nekozmeticka WISHLISTa [jesen 2014.]

Ljeto polako odlazi (kao da ga je i bilo puno 😦 ) pa sam složila jesensku nekozmetičku wishlistu. Nisam pretjerala, ali nisam baš ni previše skromna moram priznati. Nadam se da će se neke od stvari iz ovog posta stvarno naći u mojim rukama, a za ostale postoji neko drugo vrijeme. 🙂

Neću duljiti već ću vam odmah pokazati što mi se sviđa i što bih si voljela priuštiti u idućih nekoliko mjeseci.

Torbe su mi najdraži modni dodatak pa ću započeti sa njima…

10589942_10203139888873018_1002409264_n1) Svjetlo plava torba – link
2) Bijela torba – link
3) Žuto-crna torba – link
4) Žuta torbica – link

1856219050_1_1_1-horz

1) Ogrlica s ‘biserima’ – link
2) Ogrlica sa šarenim kamenčićima – link

7707744800_2_2_1-horz

1) Kaput – link
2) Hlače – link

Torbe, ogrlice, kaput i hlače su iz Zare. 😉

Pošto volim slušati glazbu gdje god bila ovaj mali zvučnik bi mi dobro došao…

xmini-kai

X-MINI II zvučnik

I za kraj – IKEA

10637858_10203158379775279_1195366816_n

1) Žuta kutija – link
2) Stolić – link
3) Fenjer za veliku svijeću – link
4) Lampa – link (slično)

10643316_10203158448536998_70620225_n

1) Svijeće – sive link, crne link
2) Čaša – link
3) Ukrasne jastučnice – 1. link, 2. link, 3. link, 4. link
4) Ukrasna deka – link
5) Alex ladičar – link

To bi bilo sve što se tiče nekozmetičkih stvari, a uskoro ću vam pokazati i svoju kozmetičku wishlistu. 😉

Slažete li vi svoje wishliste? Ako da, držite li se liste ili je ipak malo neplanirano proširite? 😛

xoxo,

aa

Oglasi

7 thoughts on “nekozmeticka WISHLISTa [jesen 2014.]

  1. makeupnaopacke kaže:

    Nikad ne slažem wishliste i uvijek kupujem skroz neplanski. Makar mi sama ta ideja zvuči zanimljivo i mislim da je fora imati takvu listu i onda polako križati stvari s popisa :). Ovaj mali zvučnik je super stvar, kod mene je jako često u upotrebi :).

  2. Happiness is Homemade kaže:

    Slažemo naravno ali otkad nema posla i šopinga je manje :)).. No nije zabranjeno sanjariti, pa nikad se ne zna 🙂
    Patim na ovakve ogrlice samo mi se čini da se slične mogu naći po puno nižoj cijeni nego u Zari i inače super si odabrala. I deka mi izgleda predivno.. zapravo, Ikeu uopće bolje da ne komentiram jer je i moja lista poduža 🙂

Komentiraj

