[eBay] Wish&Watch! #1

whitebackground

Pozdrav drage moje,

Otkako sam prije nekoliko godina otkrila svijet koji se zove eBay svako malo škicnem i provjerim što ima novoga i skoro uvijek pronađem nešto fora, a po smiješno niskoj cijeni. Kako na eBay-u postoji opcija Wish i Watch liste, tako ja svaki put kad pronađem nešto što mi se sviđa i što bih voljela kupiti stavim tamo i imam sve na jednom mjesto. Danas ću vam pokazati što mi je zapelo za oko i što ću možda uskoro kupiti preko eBaya.

Ono što mi je važno kada kupujem preko eBay-a je to da seller ima 99+% Positive feedback. Naravno, postoje iznimke i može se dogoditi da vam nešto ne stigne unatoč tome što seller ima ultra pozitivan feedback, no meni se to još nije dogodilo i nadam se da niti neće. 🙂

MINI KOZMETIČKE TORBICElink

Jako volim mini kozmetičke torbice i uvijek imam jednu sa sobom u torbi, a u nju stavim one stvari koje inače budu razbacane u torbi pa ih moram sto godina tražiti, poput kauguma, ključeva, sitniša/kusura, balzama za usne i sl. Ove torbice koštaju otprilike 15 kn i mislim da ću uzeti svjetlo plavu, iako se nekako dvoumim između nje i roze.

STATEMENT OGRLICElink

Nekoliko statement ogrlica sam kupila u Zari i H&M-u, ali shvatila sam da uopće nije loše niti ono što se nudi na eBay-u. Ima stvarno lijepih ogrlica po smiješnim cijenama, kao npr. ove kojima je cijena 15-ak kn. Ne možete reći da se ne isplati. 🙂

SET KISTOVA ZA ŠMINKANJElink

Nisam još nikada naručila set kistova sa eBay-a jer se bojim da neće biti dobri, ali mislim da ću s ovima riskirati i nadati se da će barem jedan biti ok. Za cijenu od 30-ak kn se možda i isplati riskirati. 🙂

DISPLAY WHEELSlink

Ova čuda obožavam i nikad ih nije dovoljno. Koristim ih za swatchanje lakova za nokte i za isprobavanje raznih nail art-ova prije nego što ih krenem raditi na svojim noktima. Isto tako, ako imam već nalakirane nokte i sine mi neka ideja onda je prenesem na ove ‘umjetne nokte’, a kasnije na svoje prave nokte. Za cijenu od 20-ak kn dobije se 10 ovakvih kolutova sa 20 ‘noktiju’, u prijevodu znači da imate 200 ‘noktiju’ po kojima možete šarati i isprobavati ideje za nail art-ove.

UMJETNE TREPAVICElink

Makeup-3Pair-False-Eyelashes-Handmade-Natural-Black-Soft-Fake-Eye-Lash-Extension

Znam da postoje oni koji su protivnici jeftinih trepavica, no ja nisam jedna od tih. Jako jako rijetko stavim umjetne trepavice pa mi je ovo za cca. 30 kn i više nego odlično i ovaj paket bi mi mogao trajati godinu dana bez problema. Već sam kupovala umjetne trepavice na eBay-u i bile su mi dobre pa se ne bojim da će ove biti loše. Ljepilo za trepavice kupujem u Kozmu (Depend) koje mi je provjereno dobro pa ona koja dolaze sa ovakvim setom trepavica ne upotrebljavam.

ZAKOVICE ZA NAIL ART – link

Nail-Art-3D-Design-Metallic-Studs-Gold-Silver-Stud-Wheel-Round-Drop-Manicure

Sve ‘gluposti’ za ukrašavanje noktiju kupujem preko eBay-a jer je tako najpovoljnije i puno više mogu kupiti za istu cijenu nego da kupujem negdje kod nas. Mislim da je cijena na eBay-u za ovakve ukrase za nokte realna jer ovakav kolut za malim milijunom ukrasa košta otprilike 25 kn i nema razloga da košta više od toga.

KUTIJA SA LADICAMA ZA NAKITlink

Ako volite nakit jednako kao ja onda vam treba nešto slično ovome kako bi nakit bio lijepo organiziran i kako biste uvijek znali gdje vam je što. Ova kutija je malo skuplja, no ima na eBay-u zaista ogroman izbor sličnih kutija za nakit pa se uz malo truda može pronaći i jeftinija verzija. Mislim da će ova kutija još neko vrijeme ostati na wishlisti i da ću si dati truda i pronaći jeftiniju verziju. 🙂

* * *

Kupujete li vi preko eBay-a? Ako imate neki link za zanimljivim stvarima stavite mi ga slobodno u komentar. 😉

xoxo,

aa

Oglasi

15 thoughts on “[eBay] Wish&Watch! #1

  1. BeautifyMe kaže:

    Na Ebayu sam stalni gost i uvijek pronađem nešto da mi “treba”. Kaj da ti velim, pošast xD Jako mi se sviđa kutija za nakit, dobro bi mi došla. Inače, imam umjetne trepavice s Ebaya i toliko su loše da je to strašno. Nikad više to…

  2. mrsmanson93 kaže:

    Imam jednu jesensku fashion wishlistu s koje također želim nešto naručiti što prije. Uključujući te umjetne nokte i umjetne trepavice s tvoje liste. 🙂
    Što se tiče naručivanja odjeće preko ebay-a, ja sam si naručivala korzete. I ispod u opisu proizvoda su bile mjere izražene u centimetrima za te njihove veličine. Ne znam za druge proizvode, tipa majice i hlače. :/

  3. Mala Trubica kaže:

    Joj, daj ak ćeš naručivat ove display wheels uzmi jedan ekstra komad za mene! imam puno previše lakova za recenzirat i pokazat, a nokti su mi očajni i baš sam tražila ovako nešto za prvu ruku. ili ako znaš gdje ima u zgu za kupiti tako nešto?

  4. Sweet About Me blog kaže:

    Imam taj isti set kistića i ne moraš se bojati da neće biti dobri jer su odlični. Čvrsti su i ne puštaju dlake. Jedino mi se na nekima odbojio onaj metalni dio od drvenog, ali to se zaljepi super ljepilom i drži bez problema.
    Ogrlice su divne, a torbice preslatke. I viđiš, dala si mi dobru ideju da kupim te kolutove s noktima 😀

  5. Ithara kaže:

    Kutija je divna, torbice isto tako ali kistove NEMOJ uzimati. Uzela sam ih isto tako s entuzijazmom i razočarala se. :/ Od svih kistova ostavila sam si dva, a ostalo jedva prodala (ostavila sam si ovaj za trepavice i ovaj jedan mali za korektor).

  6. Happy Woman :) kaže:

    Ogrlice su diiiivneee… 😀
    Ja sam si ukapirala jedne hlače visokog struka, ali nemam pojma odredit veličinu po tim njihovim veličinama.

Komentiraj

