:

1620780_947128155313566_2473897279292241459_n

Ovo sam si zapravo zamislila u tirkizno-zlatnoj kombinaciji (znam da zvuči trešasto, ali hajmo se praviti da bi ispalo orijentalno :P), ali nemam dovoljno pigmentiranu zlatnu za štambiljati njome, eh, muke! :firstworldproblems:

Stoga je odluka pala na crno-bijelu kombinaciju (i cirkon kad već nemamo zlatne :P).

Mislim da se ovdje nema što objašnjavati, uzorak je s gore spomenute pločice.

10487336_947128248646890_6620682332417128346_n

Ovo je jednostavan gradient rađen Essenceovim That’s What I Mint lakom koji se stapa s bijelim, a štambiljano je uzorkom s MoYou London Pro 05 pločice.

Uživo je prijelaz puno suptilniji (izgleda kao da uzorak izlazi iz ničega), što znači da su me ljudi hvatali za ruke da vide što točno imam na noktima :D.

Što vam se najviše sviđa? Tražite li i vi inspiraciju na instagramu?

Oglasi

6 thoughts on “Manikure #8 [by Nina]

Komentiraj

