Preparativna dominacija lavande…za dušu i tijelo [by Ela]

Priznajem, da ne postoji domaći brend ‘Mala od lavande’ i da je Ela duže od spomenutog naziva, bez ikakve dvojbe mogli biste me potražiti i pod tim imenom. Čak osam proizvoda u mom preparativa izboru u svom sadržaju za dominantni sastojak ima ovu mirisnu biljku.

Njeno djelovanje poznavali su još stari Rimljani pa su je tako koristili za davanje mirisa vodi za umivanje, a već je tada na široko korištena i kao sedativ zbog svojih umirujućih učinaka. Nešto (podosta) kasnije, u Japanu je istraživanjima otkriveno da miris lavande pozitivno utječe na osobe koje pate od depresije, nesanice i glavobolja.

Kao da joj to nije dosta, pokazala se kao odličan antiseptik, sastavni je dio mnogih terapeutskih kupki, a bitku s njom gube i menstrualni grčevi, određeni tipovi astme, ali i problemi s cirkulacijom.

Ako vas ovaj štreberski dio teksta, u koji svakako treba ubaciti i podatak da tek trudnice i dojilje trebaju izbjegavati upotrebu preparata od lavande, nije dovoljno zainteresirao predlažem da bacite oko, ili oba, na fotografije koje slijede.

O ukusima se ne raspravlja, pa sam tako svjesna da ima onih kojima miris lavande nikako ne odgovara, no za sve one zainteresirane uz fotografije prilažem i svoje dojmove o navedenim proizvodima.

SLIKA1

O mom zaokretu u preparativi i prelasku na domaću, prirodnu kozmetiku imat ćete prilike opširnije čitati no to je već i u ovom prvom postu itekako vidljivo.

Novinarski postao više je nego manje prepun stresnih situacija pa tako za dane u kojima znam da me čeka poveća količina živciranja biram Biobazin roll-on od lavande, masline, kadulje i bergamota pod nazivom Purple Freshness. Osim mirisa koji mi, utvrdili smo, i više nego odgovara odmah moram reći da su mi dezodoransi ovog proizvođača postali favoriti. Miris se dugo, ali stvarno dugo osjeti, njegov intenzitet ne opada kako vrijeme prolazi, a stane i u one manje torbice.

SLIKA2

Ostalih sedam preparata koristim za njegu tijela, i istina, većinom je riječ o sapunima. Moram biti potpuno iskrena pa reći da sam sapune ranije rijetko upotrebljavala, izuzev tekućih za pranje ruku (i nije mi bilo previše bitno o kojima se radi), no prelaskom na prirodno i domaće navukla sam se na njih i trenutno mislim da ih ne bi mogla imati previše. 😀

SLIKA3

Prvi od sapuna koji želim izdvojiti je sapun za brijanje Male od lavande, kupljen već treći put. Priznajem, dvoumila sam se između njega i onog sa sastojkom eteričnog ulja eukaliptusa, no ima li zaista što bolje od umirujućeg i nježnog djelovanja lavande? Točan sastav sapuna od 120g je: biljna glicerinska baza, kombinacija ulja crnog kima, noćurka i marelice i eterično ulje prema odabiru (lavanda, eukaliptus, jagoda). Ono što vas vjerujem najviše zanima – uraslih dlačica više nema! *Odmah da kažem, iako nisam ni blizu najstrpljivija osoba na svijetu, za depilaciju uzimam vremena pa ne mogu isključiti da je do smanjenja iritacije kože došlo i zbog toga.

Volo sapun od lavande sa shea maslacem u jadranskoj spužvi jedan je od dva njihova koja posjedujem, podijelila sam usmene preporuke gdje sam god stigla, povratne informacije sadrže samo zahvale, pa curke moje, koja voli neka izvoli. Ima ih u svakom DM-u, dolaze u dvije gramaže i oni manji (baš ovakvi kao na fotki – 75g) koštaju 25, 26 kuna.

Drugi sapun u mojoj košari je onaj Sapunoteke. Inače sam sretna i zadovoljna vlasnica sapuna klasične veličine iz njihove ponude no kako je on još sretnije i zadovoljnije potrošen trenutno pri ruci imam samo ovaj mini. Zaista do sada nisam bila razočarana niti jednim njihovim proizvodom pa je isti slučaj i s ovim sapunom. Kao netko tko ima poprilično suhu kožu u počecima sam bila skeptična, hoće li je ili ne dodatno isušiti, ali palac gore za Sapunoteku!

SLIKA4

Kao i u dezodoransu i u soli za kupanje (u meni najdražoj ulozi u kupkama za stopala) nalazi se heroina ove priče potpomognuta jednako sjajnom maslinom. Soli za kupanja s lavandom nema koji proizvođač ne nudi, a ja sam se nakon koketiranja s nekoliko njih odlučila za Biofarmovu liniju Adria Spa. Dolazi u pakiranju od 300g i u DM-u košta oko 30-ak kuna. I da, zaista odmara stopala, dušu dalo kada se treba riješiti onog neugodnog peckanja i bridenja jastučića i peta.

Iako Adria Spa osim soli za kupanje nudi hrpu proizvoda u istoj kolekciji, moj izbor za piling je Ulola. Ovdje u ambalaži od 210g društvo lavandi čine maslina i ružmarin (kombinacija je kažu djelotvorna i u borbi protiv celulita), dok sapunu (100g) pod nazivom Polja lavande jednostavno nisam mogla odoljeti. Never too much. 😉 Kupovinu ovog pilinga ponavljam kako ga nestane, nekada i prije tog trenutka kao što je sada slučaj, i vjerujem da to samo po sebi dovoljno govori o mom zadovoljstvu njegovim učinkom. Ne iritira kožu ako niste baš mazohistički raspoložene, odstrani sve što treba odstraniti, a koža je glatka i svježa. Iako se točne cijene ne mogu sjetiti, ni piling ni sapun definitivno nisu među skupljim proizvodima koje imam.

SLIKA5

Posljednji sapuni oni su u izradi Kim Nature i do ovoga ljeta nisam ni znala da postoje dok na ljetovanju nisam naletjela na njih te na kreme za ruke u jednoj manjoj lokalnoj trgovini. Odlučila sam se za suvenir pakiranje od tri komada; maslina, ružmarin and well, treba li reći lavanda?, iako su i oni od grožđa i meda (totalno love odnos mene i njega u zimi) bili primamljivi. Komentar na njih još uvijek ne mogu dati jer, kao što se vidi, ovaj mediteranski trio svojih će pet minuta dočekati idućeg ljeta. Čak i ako ljeta ne bude. 😉 Ako se ne varam, ovakvo pakiranje (3x50g) došlo je 40 kn.

Na mojoj wish listi nalazi se hidrolat Gospođe lavande, nešto što do sada nisam imala priliku isprobati, a nakon nekoliko pozitivnih komentara moja me znatiželja tjera da se sama uvjerim u njih.

Iako u većini, lavanda nije moj jedini dragi sastojak u preparativi i ovo definitivno nije sve što se tiče njege tijela. Ostatak mazalica za tijelo ostavljam za idući tekst, a voljela bih znati kako vi stojite s caricom lavandom i jeste li ili niste zadovoljne kojim od ovih proizvoda ako ste ih koristile.

Volite li vi lavandu u preparativi ili ipak birate neke druge mirisne biljke?

Ela

Oglasi

7 thoughts on “Preparativna dominacija lavande…za dušu i tijelo [by Ela]

Komentiraj

